feyenoord1992

feyenoord1992

1924

Laatste reacties

Echt leuk voor die jongen. Het is hem echt van harte gegund. Heeft gewoon een moeilijk jaar gehad met al die blessures. En met een trainer die er niks van kon. Hoppelijk kan feyenooord hem voor heel goed bedrag verkopen. Alleen hoop ik niet dat jordan bos en heel goed wk speelt. Anders ben ik bang dat hij dan ook weg is. Bos is een topper!
433 ging niet goed omdat van persie geen goede trainer is.
Ik heb liefst een trainer die 433 of 4231 systeem speelt. Ik heb het niet zo op het systeem met drie centrale verdedigers. Dat ging met priske ook niet goed. Bij Feyenoord is de filosofie 433 of 4231. Dus zoek ook een trainer die die systemen speelt. Wouter Franken of Kjetil Knutsen vind ik wel goede kandidaten.
Mooi verwoord!! Zo is het maar net.
Het is niks en word niks!!! Nederland overleeft de groepsfase nog geeneens. Hel leek echt helemaal nergens op.
Ja nu krijgen we het gestook van Marcel van der kraan!! Hij kan het niet verkroppen dat huisvriend is ontslagen. Misselijk makend mannetje.
Ik zou als ik dordrecht was lekker laten gaan. Dat is ook trainer van niks. Is met fc dordrecht op de 10e plek geëindigd. Zo goed is dat ook niet.
Dat heb je ook als een TD nederlandse trainer aansteld. en die functieneerd niet naar behoren. dat er dan hoodie types verhaal gaan halen. We gaan het zien wie het gaat worden. Maar het lijkt me goede kandidaat.
Ja ik ben ook enthousiast over deze trainer. Ik kon hem niet eerlijk gezegt. Maar jan boskamp vond dat wel goeie voor feyenoord. Toen ben ik beetje in hem gaan verdiepen. Het is precies een trainer die in de visie van feyenoord past. Jan heeft best wel veel verstand van voetbal dus die neem ik wel serieus. En hij ken de Belgische competitie goed en is goed bekend met de trainers daar. Het lijkt me goede kandidaat.
Dat zal mij niet uit maken hoor als een Belg een Belg aanstelt. Het is prima trainer daar gaat het mij om.
Lijkt me goede kandidaat deze trainer. Staat voor verzorgd en aanvallend voetbal.
Hij heeft gewoon zijn eigen graf gegraven. Die man heeft echt in alles gefaald. Gelukkig heeft feyenoord goede beslissing gemaakt om o hem weg te sturen.
Dit zat er aan te komen natuurlijk! Het was niet vraag of hij ontslagen word maar wanneer. Dit is echt hele opluchting. Eindelijk zijn we van die man verlost!! Ik ben erg blij met nieuwe TD en AD. Eindelijk goede mensen in directie.
Ja volgens mij ook. RVP werd alleen door toon van bodegom en dennis te kloese handen boven t hoofd gehouden.
Ik denk dat het over en uit is voor van persie aan de reactie van dick advocaat te zien. Die voelt ook wel aan zijn water dat het klaar is voor van persie. Het is ook niet zo raar na al blunders van persie heeft gemaakt dit seizoen.
Ik mis brent klaverboer van heerenveen in het rijtje!
Nou ik voel me Nederlander. Dus ik hoop echt dat Nederland het goed doet op het WK en EK Maar dat zit er niet in ben ik bang.
Wat een prachtig doelpunt van hadj Moussa. Dat zorgt voor wat miljoenen extra in het kassaatje. Ik ben bang dat we als land snel terug zijn van het WK.
Ik ga hier geen antwoord opgeven! Dit slaat echt helemaal nergens op.
Sorry jij bent echt heel raar. Hoe kan je nec met degradatie kandidaat vergelijken.
Volgens mij speelt Ouaissa bij top drie club!! Hij is met Nec derde geworden. Ik denk dat prima aankoop is.
Hoezo bord op schoot scouting? Het is gewoon goede speler die in de eredivisie speelt en waar veel potentie in zit. Waarom zal je dan zo speler uit het buitenland halen. Als zo speler in de eredivisie speelt?