Primeur Bevestigd
whatsapp-image-2024-04-11-at-170802

SpursOffical on X.com | Edit 1908.nl

Transfers

Feyenoord gaat opnieuw voor Gil

FeyenoordTM

Feyenoord heeft zich opnieuw gemeld voor de diensten van Bryan Gil Salvatierra, die afgelopen winter ook al concrete belangstelling genoot van de Rotterdammers. Oók nu lopen er weer concrete lijntjes.

Er is door Feyenoord in april al een formeel, concreet voorstel op tafel neergelegd voor de diensten van Gil, die intern wordt gezien als een gewenste ‘versterking aan de bovenkant’. Het segment waarin deze speler zich bevindt, ligt hoog — en dus is de kans op het slagen van een deal laag. Maar dat er al maanden concrete beweging is om de Spanjaard los te weken bij Tottenham Hotspur, staat als een paal boven water. 

Mochten Tottenham en Gil ingaan op het meest recente Rotterdamse voorstel, kan de Spanjaard zich per 1 juli officieel speler van Feyenoord noemen. Het is nog niet duidelijk waar een mogelijke deal op uit zal draaien: zowel huren, kopen, als huren met een koopoptie zijn voor Feyenoord bespreekbaar, maar de Rotterdammers willen versterkingen uit het hoge segment het liefst langdurig aan zich laten verbinden.

Gil staat in de Premier League tot medio 2026 onder contract bij Tottenham Hotspur, wat in de zomer van 2021 maar liefst vijfentwintig miljoen euro voor hem neerlegde bij Sevilla FC. In Engeland kwam Gil nog niet helemaal uit de verf en zag zijn marktwaarde naar zestien miljoen euro dalen.

De Spanjaard speelde vooralsnog tweeënveertig officiële duels voor Tottenham, waarin hij 1.285 speelminuten maakte en twee assists afleverde. Afgelopen winter maakte Gil geen transfer omdat hij zich wilde bewijzen bij Tottenham. Buiten Feyenoord behoorden toen ook Real Sociedad en Brighton & Hove Albion FC tot de concrete gegadigden.

Update 13:02 • Volgens Fabrizio Romano staat Gil zelf niet te springen om een verhuurperiode. Het plan voor aankomende zomer is om óf te blijven, óf een permanente overstap te maken naar een interessant clubproject. Feyenoord valt in dat laatste straatje.

Haalbaarheid: laag / gemiddeld

Update 16 april 18:32 • Feyenoord is nog steeds bezig met Tottenham Hotspur om Bryan Gil op permanente basis los te weken. De Rotterdammers hebben de aanbieding licht verhoogd.

Legenda

Bevestigd Bevestigd
Betrouwbaar Betrouwbaar
Onbevestigd Onbevestigd
Gerucht Gerucht

Delen

Reacties

Hoe breed wordt het aantrekken van deze speler binnen de club gedragen? Scouting,trainers en dtk overtuigd,of komt het van één persoon?
Het is nog steeds een jonge speler, heeft het bij Tottenham niet gered, dat zegt niet alles uiteraard.
Maar wordt in Engeland ook best wel getwijfeld aan zijn mentaliteit. Slot kan hem misschien wel raken, maar het is ook een hele dure jongen.
Qua transfersom en salaris.
Overigens is er ook wel interesse uit Spanje, ik kan me voorstellen dat hij liever daar naar terug wil.
Ben benieuwd wat het bod is van Feyenoord
@FeyenoordTM Is Abu Kamara (Portsmouth) een optie voor Feyenoord? Jonge rechtsbuiten met veel potentie, nu mogelijk nog redelijk betaalbaar..?
Speelt in het filmpje haast alleen maar linksbuiten
Is Danjuma overigens ook nog een topic binnen Feyenoord?

