
Feyenoord.nl
Nieuws
Eerste Castore-lijnen leveren direct omzetrecord op
Feyenoord kijkt terug op een zeer geslaagde lancering en eerste verkoopdag van het nieuwe thuistenue en de trainingslijn, zo meldt de club op haar website.
De club presenteerde zaterdag samen met nieuwe kledingpartner Castore de eerste lijnen van het seizoen 2023-2024 en dat leverde een omzetrecord op. De Feyenoord Fanshops bij De Kuip waren zaterdagochtend nog gesloten en de regen kwam met bakken uit de lucht, maar toch stond er ruim een half uur voor opening al een enorme rij voor de ingang. Daaruit bleek hoezeer er door Het Legioen werd uitgekeken naar de onthulling en verkoop van het nieuwe thuistenue, waarin komend seizoen de landstitel wordt verdedigd.
Ook online stonden supporters te trappelen, wat in de Online Fanshop tot een niet eerder vertoonde piekbelasting zorgde in de eerste uren na de introductie. Het is nu al duidelijk dat de eerste verkoopdag van het thuistenue en de trainingslijn heeft geleid tot een omzetrecord voor de club.
De komende dagen en weken wordt het assortiment uitgebreid en worden de voorraden zowel online als in de fysieke winkels aangevuld. Daardoor zullen eventuele tekorten, die ontstaan als gevolg van de populariteit van de kleding, snel weer zijn weggewerkt.
Reacties
op dit artikel.
En daar gaat het om.
Er hebben heul heul heul veel mensen geroepen dat ze voor het eerst geen shirt gaan kopen ivm het lelijke logo van prijsvrij op de schouders.
Ja er zullen er vast ook gewoon lak aan hebben en roepen ja maar ik heb er toch ook een gekocht. Ja klopt, maar ik heb het over het gemiddelde.
En volgens Feyenoord breken ze records.. uhuh 🤣 en ik ben sinterklaas.. zogenaamd succes maakt succes. Puur marketing gelul. "Wegens succes verlengd." Hoe vaak zie je dat wel niet in de supermarkt voorbij komen. Je word bedonderd waar je bij staat.