Harson07

125

Laatste reacties

Er moet een best bedrag op tafel worden en over het potentieel lees ik hieronder bij kameraden verschillende opvattingen. Feyenoord was kennelijk al langer op zoek naar een dergelijk type; was de transfer van Romulo wel gelukt dan was er ook geen garantie dat die meteen zou leveren. Datzelfde gold voor onze illustere Pelle en die leverde al onverwachts snel en seizoenen lang. Laten we hopen dat er iig een team wordt geformeerd die Ferri komend seizoen mede in z'n kracht zet; oa met hopelijk nog een goede...
Rigaux is tot nu toe met overtuiging en daadkracht bezig zeg. Mármol als echte LCV en extra optie voor de LB is naast Vanhoutte een zeer interessante start van de transferzomer
Voorlopig slechts namen, we wachten rustig af. Qua fysieke dimensies vertoond hij enige gelijkenis met zijn landgenoot Nemanja Matic
Prachtig nieuws, een LCV wat voor ons absoluut geen overbodige luxe is met iig een granieten fysiek. Hopelijk dwingt hij het komende seizoen op zijn positie iig een aantal invalbeurten af. Hopelijk is men van zins om een tweede Ramon Hendriks scenario iig af te wenden
Een clubicoon en pijnlijk maar gezien het seizoen, de door van Persie genomen beslissingen, het onder hem vertoonde spelbeeld en andere feiten onontkoombaar. Rigaux en Eenhoorn hebben in die zin de pleister er meteen afgetrokken en pakken direct hun verantwoording
John Mercado, Ecuador, Sparta Praag
Tsuneyashi Tomiyasu zou voor de top 3 mits gezond een absolute versterking zijn (en beter als bv. als een Itakura) Is als het goed is nog in zijn herstel van een knieschijfbreuk, geen idee hoe ver hij hiermee is. Op alle posities is hij bewezen ingezet. Vooralsnog is Smal op LCV bij nood natuurlijk ook een mooie optie, ook ivm z'n inspeelpass die hij heeft. Maar aangezien Tomiyasu nog een club zoekt ivm het WK en de aanwezigheid van Watanabe en Ueda is het bij gezondheid het overwegen waard
Geduld en vertrouwen is bij ons dus iig op z'n plaats, zeker gezien zijn jonge leeftijd. Fijn om in dit soort wedstrijden te zien dat er veel moois in het vat zit mbt zijn rijkelijk aanwezige competenties
Een goede en vooral ervaren optie voor in de spits, van een afstand valt vooral in het nationale team z'n drive, power en snelheid op. Echt iets wat we nog niet hebben, een positief begin van de week wat betreft veronderstelde extra kwaliteit wat hij gaat brengen
Mooie club voor Carranza, niet ondenkbaar dat hij daar tot z'n recht gaat komen. Jammer dat het bij ons helaas niet is gelukt met een redelijk tot constant niveau, met uitzondering van die fijne kopbal in San Siro
Als Sauer zich dit seizoen ontwikkelt als een speler die op ED niveau enigzins stabiel presteert en zich, waar het kan, laat zien op EL niveau is dat al pure winst tov een goed seizoen bij NAC. Ueda was in de eerste 2 wedstrijden gewoon goed, uit tegen Fenerbahce falen kan de beste gebeuren. Hadj Moussa heeft zoals zovelen aanstippen al een tijdje oogkleppen op maar 't is trainbaar. Borges beoordelen op 25 minuten is zowieso absurd. Plekken waar het wellicht nodig is om iig nog wat te proberen is een goe...
Helder dat de contractduur van Timber va invloed was op het aanvoerderschap zoals van Persie zojuist zelf stelde
Prima tijdelijke beslissing, Dordt heeft iig ook de beschikking over een selectie die op papier bovenin de KKD mee kan doen. Hopelijk mede door 10-16 doelpunten van Carillo
