Foto: De Feijenoorder
Supportersvereniging De Feijenoorder overspoeld met vragen en doet oproep
Voor wie dit seizoen al naar De Kuip is geweest, is het vaste prik: extra lang wachten in de rijen. Het nieuwe ticketingsysteem heeft daarin een negatieve hoofdrol. De problemen zijn inmiddels zo groot dat de Feyenoord-klantenservice de derde week ingaat van telefonische onbereikbaarheid. Het gevolg? Een gigantische stortvloed aan klachten, wat zorgt voor ontevredenheid onder supporters.
Iedereen in de rijen voor de poorten ziet dat het nieuwe ticketingsysteem met kinderziektes kampt. Veel supporters moeten na lang in de rij gestaan te hebben alsnog naar de klantenservice, omdat de app hapert, het ticket niet geladen wordt, de verbinding wegvalt of het ticket op magische wijze volledig verdwenen is. De lijst met problemen is eindeloos. Supporters die honderden euro’s voor een familiedagje hebben uitgegeven, maar niet naar binnen kunnen vanwege de genoemde problemen.
Supportersvereniging De Feijenoorder is inmiddels het volgende kind van de rekening. Op hun socialmediakanalen laat de vereniging weten dat ze telefonisch volledig overspoeld wordt met klachten van supporters. De vereniging geeft aan slechts als spreekbuis te kunnen fungeren en roept alle supporters op hun klachten te delen:
"Het is zomerstop bij de telefonische klantenservice van Feyenoord… en blijkbaar staan wij als supportersvereniging nu in de spits.
De telefoon rinkelt non-stop bij ons met vragen over QR-codes die niet werken, seizoenkaarten die verdwenen zijn en tickets die meer kosten dan een rondje geven aan de hele Kuip.
We vinden het mooi dat jullie ons weten te vinden en staan iedereen graag te woord, maar wij kunnen deze zaken niet oplossen voor jullie. Wij zijn er wel om de stem van de supporters te laten horen. Omdat de telefoon bij Feyenoord voorlopig nog uit de lucht is, willen wij jullie vragen:
Wat is jouw grootste struikelblok van dit moment? Plaats je reactie onder onze socialmediaposts."