Maasboulevard
Coolblue als sponsor steeds nadrukkelijker bij Feyenoord aanwezig
De oplettende kijker zag afgelopen woensdag tijdens de bekerwedstrijd tussen Feyenoord en AZ langs het veld opvallende reclameboodschappen voorbij komen. Het in Rotterdam gevestigde bedrijf Coolblue had de kwartfinalewedstrijd nadrukkelijk aangegrepen om prominent aanwezig te zijn op de elektronische boarding rondom de grasmat. En dat deed het bedrijf met een sterke link naar de club.
De reclameboodschappen waren kenden een humoristische insteek met een knipoog naar de vele supportersliederen die de club rijk is. Zo waren de volgende uitingen te lezen:
Hue Smart lampen | Hue never walk alone
Game controllers | We zullen ze laten beven
Nespresso Machines | Op weg naar weer een cup
Airtags | Overal waar jij gaat
Bluetoothspeakers | Ken je dat niet horen dan
Robotmaaiers | Kijk, ze komen op het veld
Airfryers | Feyenoord till i fry
Go Pro | Hand in hand camera
Met de opvallende reclame lijkt de samenwerking tussen Feyenoord en Coolblue steeds inniger te worden. De opvallende reclamecampagne volgt op een social media post van oprichter Pieter Zwart rond Kerst. Daarin plaatste hij een foto van een Feyenoordshirt onder de kerstboom, met Coolblue als hoofdsponsor.
Reacties
Gewoon. Doen.
Maar de tijd begint te dringen