FR_0183

FR_0183

2680

Laatste reacties

Omdat Pusic het als hoofdtrainer nergens heeft laten zien.
Wat? Wiegman? Alsjeblieft zeg.
Ga je muil eens spoelen.
Lijkt me sterk, met een contract dat doorloopt tot midden 2028.
Als z'n zoon maar blijft.
En dat wilden we wel graag weten dan ofzo??
Oké. En wat hebben de lezers van 1908 precies aan dit verhaal?
Oh dan ga ik zo even Sydney Sweeney een DM sturen.
Alleen zal het dan niet over 'een miljoentje' gaan, maar over enkele miljoenen.
Het grootste 'dingetje' is zijn jaarsalaris. Er komt vast een club als Inter, Benfica of Dortmund ofzo langs voor hem
Die kunnen zijn jaarsalaris nooit ophoesten. Er komt vast een club als Inter, Benfica of Dortmund ofzo langs voor hem
En dat laatste is de Serie A al niet eens meer.
Blijf nou eerst nog maar een jaartje bij Feyenoord. Fit blijven, (CL) ervaring opdoen, volwaardig A-international worden, hopelijk prijzen pakken..... En dan voor heel veel geld en door de voordeur naar een topcompetitie.
Hij heeft vooral heel veel wedstrijden niet gespeeld.
Weer zo'n omgekleurd plaklogo. Kap daar eens mee.
Oogt een beetje rommelig, met die drukke patroontjes. Past wel bij de huidige staat van onze club.
Oh de "wat gaaf hè, dat een oud-jeugdspeler en latere wereldtopper nu onze hoofdtrainer is" mensen.
Goodwill van ons? Hiermee kweken ze juist het tegenovergestelde.
Ja, dat is uit een bepaald oogpunt ook wel logisch. Maaaar.... Hij moet nu niet het gat van de ontbrekende TD induiken. Ik zat net te lezen, over Van Persie die iets zei in de trant van.... Ik wacht niet op nieuwe beleidsbepalers, ik bepaal wie er gaat en blijft. Dat moeten we echt niet willen.
Al ben ik niet zo van het uitschelden en uitfluiten van onze eigen mensen, we moeten we duidelijk maken dat deze ontwikkeling zich niet voort mag zetten.
Absurd hè, sommigen zien niet hoe razendsnel dit fout gaat.
En dan wilt 'ie ook Sterling nog behouden. Normaal doen hoor! Eenhoorn z'n 1e taak moet zijn: Van Persie buiten zetten.
Wat een heerlijke voetballer was dit. Technisch begaafd, intelligent en altijd oog voor zijn medespelers. Tot Gullit en Petrovic kwamen, toen was het snel klaar met 'm.