Coolblue als hoofdsponsor van Feyenoord | Foto via @pieterzwart77, Instagram

Maasboulevard

Coolblue als sponsor steeds nadrukkelijker bij Feyenoord aanwezig

Dennis

De oplettende kijker zag afgelopen woensdag tijdens de bekerwedstrijd tussen Feyenoord en AZ langs het veld opvallende reclameboodschappen voorbij komen. Het in Rotterdam gevestigde bedrijf Coolblue had de kwartfinalewedstrijd nadrukkelijk aangegrepen om prominent aanwezig te zijn op de elektronische boarding rondom de grasmat. En dat deed het bedrijf met een sterke link naar de club.

De reclameboodschappen waren kenden een humoristische insteek met een knipoog naar de vele supportersliederen die de club rijk is. Zo waren de volgende uitingen te lezen:

Hue Smart lampen | Hue never walk alone

Game controllers | We zullen ze laten beven 

Nespresso Machines | Op weg naar weer een cup

Airtags | Overal waar jij gaat

Bluetoothspeakers | Ken je dat niet horen dan

Robotmaaiers | Kijk, ze komen op het veld

Airfryers | Feyenoord till i fry

Go Pro | Hand in hand camera

Met de opvallende reclame lijkt de samenwerking tussen Feyenoord en Coolblue steeds inniger te worden. De opvallende reclamecampagne volgt op een social media post van oprichter Pieter Zwart rond Kerst. Daarin plaatste hij een foto van een Feyenoordshirt onder de kerstboom, met Coolblue als hoofdsponsor.

Pieter Zwart | Coolblue, Instagram

Delen