19071908
653Laatste reacties
Jij hebt het over 0 ervaring als hoofdtrainer in je staf. Die ervaring heeft Gio.
Persoonlijk zie ik Hulshoff graag terugkeren als assistent trainer maar hij lijkt mij niet geschikt om op dit moment hoofdtrainer bij Feyenoord te worden. Gio is prima als lid van de RvC of zo.
Want Gio is geen hoofdtrainer geweest?
Dat blijkt inderdaad. Toch nog mooi meegenomen al had ik hem liever in Feyenoord 1 gezien.
Dacht dat destijds zijn contract bij Feyenoord was ontbonden door het handgemeen van zijn broer. Al met al heeft Feyenoord blijkbaar al eur 6 miljoen voor hem gevangen en krijgen we nu nog wat centen aan opleidingsvergoeding.
Ze hebben toch ook nog een pot tegen Oezbekistan?
Sliti moet vooral naar club waar die veel kan aanvallen. Excelsior en Ado zullen hoofdzakelijk op eigen helft staan. Top KKD zou goed zijn voor hem.
Had hem liever in de Eredivisie gezien maar hij moet juist vooral speelminuten maken. Die kans is bij Dordrecht groter dan bij Feyenoord.
De beelden ondersteunen het verhaal. Kompleet krankzinnige actie van deze ooit goede voetballer.
Ach een bak koffie drinken, elkaar de hand schudden en het verleden verder laten rusten.
Snel die Peeters contacten. Wellicht is die wel weer te porren voor een terugkeer.
Jammer voor hem maar hopelijk kan hij nu wel fris en uitgerust aan het nieuwe seizoen beginnen.
Hij was niet voor niets voor de winterstop al enige tijd in Mexico. Heel begrijpelijk dat het vrouw en kids terug wil maar wees daar gewoon eerlijk over. Zeker gezien de bedreigingen is het volkomen logisch.
De RvC bestaat uit meer personen dan alleen een voorzitter
Blijf het lastig vinden om Van Persie te beoordelen. Eerste ingeving is snel afscheid nemen maar een 2e plek met zo gigantisch veel blessures maakt voor mij dat ik de echte “trainer” van Persie nog niet heb gezien. Hij geeft geen serie wedstrijden met de sterkste 11 kunnen spelen. Het zou mij niet verbazen als Van Persie na het behalen van de 2e plek zelf opstapt. Er heerst zoveel negativiteit rondom zijn trainerschap dat zelfs een vrijwel onmogelijk kampioenschap volgend seizoen dat niet wegneemt.
Dat hebben ze in geen enkel europees toernooi. Enige is dat de CL iets van eur 40 miljoen zal opleveren.
De enige data die er toe doet is dat beide clubs slechts 1x gescoord heeft. Alle overige data doet er niet toe.
Vind Feyenoord gezien de huidige vorm tegen Ajax toch wel de winnaar van het weekend. Niemand had vooraf verwacht dat we hier nog een punt zouden pakken. Hopelijk komt er de komende weken nog even een positieve flow in het team en pakken we die 2e plek.
Het zonnetje schijnt. Hopelijk een snelle voorsprong en daarna uitlopen naar een comfortabele 4/5-0 voorsprong. Alleen dat kan het negatieve sentiment omdraaien.
Daar heeft FC Utrecht anders geen boodschap aan zo te zien…
Als je de herkomst niet kan verklaren wel ja. Hij zou toch genoeg verdiend moeten hebben in die jaren. Als je dan al wilt witwassen, maak dan gebruik van een ondergronds bankier om het geld naar China te verplaatsen. Nogal dom er zelf mee te gaan vliegen vanaf een Nederlandse luchthaven.
Eh…Castelen is juist vandaag veroordeeld. De straf is nog niet onherroepelijk maar de veroordeling door de rechter ligt er. Uit het artikel blijkt niet of er ook zicht is op een gronddelict waarmee dit geld dan crimineel verdiend zou zijn.
Wellicht Bernard Schuiteman. Was goed als scout, heeft het met FC Den Bosch ook prima gedaan en zit nu bij RKC Waalwijk.
In de voetballerij is niks definitief.
Wie zie je dan als hoofdcoach? Die dooie van een Hake?