feyenoord1992
1998Laatste reacties
Dat zal wel goede aankoop te zijn idd.
Heerlijk hoor 4:0
Nederland is goed bezig😍
Ik geef hem nog wel een kans bij van Bronckhorst en Hulshoff.
Wie weet komt hij helemaal tot bloei bij die twee!!
Ik schrijf hem zeker nog niet af!
Jammer dat hij weg gaat!!
IK hoop echt in de toekomst je weer terug te zien in wat voor functie dan ook bij feyenoord!!!
Je blijft enorme held voor ons als supporters!!!
Het ga je veder goed!
En hopelijk tot ziens.
Ik zou Steijn Van de Elshout behouden.
De rest kan ik me wel in vinden!
Gelukkig is hij weg,
Na de wedstrijd tegen Heerenveen uit wist ik genoeg!!!
Hij bracht heel veel onrust met zich mee.
Welkom!!!
Top Top Top
ze zijn goed bezig in het maasgebouw!
Dat is heel goed gedaan door devy!!!
Lijkt me goede aankoop.
We hebben goede TD denk ik.
Ik heb begrepen dat ze bij feyenoord erg gecharmeerd van regaux zijn!
Vooral de scouting!!
Ik zal als ik fc Dordrecht was er niet e zo rauwig om zijn dat kuijt vertrekt.
Is gewoon geen goede trainer dat gaat hij nooit worden ook ben ik bang
Zoals de meeste supporters hier heb ik deze niet zien aankomen.
En toch vind ik dit helmaal geen slechte combinatie.
Van bronckhorst is echte people manager en goed uithangbord voor de club.
En hulshoff is een echte veldtrainer samen met bakkati.
Ik ben positief verast met deze aanstelling.
Welkom bij de mooiste club van Nederland!!!
Ja dat is ook mijn punt idd.
Moet je weer een gokje nemen na twee trainers die totaal niet goed waren.
Antwoord is nee.
Die wouter vranken lijkt me geschikte kandidaat.
Dus Giovanni van Bronckhorst is dan in beeld als assistent trainer?
Als je een hoofdtrainer heb die totaal ze eigen gang gaat en naar niemand luistert dan heb er idd er weinig aan.
Maar die hoofdtrainer hebben we gelukkig niet meer.
Maar ik geloof niet dat hulshoff zo type trainer is.
We gaan het zien wie het gaat worden.
Ja Alex Pastoor lijkt me ook wel geschikte kandidaat inderdaad!!
We gaan het zien wie of wat het gaat worden.
Geloof wel in hulshoff maar is ook geen ervaren trainer.
Eerlijk gezegd heb me buik er beetje van vol na totaal onervaren hoofdtrainer als robin van persie.
Dus ja ik vind dit wel beetje moeilijk.
je zal er op ze minst een ervaren assistent als marino pusic er naast moeten zetten.
Dan kan het werken.
Hij was in het verleden wel in beeld om hoofd trainer te worden van feyenoord.
Op FR 12 staat sipke Hulshof in beeld is als trainer voor feyenoord!
Ik ken hem niet als speler.
Maar wat ik hoor van deze speler is dat het betrouwbare 6 is. Dus ik ga er van uit dat onze nieuwe TD weet wat hij doet.
Trauner aursenes waren ook twee totaal onbekende spelers.
Nou dat is ook goed uitgepakt.
Dat soort gasten missen gewoon paar hersencellen.
Echt leuk voor die jongen.
Het is hem echt van harte gegund.
Heeft gewoon een moeilijk jaar gehad met al die blessures.
En met een trainer die er niks van kon.
Hoppelijk kan feyenooord hem voor heel goed bedrag verkopen.
Alleen hoop ik niet dat jordan bos en heel goed wk speelt.
Anders ben ik bang dat hij dan ook weg is.
Bos is een topper!
433 ging niet goed omdat van persie geen goede trainer is.
Ik heb liefst een trainer die 433 of 4231 systeem speelt.
Ik heb het niet zo op het systeem met drie centrale verdedigers.
Dat ging met priske ook niet goed.
Bij Feyenoord is de filosofie 433 of 4231.
Dus zoek ook een trainer die die systemen speelt.
Wouter Franken of Kjetil Knutsen vind ik wel goede kandidaten.