Kibo

1483

Laatste reacties

Bedankt arnesen en slot. Tot nooit meer te kloese. Je dure miskopen en dat jij van persie groter dan de club ziet vergeten we nooit meer
Sorry maar er valt niet veel te analyseren. De analyse mag dan vanaf zijn heerenveen tijd zijn. Want hij is vanaf toen hoofdtrainer op het hoogste niveau. En de conclusie is toch duidelijk dat geen enkel team die hij getraind heeft beter is gaan spelen of duidelijk snapte en liet zien hoe de trainer nou precies wil spelen. Hoe lang wil je dan nog analyseren. Zelfs met een overgroot deel van de beoogde basiself leek het voetbal nooit helemaal ergens op. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de incide...
Eenhoorn kijk je mee?
V persie als trainer van Feyenoord is net een relatie dat al jaren niet werkt maar het toch blijven forceren om toch maar een relatie te hebben. We zien allemaal duidelijk dat fey en v persie een missmatch is en dat er gewoon een trainer moet komen waar spelers voor door het vuur willen gaan, die van dit elftal een team maakt en spelers beter maakt. V persie heeft die kwaliteiten simpelweg gewoon niet.
Wat een clown ben jij
Naast wie. Shaqueel v persie bedoelde je mag ik hopen
Tengsted denkt dat tegen de keeper schieten 100% garantie geeft op een goal
Precies ze zijn o zo vermoeid omdat we zo lang in alle competities hebben meegedaan. En dat zijn dan ook altijd dezelfde spelers die naar een zwaardere competitie willen. Wat een poppenkast bij onze club.
Oke en dat heeft de problemen nu opgelost. Hij krijgt het team nu wel ineens aan het voetballen meneer te kloese en we zien genoeg aanknopingspunten om het nog een seizoen met hem te proberen. Vooral de wedstrijden in de cl waarin er soms tactische slimmigheidjes toegepast gaan moeten worden zien wij met heel veel plezier tegemoet. Eerst v persie en dan de rest. De boodschap is duidelijk
Als ze hem nu niet pakken mag de hele club opgedoekt worden.
Wat een geluk hebben wij. En met name k** van persie
Stel je eens voor. Deze ploeg in de cl samen met ook dezelfde trainer. Ha. Ik denk dat die spelers zelfreflectie hebben en dat zelf ook niet willen
Had een ploeg verwacht dat erop zou klappen na de misstappen van de concurrenten maar ik zie een ploeg dat met fortuna wil meevoetballen en onder v persie echt geen krachtig signaal kan afgeven. Laat deze man volgend seizoen aub geen trainer meer van fey zijn
Jij bent zo een blind paard dat je niet snapt dat slot zelfs de spelers die misschien net onder of gewoon middelmaat waren, veel en veel beter heeft gemaakt waardoor wij al dit succes mochten hebben en spelers dik hebben kunnen verkopen. Wel heel toevallig dat het na zijn vertrek meteen bergafwaarts is gegaan met ons he. We hebben daarna alleen maar met geld lopen smijten voor spelers waarvan het de vraag is of we ze ooit met winst kunnen verkopen, op een enkeling na. Door Slot hebben we met minimale mi...
Kan me niet voorstellen dat jij nuchter dit typt
Dat wordt een extra drankje met koningsdag door dit bericht. Of doe maar een hele fles. Kan mij wat schelen
Hopelijk word deze droom werkelijkheid
De mensen die altijd maar kritiek hebben op ueda ondanks dat hij letterlijk altijd alleen in de 16 maar moet kijken hoe hij aan een doelpunt gaat komen, moeten eens beseffen dat wij zonder hem al lang 5de Stonden
De trend zet zich voort. We verliezen iedere week punten, het gat met de achtervolgers wordt met de week kleiner, dus staan we aan het eind zeker geen tweede. Op een gegeven moment zal het over zijn. Gewoon een tikkende tijdbom. Helaas
Ongelofelijk voor een Ploeg dat al zo vroeg in het seizoen niet meer Europees en de beker actief was
Ik mag hopen dat als bos fit is komend weekend hij gewoon links buiten word opgesteld. Sterling op die positie maakt ons gewoon minder sterk. Ik hoop dat robin beseft dat de laatste wedstrijden echt om feyenoord draaien en niet om het project sterling. Anders wordt dat de zoveelste blunder en mag hij nog voor het einde van het seizoen vertrekken. Al helemaal als wij kansloos verliezen
Besef je wel waar we nu zouden staan zonder ueda en zijn 22 doelpunten? Zou als ik jou was toch wat meer respect hebben voor wat hij presteert in dit matig team en met deze dramatische trainer.