JoeyW
87Laatste reacties
Zo...deze komt wel even binnen. Natuurlijk was het een risico geweest om te verlengen.
Maar wat een kerel, een echte Feyenoorder geworden. Heel veel plezier aan gehad en wat gaan we hem missen.
Dank je wel voor de mooie herinneringen!
Klopt, Hadj Moussa helemaal, die legt elke voorzet in de handen van de keeper.
Wat ik het meest pijnlijk vindt is dat Van Persie zichzelf belangrijker vindt dan de club. Het was al duidelijk maar na gisteren overduidelijk....hij dringt niet tot de spelers door, hij kan het niet overbrengen. Het enige wat hem overeind houdt is zijn status als speler. Althans, bij de directie.
Alles waar Feyenoord voor staat is naar de klote. Dit doen pijn.
Prima, Keessie wonderboy is van harte welkom!
Laten we het op je emotie houden De Busser. Penalty is 100% terecht en de rode kaart ook. Vandaag een excuus vanuit Deventer aan Targhalinne zou op zijn plaats zijn. Die kan zomaar een kuitbeenbreuk oplopen.
Kan die Zeefuik even oprotten
Erg knap, zeker gezien het feit dat de Feyenoord vrouwen veel minder spelersbudget hebben dan Twente, PSV en 020.
RvP krijgt dit team niet aan het voetballen. Helaas maar waar. Niet meer te handhaven
Dat zal inderdaad de hamvraag zijn. Kan hij meekomen. Ik heb steeds het idee bij hem dat er nog zo veel meer in zit, ook nu bij ons.
Blijft het apart vinden dat na Paixao ook Anis hiervoor open staat. Uiteraard vangen ze daar meer geld maar dan is het maar de vraag of ze nog een stap kunnen maken naar de absolute top in een top competitie. Ondanks dat Igor het er erg goed doet. Hadden hem nog goed kunnen gebruiken.
Niet geworden wat je hoopte maar heeft toch 1 van de belangrijkste doelpunten ooit gemaakt voor ons :)
Twente heeft steeds mannetje vrij. Van Persie en Hake kunnen het niet goed neerzetten. Zo pijnlijk om te zien dit
Van Persie zit er veel te emotioneel in. Met zijn opmerking dat dit geen top wedstrijd was. Natuurlijk speelde Ajax afwachtend en wellicht zelfs laf maar ze hadden de absolute wil om te winnen. Wij niet. We kwamen echt wel aardig er doorheen soms, alleen de eindpass ontbrak en de spelers vonden elkaar niet. Maar killer mentaliteit was er niet. Onbegrijpelijk. Je had ze op 11 punten moeten en kunnen zetten. Indien hij toch fit is zou ik Valente sparen tegen Heerenveen. Alleen die 2e plek telt nu nog.
Op zich heb ik er geen moeite mee dat Timber de penalty nam. Hij was de eerste op de lijst en hij nam hem perfect. Het niet willen bijtekenen irriteert mij ook maar kan me wel voorstellen dat hij een opwaardering van zijn contract wil. Fit is hij enorm belangrijk voor onze ploeg. Ook als hij niet bijtekent en transfervrij vertrekt komende zomer dan wil ik nog steeds een fitte Timber in de ploeg. Meer kans op een prijs. Als mens waardeer ik hem dan minder maar daar zal hij niet wakker van liggen ;-)
Het is jammer dat Koeman junior wat klein is anders zou hij de perfecte keeper voor Feyenoord zijn met zijn geweldige traptechniek. Hij legt hem zo op de stropdas van onze aanvallers....
Gezien het verschil in kwaliteit van de spelers en de budgetten een hele goede prestatie. Natuurlijk jammer dat je niet het verdiende punt pakt maar op deze weg zo doorgaan!
Ze kunnen nog 100 uur door spelen…..gaan niet scoren
Kan iemand die sukkels uitleggen hoe je hoog druk zet
Timber speelt als een krant
Ik begrijp totaal niet waarom Igor hierheen wil. Geen sportieve stap vooruit en zeker geen ideale springplank naar de top.
Igor moet daar niet heen willen. Met zijn klasse en ambitie moet hij naar Engeland of Spanje. Heb hem liever nog een jaartje en dan voor 35 miljoen mooie stap maken.
voor 25 miljoen doen en Valente halen. Laatstgenoemde is een aantoonbaar talent die ook nog eens heel graag naar Feyenoord wil. Gaat nu ook een EK spelen. Heel goed gevoel bij.
Misschien moet Robin zelf maar in de spits gaan staan zondag ;-)