Fr82
66Laatste reacties
In de Kuip een spandoek met Eenhoorn IN, van Bodegom OUT.
Eenhoorn IN, anders RVC OUT. Laat Eenhoorn dan een TD aanstellen (de hoop is Max Huiberts) en daarna een trainer.
Eenhoorn in rvc out (spandoeken aanstaande zaterdag) de supporters zijn Feyenoord en niet de rvc. Laat Eenhoorn vanaf boven alles weer opbouwen met zijn keuzes, hopelijk kan hij Max Huiberts ook overhalen.
Einde speeltijd bij Feyenoord hoop ik.
Wanneer gaat van Persie er nou eens uit of mag die samen met ten Kloese eerst alles om zeep helpen?
Is van persie debiel met zijn wissels? Waarom geen linkervleugel aanvaller, jij hebt er 3 op de bank zitten.
Als RvP er nu niet uitvliegt mag je de boel
Niet meer serieus nemen. Wat een drama heeft te Kloese ervan gemaakt.
Minimaal 15mlj??? Misschien dat geld investeren in een multifunctioneel verdediger (liefst die op rechts uit de voeten kan) of een goede vleugelaanvaller. Het allermooiste zou een nieuwe technisch directeur zijn.
Hoe lang mag v Persie blijven zitten, nu nog even zijn zoon inbrengen en dan ben je helemaal
klaar.
Ben benieuwd hoe lang Rvp mag blijven na alle blunders.
Echt weer van Persie met zijn kut wissels, die man mag de wissels niet doen. Waarom die ueda erin laten en slory erbij
En wat levert hij op?
En VI spreekt van 4, wat is het nou?
Stengs is een goede voetballer, maar wij kunnen daar niet op bouwen. Leuke reserve voor op 10 of op rechts. Als Romulo en Valente komen en Paixao blijft, dan nog een knaller op rechts en kun je je richten op de verdediging.
Ik kom tegenwoordig veel in Enschede en spreek veel Twente supporters met een seizoenskaart. Zij geven aan dat ze hem op de fiets brengen voor 10 of meer, zij geven ook aan dit hij alleen maar je spits in de wegloopt en niet meeverdedigt. Zij zien hem liever gaan dan blijven, dit zegt voor mij eigenlijk wel genoeg. Met Timber en Milambo hebben wij al twee spelers die daar kunnen spelen. Dan zou ik toch eerder gaan kijken naar de rechterflank, links hebben wij Paixao en Sauer komt ook weer terug. Laten wi...
De wissels van Priske zijn meestal niet al te best. Hij laat Timber en Zerrouki staan en haalt Gimenez en Stengs eruit.
Timber eruit voor Osman. Moussa rechts laten, Stengs op 10, Osman naar rechts en Milambo naar de plek van Timber.
Hoelang blijven wij nog met zerrouki spelen???
Prutser en ten Kloese OUT!! Jezus wat slecht weeeeeeeeeer
Tuurlijk prutske brengt ueda
Precies dat en dat jij met twee verdedigende middenvelders speelt en een 8 op 10. Priske 🤡
20 uur
Komop, Diks is toch niet het niveau wat wij willen halen? Wij gaan de Cl in niet de Conference League.
Je beste rechtsback gaat weg en waar komen wij dan mee aan??? De nog slechtere versie van Nieuwkoop. Alsjeblieft kijk verder naar een goede rechtsback of huur desnoods een, maar a.u.b. niet dit.