Pro Shots
Mármol neemt afscheid bij Las Palmas: weg naar Feyenoord vrij
Mika Mármol heeft officieel afscheid genomen bij zijn club UD Las Palmas. De Spaanse verdediger staat nadrukkelijk in de belangstelling van Feyenoord en een transfer naar Rotterdam zou naar verluidt al zo goed als rond zijn. Mármol heeft een aflopend contract op Gran Canaria en lijkt zich nu dus volledig te kunnen focussen op een volgende stap in zijn loopbaan.
"Vandaag sluit ik een hoofdstuk af, als voetballer én als persoon", zegt Mármol in een video op Instagram. "Bedankt voor elk applaus en voor alle steun. Want ook al scheiden onze wegen, ik zal altijd één van jullie blijven, aldus de 24-jarige centrumverdediger.
Mármol kende behoorlijke belangstelling vanuit heel Europa, maar recentelijk werd bekend dat de linkspoot zijn keuze op Feyenoord zou hebben laten vallen. De overtuigingskracht van technisch directeur Dévy Rigaux en de garantie op Champions League-voetbal zouden Mármol hebben overgehaald.