mdgrdam
2950Laatste reacties
Van Bodegom zit er nog en is medeverantwoordelijk voor het binnenhalen van Eenhoorn en Rigaux.
We wisten jaren geleden al dat Van Bodegom tot de Kerst van 2026 zou aanblijven.
Door Te Kloese en RVP stromen binnenkort wel de CL-miljoenen. Daar is het veel rijkere Ajax jaloers op. Die club is met de onrust van drie trainers slechts vijfde geworden.
Of Jaap Stam?
Beiden spelen vol op de aanval en geven achterin te veel ruimte weg.
Welkom terug, Arne!
Ja, Goedemorgen Eredivisie.
Daarin wekte hij de indruk dat hij eindverantwoordelijk was. Alhoewel, ik meen me te herinneren dat hij nadrukkelijk de wij-vorm gebruikte.
Als er een komma staat, is Speedy68 een zwartkijker. Nu ontbrak deze en is hij dat niet.
Bedoel je dat er geen komma staat? Dat valt mij nu pas op.
Ik dacht dat Te Kloese de taken van Arnesen al begin juni heeft overgenomen, maar dat blijkt eind juni te zijn. Bovendien was hij laatst trots op de inkomende transfer van Wieffer. Hij benoemde het exacte bedrag nog. Dat versterkt het idee dat hij de eindverantwoordelijke was.
Als ik de reacties zo lees, heb ik toch niet de indruk dat @Speedy68 een azijndrinker is. Bedoelde je soms @Kit die wel een compliment heeft gegeven over zijn functie als AD?
Te Kloese was eindverantwoordelijk voor het aantrekken van Giménez, Hancko, Paixão en Wieffer.
Sinisterra is een aanwinst van Van Geel.
Kökçü, Geertruida en Milambo is de verdienste van Varkenoord.
Dacht je soms dat Te Kloese op vakantie was en dat iemand anders de onderhandelingen van die vier heeft gevoerd? Arnesen kon toen niet veel doen vanwege het getob met zijn knie. Het heeft wel de scouting dusdanig ingericht dat Te Kloese kon toeslaan die zomer.
Realiseer je je niet dat het een kw...
Dat zou wel bijzonder zijn: erkenning dat het scoutingsapparaat jarenlang niet op orde was.
Is hij in staat dat alsnog toe te geven?
Arnesen had dat snel op orde gebracht.
Meen je dit nu serieus?
Berghuis een miskoop??? Vijf seizoenen een van onze beste spelers.
St. Juste met winst verkocht, ook een miskoop?
Larsson voor hetzelfde bedrag verkocht. Hij bracht wel wat minder dan verwacht.
Fiorentina heeft niet voor niets 20 miljoen neergeteld voor Amrabat. Gio had daar meer uit moeten halen.
Als je zo redeneert, dan was zelfs Pelle ook een miskoop.
Over het missen van de piramide denken we allemaal anders over. De een vindt die keuze te billijken omdat je het geld maar een keer kunt uitgeven. Jong Feyenoord en dan geen kampioen en ook geen CL-gelden of inzetten op een kampioenschap met een goede spits erbij?
Iedere td heeft miskopen op zijn naam, maar het is wel knap als je aan 25 miljoen in totaal komt. Dat vraagt om een onderbouwing willen andere supporters je kunnen begrijpen. Ik kan je in elk geval even niet volgen op dit punt. Haps 7 miljoen ...
Punt 1 is heel belangrijk geweest. De investering in 1908 en Varkenoord staat ook keurig vermeld in het artikel.
Te Kloese en Van Geel hebben met elkaar gemeen dat ze een onervaren trainer hebben aangesteld. Gio heeft veel gehad aan Kuijt als echte aanvoerder die met zijn ervaring de ploeg op sleeptouw kon nemen. Zo'n persoonlijkheid mist Van Persie binnen zijn ploeg.
Kazim Richards verstoorde de sfeer in de groep met zeven nederlagen op rij tot gevolg in de competitie. Iedere trainer ligt er dan uit...