Een beetje spijkers op laag water maar het lijkt door de auteur wat bijzonder uitgedrukt dat 8 miljoen euro schamel zou zijn. Voor een speler met de veronderstelde kwaliteiten aan de bovenkant en een transferwaarde van 18 miljoen inderdaad een uitstekende en vooral snelle, doortastende deal. En gelukkig is de som ook niet de 10/11 miljoen exc. bonus die verondersteld werd geboden op Itakura. Maar het is nog steeds een som die door onze club niet zomaar vanzelfsprekend op tafel gelegd wordt, ook al wor...
Vermaard is zijn naam in de historie van onze club, een weergaloze erfenis aan rijke successen en herinneringen door hem aan ons nagelaten
Ahmedhodžić en Watanabe zijn beiden dus uitstekend in staat om spelers 'uit te schakelen'. Niet onbelangrijk oa naar morgen naar morgen toe waarin we achterin kerels nodig hebben. De voorwaartse impuls middels de pass zal wellicht dan wel meer vanuit het middenveld moeten komen maar laat dat nou juist onze krachtigste linie zijn. Koppen en timen is bij beide heren iig nog te trainen en te ontwikkelen Mits de keuring hopelijk slaagt is de directe druk voor het centrum er hiermee hopelijk af. En ...
Prachtig en snel gehandeld, een fysiek imposante verdediger die er meteen staat (met een beetje geluk dus as woensdag al) Een linie met Bos, Watanabe, Ahmedhodžić en Read oogt op papier iig uitstekend, een zeer positieve opsteker
Beest qua fysiek, en de club is hem als dit onverhoopt doorgang mag vinden nooit kwijt aan interlandverplichtingen. Zweden kam hem niet meer oproepen, met Bosnië is hij gebrouilleerd. Qua taal, groeipotentieel en verdiencapaciteit is Rav van den Berg natuurlijk een nog veiligere keuze
Als Feyenoord zijnde moet je zware dobbers gewoon willen want anders conflicteert dit met het hoogst haalbare. Of de selectie hiervoor nu wel of niet op orde is, soms is het ook gewoon aan de voetballers om de club op het veld naar een gewenste situatie te leiden. Van mindere weerstand word de selectie niet beter om op het veld toekomstige serieuze oppositie de kop in te drukken. CL deelname zou een mooi huzarenstuk zijn er heeft immers nog geen bal gerold, eventuele EL deelname garandeerd iig CL waa...
Eerder was hij transparant dat een terugkeer naar Nederland wellicht niet aan de orde was vanwege zijn Moldavische vrouw en of zij het zag zitten. Maar de situatie is nu idd anders doordat Inter niet verlengd, dit zou een superverrassing zijn die qua kwaliteit, ervaring en leiderschap buiten alle discussie zou staan
Aussie nooit in de Kuip gespeeld; Stephen Laybutt (RIP), Brett Holman
Te zien aan het interview heeft de revalidatieperiode z'n fysiek goed gedaan. Gedreven indruk, zichtbaar afgetraind en zichtbare (been)spiermassa. Prima gehandeld, hopelijk gaat hij het net als alle anderen gewoon heel goed doen op LB. Hopelijk zet Smal zijn goede vorm ook door en voor LB zijn we dan met een mooie onderlinge competitie uit de zorgen, prima gehandeld
Is landafhankelijk, want tijdens het EK in Duitsland moest Lamine Yamal voor de Duitse Arbeidsinspectie, naar de regel ivm z'n toenmalige leeftijd van 16, alle werkzaamheden afgerond hebben voor 23:00 uur. Hij was topsporter maar onder de 18 en niet dat Spanje uiteindelijk beboet werd, maar het werd een mogelijk issue onder de Duitse ATW (Arbeids Tijden Wet)
Als ik me niet vergis is hij als Japans onderdaan binnen de WAV (Wet Arbeid Vreemdelingen) verplicht om een verblijfsvergunning aan te vragen maar is hij niet TWV plichtig gebaseerd op een uitzonderingsbepaling in het Verdrag handel en scheepvaart Nederland en Japan uit 1913 en tractaat vriendschap NL Zwitserland 1875 e.v.