supporters-met-sjaaltjes

Nieuws

Matchday stress • Supporters hebben passe-partout nog niet ontvangen

Van de redactie

Wie alle thuiswedstrijden van Feyenoord in de Champions League wil bijwonen, heeft afgelopen periode bij de club een passe-partout kunnen kopen. Naar verluidt hebben niet alle supporters hun kaarten ontvangen. Voor hen begint de tijd te dringen. Vanavond om 18:45 gaat voor Feyenoord het miljoenenbal van start met de wedstrijd tegen Bayer 04 Leverkusen.

Voor sommige supporters is het dus de vraag of zij op tijd in het bezit raken van een entreebewijs voor de wedstrijd tegen de kampioen van Duitsland. Navraag leert dat Feyenoord vorige week alle kaarten per post heeft verstuurd. Uit berichtgevingen op social media komt echter naar voren dat nog niet iedereen zijn passe-partout heeft ontvangen.

In een reactie laat Feyenoord de supporters weten: “Heb je de passe-partout donderdag niet ontvangen? Dan kun je langskomen bij de loketten van Service & Tickets. Daar kunnen we de passe-partout voor je uitprinten. Je kunt dan donderdagochtend telefonisch contact opnemen om de passe-partout te laten blokkeren. Vanaf 13:00 uur kan je een nieuwe afhalen aan de loketten." Service & Tickets opent om 13:00 haar loketten.

Gezien het vroege aanvangstijdstip van 18:45 hopen de supporters dat de organisatie bij Service & Tickets vlot verloopt. Velen zullen gehaast vanuit het werk naar De Kuip afreizen en een schietgebedje doen dat er geen ellenlange rijen staan bij de toegangspoorten. Laat staan dat men eerst nog langs Service & Tickets moet.

Update: 1908.nl ontvangt ook berichten dat passe-partouts niet zijn ingeladen in de Feyenoord-app ontwikkelt door iO Amsterdam. Supporters konden ook voor deze optie kiezen. Check de aanwezigheid van je passe-partout in de app tijdig!

Delen

Reacties

Zojuist de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd en heb nu helemaal geen kaarten meer. ook geen seizoenskaart. Gaat weer soepel allemaal.
app opnieuw downloaden of op de sites naar "mijn tickets ! dit werkte voor mij
Gele zijde heeft alleen maar hardtickets
Ook gele zijde, ook online in te zien als je idd via internet op je tel inlogt en dan naar tickets gaat.
Ik las juist op fr12 dat door een fout ook de gele zijde WEL digitale tickets te zien krijgt in hun account, maar om de verwarring compleet te maken, deze NIET zullen werken aan de poort. Met andere woorden: Alleen hardtickets. Nu al zin in het geruzie straks bij de poorten
Ik had ook mijn kaartjes nog niet in de app. Deze toen opnieuw geïnstalleerd, nu heb ik ze wel.
Dat had ik ook voor mijn Fey-Ajx ticket. goed dat dit kan werken. wel stressvol als je ze nog niet hebt.
Ik zag me kaart eerst ook niet in de app toen moest ik blijkbaar de app updaten daarna zag ik ze wel
Normaal altijd passé partouts via de app gekregen, maar kreeg ze nu dus als verrassing in de bus. Maar in de app staan/komen ze niet? Voor alle kameraden die getroffen zijn door dit gezeik, hoop dat alles snel en vlot goed komt