Ik verwacht het niet aangezien die transfer in mijn ogen praktisch onmogelijk is maar in het kader van “zeg nooit nooit”.
Bewijst overal, behalve toen even bij Villareal, het niet aan te kunnen. Speelt nergens constant. Je kan dan toch beter een goed gescoute speler aankopen…
Ik hoop het niet, Danjuma komt tekort voor ons niveau en vertegenwoordigt weinig restwaarde.
Zou zijn premiere league salaris al niet rond het bedrag liggen waar bij Geertruida (3,5m) over gesproken werd?
@FeyenoordTM Is Gil nou een optie vanuit scouting of is dit een bevriend management die een speler aanbied? Ik word nou niet heel erg warm van deze jongen. Heeft het echt heel slecht gedaan in Engeland met zeer weinig speelminuten. Ook het seizoen hiervoor geen daverend succes geweest bij Sevilla waardoor ik wel de nodige argwaan krijg. Als ik zo links en rechts over hem lees moet je bijna zoeken naar positieve berichten en is hij eigenlijk een mislukt talent van onderhand 23 jaar. Snap dus niet goed waarom hier zoveel tijd en energie ingestoken wordt.
Spelers die niet uitblinken in de premier league kunnen sterren zijn in de eredivisie: T*dic en Berghuis bijvoorbeeld.
Eerstgenoemde was zeker niet mislukt bij Southampton en had daarvoor al een aardige staat van dienst. Dat heeft Gil allerminst.
Laatstgenoemde kwam bij een belachelijk slecht team terecht in een systeem waarin hij niet paste.

Ik raak er niet zo enthousiast van als een speler nergens speelt, 23 jaar is en feitelijk zijn hele carrière heeft te danken op een goed half seizoen.
Eerder dat tweede, houdt het daar maar op
Dan krijg ik dus nóg meer argwaan. Deze jongen kon je ook bijna niet scouten, heeft daarvoor veel te weinig gespeeld. Ik ben nog wat dieper in zijn stats gedoken maar schrik er eigenlijk best van. Je moet echt twee seizoen terug gaan. Afgelopen jaren nauwelijks echt minuten gemaakt, zo rond de 1600-1700 over een heel seizoen met nauwelijks goals of assists.
Ik laat me graag verrassen, maar begrijp hier vrij weinig van.
Zal maar eens aan naam droppen
Telles magno
Linksbuiten kan ook rechtsbuiten
Vrij jong en snel en technisch en is 10 miljoen euro waard
Geen idee wat de haalbaarheid is maar is summervile nog mogelijk?
Die gaat echt wel richting de 50m voor ons best wel heel erf onhaalbaar.
Mooi om te zien dat Feyenoord werk maakt van dit soort spelers. Of het realistisch is moet nog blijken, maar het visier staat in ieder geval in de juiste richting! 💪🏻
Ben ik de enige die niet zo kapot is van deze speler?
Spelers die niet uitblinken in de premier league kunnen heel echt toppers zijn in de eredivisie.
Nee ik snap ook niet zo goed wat ze in hem zien

Een soort van eeuwig talent van ondertussen 23

Had je beter afgelopen seizoen Summerville terug moeten halen, maar die is nu kost nu denk minimaal het dubbele

