Kibo
1570Laatste reacties
Hoezo zou moder weg moeten. Volgensmij een heel belangrijke kracht nog steeds op het middenveld wat je niet zo snel vervangt
Priske is te lief voor Feyenoord. We hebben een harde hand nodig die de jongens ook weet te raken.
Gelukkig is dick niet de technisch directeur van fey. Het is klaar met dat vriendjespolitiek wat onze club achter houdt verder te groeien. Zelfs met wisselspelers moet je een speelwijze kunnen herkennen. En wat dat betreft was het voetbal wat Feyenoord liet zien absoluut een dieptepunt afgelopen seizoen. Als zelfs ploegen uit het rechterrijtje beter positie spel spelen dan Feyenoord is het niet zo moeilijk om je conclusies te trekken. Wat ook met je reserve spelers mag wat meer verwachten van wat Feyenoo...
V persie was nog zo een gevalletje als borges van te kloese. Gegokt op basis van niks en verloren
Ze hadden v.persie kunnen aanhouden….. als assistent. Kan hij leren hoe het echt moet
Priske? 🤣 waarom zouden ze dat weer aandurven
Tja. En dankzij het falen van ajax, az en twente is v persie tweede geworden. Dus wat is wijsheid
Hij is zeker slechter dan v persie😄
Nou hij had opvallend genoeg altijd een andere mening dan de rest van nederland. Neigde toch vaak genoeg naar narcisme en een gebrek aan inzicht en zelfreflectie. Of was dat volgens jou helemaal niet zo
Jij bent zeker robin zelf of niet
Dick schreuder incoming
Had waarschijnlijk een attitude en grote bek tegenover de nieuwe directeuren
Hebben we weer de schijnheilige slijmballen hier die het allemaal niks vonden hoe hij het deed met feyenoord, Want het was ook niks en nu ineens zogenaamd duimpjes omlaag doen omdat er mensen zijn die blij zijn dat hij eindelijk weg is. Misselijkmakend
Daag. Tot nooit meer. En bedankt voor niks anders dan ellende
Bedankt arnesen en slot. Tot nooit meer te kloese. Je dure miskopen en dat jij van persie groter dan de club ziet vergeten we nooit meer
Sorry maar er valt niet veel te analyseren. De analyse mag dan vanaf zijn heerenveen tijd zijn. Want hij is vanaf toen hoofdtrainer op het hoogste niveau. En de conclusie is toch duidelijk dat geen enkel team die hij getraind heeft beter is gaan spelen of duidelijk snapte en liet zien hoe de trainer nou precies wil spelen. Hoe lang wil je dan nog analyseren. Zelfs met een overgroot deel van de beoogde basiself leek het voetbal nooit helemaal ergens op. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de incide...
Eenhoorn kijk je mee?
V persie als trainer van Feyenoord is net een relatie dat al jaren niet werkt maar het toch blijven forceren om toch maar een relatie te hebben. We zien allemaal duidelijk dat fey en v persie een missmatch is en dat er gewoon een trainer moet komen waar spelers voor door het vuur willen gaan, die van dit elftal een team maakt en spelers beter maakt. V persie heeft die kwaliteiten simpelweg gewoon niet.
Wat een clown ben jij
Naast wie. Shaqueel v persie bedoelde je mag ik hopen
Tengsted denkt dat tegen de keeper schieten 100% garantie geeft op een goal
Precies ze zijn o zo vermoeid omdat we zo lang in alle competities hebben meegedaan. En dat zijn dan ook altijd dezelfde spelers die naar een zwaardere competitie willen. Wat een poppenkast bij onze club.
Oke en dat heeft de problemen nu opgelost. Hij krijgt het team nu wel ineens aan het voetballen meneer te kloese en we zien genoeg aanknopingspunten om het nog een seizoen met hem te proberen. Vooral de wedstrijden in de cl waarin er soms tactische slimmigheidjes toegepast gaan moeten worden zien wij met heel veel plezier tegemoet. Eerst v persie en dan de rest. De boodschap is duidelijk
Als ze hem nu niet pakken mag de hele club opgedoekt worden.