Nieuws
Feyenoord en Feyenoord V1 hebben afwijkende indeling van shirtsponsoring
Feyenoord V1 speelde zondag in de met 3-4 verloren oefenwedstrijd tegen de Belgische kampioen RSC Anderlecht in het nieuwe uittenue. Daarbij viel op dat de sponsorbedrukking afwijkt ten opzichte van die bij de mannen. Op social media reageerden supporters verheugd. Zij zouden graag dezelfde plekken voor de sponsoruitingen bij de vrouwen, ook bij de mannen willen zien.
Het eerste elftal van de vrouwentak wordt dit seizoen gesponsord door Q-Terminals. Het bedrijf staat prominent op de borst, zoals MediaMarkt de voorkant van het herenshirt siert. Op de achterzijde van het damesshirt prijkt eveneens het elektronicabedrijf. MediaMarkt staat daar afgebeeld op de onderrug, waardoor er ruimte op de schouders is voor de spelersnaam. Supporters reageren enthousiast op deze indeling.
Bij de mannen prijkt Prijsvrij Vakanties op de achterzijde van het shirt. Tot ergernis van velen staat het vakantiebedrijf op de schouders vermeld. Liever ziet men dat daar de spelersnaam valt te lezen. Niet alleen vanwege de uitstraling van de helden van Brian Priske, maar ook voor de aanschaf van een wedstrijdshirt in de fanshop. Fans bedrukken graag een naam naar keuze op de schouders, maar moeten nu noodgedwongen uitwijken naar een plek op de onderrug.
Dezelfde geluiden waren vorig seizoen te horen, toen Feyenoord voor het eerst met een rugsponsor op de schouders ging voetballen. De wens van de supporters leidde echter niet tot verandering. Ook dit seizoen is er gekozen om de schouders ter beschikking te stellen voor sponsoring.
Wat vind jij van de verschillende indelingen en heeft je voorkeur? Laat je mening achter in de comments!
Reacties
Wat voor mij het belangrijkste is dat Feyenoord zo veel mogelijk sponsorgeld er aan overhoud en dat onze club eindelijk eens rijker word zodat we nog vele jaren Champions league kunnen spelen
een fijne sportieve dag.
It's not happening! 😂
En de 2e sponsor op de onderkant van het shirt
🔴⚪️⚫️
Let it be...