Feyenoord door het stof: “Er zal een grondige analyses worden gemaakt”
Gisteravond was er wederom veel te doen over de slecht werkende Feyenoord Ticketing-app. Duizenden supporters stonden voor de stadionpoorten, terwijl hun toegangsbewijs niet in de app kon worden opgehaald. De problemen waren zo massaal, dat Feyenoord nog voor de aftrap van de wedstrijd zijn excuses aanbood op de clubwebsite
“De directie van Feyenoord biedt haar excuses aan voor de aanzienlijke problemen bij de toegang vanavond, voorafgaand aan de wedstrijd tegen sc Heerenveen”, zo schrijft de club op haar website. “Door helaas opnieuw een storing met het nieuwe ticketingsysteem, verliep de instroom van de supporters extreem traag, moesten velen onacceptabel lang in de rij staan en misten enkele honderden mensen zelfs het begin van de wedstrijd. Hier passen slechts excuses.”
“Er zal op zeer korte termijn een grondige analyse worden gemaakt om te voorkomen dat dit nogmaals gebeurt. Het mag duidelijk zijn dat er voor de eerstkomende thuiswedstrijd, woensdagavond tegen Fortuna Sittard, een oplossing beschikbaar komt”, aldus de club.