Sterker nog ze hadden hem nooit zo makkelijk moeten laten gaan
Echte volharding hoor! Hebben ze een plan b voor het geval gil niet haalbaar blijkt te zijn?
Haha, genoeg namen hoor. Maak je geen zorgen
Is Rodriguez volledig van de baan?
Wat vind jij er nou van dan? Of we moeten hem voor 6 miljoen kunnen halen ofzk
Ik ben en blijf altijd van mening dat Feyenoord spelers moet ontwikkelen. Geen overbetaalde gasten die al jaren niet presteren kopen tegen veel geld. Te risicovol
Zeker eens. Moeten we hier denken aan een Stengs bedrag?
Alsof Gil zich niet meer kan ontwikkelen, de man is net 23. Daarnaast heeft Tottenham niet voor niets 25m voor hem neergelegd. Hij heeft gewoon bizar veel potentie, Slot is de ideale man die dat eruit kan krijgen.
Alsof Gil zich niet meer kan ontwikkelen😂😂 En bij Eibar was hij gewoon erg goed
Hiermee beschrijf je eigenlijk de hoofdpersoon in dit onderwerp
Voor in de toekomst is Estevao van Palmeiras uit Brazilië een pareltje, is pas 16 en heeft een transferwaarde van 10 miljoen, ook al kan hij pas op zijn 183e naar Europa, het is een poging waard.
Is een linksbenige rechtsbuiten die ook achter de spits en als aanvallende middenvelder kan spelen.
Op zijn 18e ipv 183e, veteranen elftal kan dan nog net…
Alle grote clubs volgen hem. Die kunnen wij niet binnenhalen. Is ook veel te duur
Je hebt iets te veel FIFA gespeeld als je denkt dat dit soort spelers haalbaar zijn.
Speel geen fifa, deed ik toen ik een jaar of 18 was, toen bestond de gulden nog en leefde Sinterklaas nog.
Hij heeft contract tot 2026 dus is op zijn 18e transfervrij... ;-)
Staat Van der Heijde van Roda JC nog in de belangstelling?? Vandaag weer fijne statistieken.
Dat Youtube filmpje is ook al te mooi natuurlijk. Als je in een hele voetbalcarriere met 100en wedstrijden als enige verzameling hoogtepunten een paar passes en de zeldzame keren dat ie wel een man voorbij kan komen bij elkaar hebt, weet je al hoe laat het is. Ik denk dat als je een compilatie maakt van de gemiddelde amateurspeler bij lutjebroek dat je betere hoogtepunten krijgt.
Ik dacht dat deze site meer positief was. Maar ik vind het eigenlijk vrij negatief over het Feyenoord beleid en zijn spelers.
Iedereen heeft kunnen zien dat het tegen heeft gezeten dit seizoen: wedstrijden, blessures, loting, uit vorm zijn, nieuwe spelers die meer aanpassingstijd nodig hebben. En niet zoals bij PSV top zijn maar toch zeker niet slecht en in de breedte hun waarde hebben gehad.
En laten we wel wezen, uiteindelijk heeft Feyenoord zich gewoon kunnen meten met Atlético Madrid En was zeer gelijkwaardig aan AS Roma. Die vervolgens Brighton hebben weggeblazen en nu AC Milaan in de kwart finale uit hebben gedomineerd en verslagen met 0-1.
Naar mijn mening heeft Feyenoord veel meer laten zien dan PSV Europees gezien. Ondanks dat zij terecht een waanzinnig seizoen hebben, zat het ook aardig mee. Feyenoord handelt nog altijd vanuit Financiële achterstand en is nog nooit Financieel stabiel geweest? Dat is nu pas voor het eerst gaande dankzij: Arnesen / slot / Te Kloese. Ere die ere toekomt, iets genuanceerder mag wel hier.
Neem daarin mee dat we
- "gewoon" boven de 80 punten uitkomen
‐ voor het eerst al een gevulde oorlogskas hebben (hopelijk vergeten ze jeugd niet)
- spelers flink meer waard zijn geworden
- over 2.weken de beker nog binnengehengeld.kan worden

Dat we geld hebben, is beangstigend.
Ik hoop ook dat ze nu al vervangers gaan halen met wat risico, voordat wieffer hancko etc verkocht worde zodat die gasten ook echt de hele voorbereiding mee kunnen doen.
Het probleem is dat clubs wachten tot ze de hoofdprijs krijgen. Hoe meer clubs geïnteresseerd hoe meer geld.