Gezien de renovatieplannen en het nu snel wegwerken van het achterstallig onderhoud is er zoveel werk te verzetten dat een aparte stadiondirectie mij een noodzaak lijkt. Dit kun je niet geheel op het bord van Eenhoorn neerleggen. Het blijven twee aparte juridische entiteiten en de BVO bepaalt straks als grootaandeelhouder wat er met de Kuip gaat gebeuren.
Ik kan mij nog herinneren dat we in eigen Kuip werden weggespeeld door Manchester City met 0-4 en dat Amrabat als enige overeind bleef in die wedstrijd. Hij speelde toen op het middenveld.
De verhuurperiode van Sauer bij NAC Breda was geslaagd. Mede door hem bleef NAC overeind en is NAC na zijn vertrek gedegradeerd.
De verhuurperiode van Slory is geen succes gebleken.
Nu is Sliti daar inderdaad aan toe. Misschien is een verhuur aan een van de gedegradeerde ploegen beter dan aan een ploeg uit het rechterrijtje van de Eredivisie.
Conclusie: Doorgaan met Leo Sauer, per direct afscheid nemen van Raheem Sterling en Aymen Sliti verhuren. Diarra heeft geen indruk gemaakt. Zet maar te koop vo...
Schuld en achterstallig onderhoud is toch meer Jan van Merwijk dan Lilian de Leeuw aan te rekenen? Door dit verleden werd laatstgenoemde bijna gedwongen om die deal met de Gemeente af te sluiten gezien de financieel penibele situatie.
Heb ik goed gegokt?
Even een gok:
Geluidsdeal met de Gemeente zonder te overleggen met Te Kloese waardoor grote concerten nooit meer mogelijk zijn.
Maar ja, het viel voor de directie niet mee met het gehijg in de nek van Goldman Sachs.
De vorige directie onder Jan van Merwijk heeft wel beslissingen genomen waarvan we ons kunnen afvragen of die wel in het belang van het Stadion waren:
- een duistere overeenkomst waarbij het Stadion 40 jaar lang wordt opgezadeld met een last van 275.000 euro;
- het Stadion heeft het ri...
Het blijven twee aparte vennootschappen.
Van de huur die de stadionvennootschap ontvangt, is in wezen 95% van de BVO zelf en 5% van anderen.
Fiscaal is sprake van één belastingplichtige en wordt de huurbate van het stadion en de huurlast van de BVO als het ware geschrapt.
Voor de jaarrekening is sprake van een consolidatie. Dat wil zeggen dat alle bezittingen, schulden, baten en lasten van beide vennootschappen bij elkaar geteld moeten worden. Dan vallen de huurbaten en -lasten weer tegen elkaar weg...
Ook hier heb je gelijk.
Je moet inschatten of je in de toekomst fiscale winsten gaat maken. Als je dat niet verwacht, mag je niet eens een latente belastingvordering op de balans plaatsen. Je licht het wel tekstueel toe dat je recht hebt op toekomstige verrekening.
Als je verwacht de fiscale winsten in de toekomst gedeeltelijk goed te maken, neem je wel een latente belastingvordering op maar dan voor een lager bedrag.
Het lijkt me stug dat de winst van de club direct verrekend kunnen worden met oudere compensabele verliezen omdat compensatie naar mijn beste weten alleen toegepast mag worden als de activiteiten niet veranderen.
Daar heb je gelijk in. Daarom staat er in het artikel ook bij: Zo werkt het niet. Dat is hier een belangrijke zin.
Als we voor één positie niet de markt op hoeven, dan is het deze positie wel.
Verder hebben we al zoveel nationaliteiten in ons elftal. Soms is Valente de enige Nederlander.
Eenhoorn en Van Persie vinden het belangrijk dat onze jeugd goed doorstroomt. Uitgaan van eigen kracht. Rigaux weet Zechiël wel te overtuigen om voor zijn kans te gaan in de Kuip.
Als we al een speler halen, dan liever iemand als Stije Resink.
Feyenoord weet de afgelopen dagen de jackpot gewonnen:
- Plaatsing Champions League
- Dévy Rigaux nieuwe td
- Historische eenwording
- Robert Eenhoorn nieuwe ad