Zie voorbeeld Kokcu waarbij Feyenoord juist te snel had gehandeld
M.a.w. vaak begint het pas de laatste 3/4 weken voor de transfer deadline te rollen
Kokcu is juist een mooi voorbeeld dat als je heel vroeg verkoopt dat je ook snel kan aankopen (was toen nog nodig) nu met de huidige financiële middelen en aankomende cl miljoenen is het wel iets anders.
Vroeg kan dus ook veel goedkoper zijn en je heb je nieuwe speler gelijk bij de eerste training.
Het is natuurlijk ook niet zo dat als er meer clubs zijn dat die gaan bieden het is dan ook nog aan de speler.
Als city 100 bied op trauner en barca 80 maar trauner wil naar barca ga je die 100 nooit krijgen.
Risico nemen met een speler tot een paar miljoen is prima, maar niet met een speler als deze die 10+ moet kosten. Voor dat geld wil ik toch wel een zekerheidje hebben.
Shiloh ‘t Zand maar die heeft een half jaar wennen nodig
Zeker bij de selectie betrekken!
Volgens mij vergeten ze de jeugd niet: Leo Sauer, Milambo, Zechiel al naar het eerste gehaald (Read wellicht)
Maar de lat ligt wel hoog. Ik denk dat als Zechiel zelf niet geblesseerd was geweest hij zeker al vaker basis had gestaan met al die blessures. Dit zijn toch mooie talenten, het zou mij wel verbazen als er niet een definitief doorbreekt?
Mee eens. Sinds het aantreden van Slot, Arnesen en Te Kloese is er enorm veel ten goede veranderd. Zaak is het niveau van de scouting, fysio, technische staf etc. hoog te blijven houden. Daarbij is het denk ik ook belangrijk om, mocht Slot weggaan, afspraken te maken dat hij niet teveel mensen meeneemt uit de organisatie. Overigens is het ook opvallend dat als de resultaten of het spel even wat minder is bepaalde reaguurders onmiddellijk gaan roepen dat alles waardeloos is, maar die mensen na een 6-0 muisstil zijn. Sommige supporters zouden wat minder naar de dagkoersen moeten kijken en wat meer naar de langere termijn. En dan zie je dat er echt stappen zijn gemaakt.
Ja, ik hoop ook dat wanneer Slot mocht vertrekken, hij niet te veel mensen meeneemt. Maar we mogen toch wel verwachten dat de basis filosofie/beleid sinds het is doorgelicht door dat Amerikaanse sport bedrijf blijft staan en de huidige manier van voetballen. En wie weet heb je gewoon een positieve doorstart.
Lijkt mij een hele dure soort Stengs.
Bij ons speelt hij 8 CL potjes.
Laat hem bellen met onze Gambiaanse Gok!
Ivanusec is ook een versterking uit het hogere segment. Maar is ook nog geen enorm succes.
Ook deze jongen is geen basisspeler bij Spurs.

Feyenoord moet zich vooral richten op jonge talentvolle spelers die zich doorontwikkelen.
Onjuist, Ivanusec kwam van Zagreb: die club staat lager aangeschreven dan Feyenoord.

Verder eens: Feyenoord moet uitstralen dat het een ontwikkelingsclub is. Geen overbetaalde spelers halen die al jaren hun potentie niet waarmaken.
Ivanusec is een basisspeler in het Kroatisch nationale elftal. Dat zijn voor Feyenoord versterkingen van een heel hoog segment.

Daarbij lijkt iedereen er maar vanuit te gaan dat als je spelers haalt van bijvoorbeeld een Spurs dit direct versterkingen zijn, maar zo simpel werkt het niet.
Ivanusec is geblesseerd geweest en heeft moeten wennen. Je kan zien dat hij zeer technisch is en genoeg inzicht heeft. Prima aankoop.
Spelers hebben ook tijd nodig.Intensiteit ligt hoger als bij bv Zagreb ( zie je ook aan de international van 020) vorig jaar heeft bijna iedereen Timber bestempeld als miskoop en moet je nu eens kijken
Noem eens een paar spelers dan Rutger. Die betaalbaar zijn, er direct staan en die niet bang zijn voor de CL en daar hopeloos falen omdat ze een Walker of een Davies voor zich hebben. En die ook de leeftijd nog mee hebben. Ben zeer benieuwd want iedereen lult je naar achterna als een stel schapen. Als jij zegt dat het kut is vinden zij dat ook. Dus bij deze : noem ze eens op.
Waarom wil je zo graag een fysieke zwakke, overbetaalde, dure, en nergens presterende speler? Waarom zouden mensen je moeten uitleggen dat dat niet het type speler is dat we als legioen graag zien komen?
Kan me voorstellen dat hiermee doelt op bijvoorbeeld Danjuma? Die maakt constant verkeerde keuzes, komt nergens meer uit de verf maar blijft toch maar rondzoemen.

Blijft wel een moeilijk zoekgebied; directe dure versterking aan de bovenkant (zoals genoemd Summerville, Sinisterra) of talenten die snel kunnen aanhaken en niet een jaar moeten wennen aan de intensiteit.

Wel alle vertrouwen in de scouting om in die twee segmenten te kunnen zoeken.
@1908 Leverkussen wil Summerville kopen. Heeft Feyenoord nog een doorverkooppercentage bedongen?

Z'n marktwaarde staat op 18 miljoen en Feyenoord heeft hem verkocht voor 1.5. Dus als Feyenoord het heeft kan het bedrag aardig hoog worden.

Vraag 2 hoe zit het met Pedersen? Zou Feyenoord hem terug willen?
Vin het voor 16 miljoen(transferwaarde) een dure en grote gok.
Lijkt mij dat je dan beter kan proberen Minthe to kopen(zal toch niet veel duurder zijn?) Daar weet je van wat hij nu kan en hoeveel rek er nog in zit.
Moet Newcastle hem wel willen verkopen. Waarschijnlijk dat dat niet het geval is.
Eens. Wij kennen niet allen ins en outs. Dus misschien heeft Feyenoord daar informatie over. Ik heb die info echter niet dus komt mijn opmerking puur gebaseerd op mijn supporter gevoel. en die luid waarom doen we een speler weg die het in het veld steeds beter doet en ruilen we die in voor een speler met niet zulke beste cijfers en amper speeltijd.
Dat is het risico van huren zonder koop
We hebben iemand nodig met diepgang, en veel goals. Gil biedt geen van beide..
Is een type Stengs.
Maar echt veels te duur, te geblesseerd en te weinig gespeeld.
Is echt een gokje. Maarja we kunnen alleen spelers met een krasje halen in de bovencategorie
Nog een scout aanwezig. Die op basis van 1 filmpje zn negatieve mening heeft klaar liggen 😂
Wat is een clubproject? Echt voetbaltaal anno 2024.
@FeyenoordTM is Kostanitos Tzolakis een optie voor feyenoord? Jonge keeper, 1,93m, loopt uit contract
Beste jongen en linksbenige die (op de beelden) vaak op links ook wegloopt van zijn tegenstander en een goede voorzet heeft vanaf de achterlijn. Oftewel iemand die het spel ook breed kan houden/brengen
Nou beste jongen niet, heeft een hele slappe mentaliteit. Ook nergens in zijn carriere gescoord of assists gegeven of een goede dribbel afgeleverd. Je kan nog beter een jeugdspeler opstellen dan zo’n duurbetaalde Spanjaard halen die overal mislukt is.
Scamacca overal gefaald. Zelfs bij fucking pec. Hoe speelt die momenteel ?
Hancko dik en dik gefaald in italie. Hoe speelt hij nu?
Zirkzee gefaald overal, hoe speelt hij nu ?
Wat een gelul joh 😂 deze jongen is voor zowel de ED als Feyenoord een versterking 100 procent. Maar lul vooral Rutger na op basis van een paar statistieken en een filmpje.
Is Aster Vranckx in beeld? Perfecte vervanger Wieffer en heeft nog maar 1 jaar op z'n contract. Buitenkansje. @FeyenoordTM
Dat is misschien wel een upgrade ten opzichte van Wieffer! En een "A international van een A land" zoals slot graag wil hebben. Hij zal ongetwijfeld wel ergens op een lijstje staan binnen Feyenoord.
Daar zat PSV toen dichtbij
Was toen interessante speler
Vast nog niet langsgekomen.
Komt ie dan hè?
Drie, twee, één...
Wat een Gillerrrr.

Padummm Tsss.
Als je de middelen hebt om voor deze jongen in de markt te komen, probeer dan eerst Minteh definitief binnenboord te houden (huur + optie tot koop). Minteh is jong, je weet al een jaar lang wat je in huis hebt, hij wil zelf graag blijven en hij overlegt nu al bijna evengoede cijfers dan deze 23-jarige Gil.
Precies, kijk ook wat je al in huis hebt.
Gehuurd....en hij is goed, dan probeer je hem definitief over te nemen
https://x.com/feyenoordtm/status/1777695539297161558?s=46&t=s-cd8DO-HFGhYI_LTQEeHQ
This page doesnt excist, wat had er moeten staan?
Als je feyenoordtm sluit buiten de transferperiodes kunnen we ook niet meer deze posts zien.
FTM denkt dat hij vooral wordt gehaald voor rechtsbuiten. Zo'n Gil is natuurlijk een interessante speler, zeker als Slot blijft en hem aan de praat krijgt. Maar hij wil zelf blijkbaar niet graag worden verhuurd en zo'n PL speler zal normaal gesproken gigantische salariseisen neerleggen als hij een definitieve transfer maakt. Zelf hoop ik, gezien zijn ontwikkeling, dat Minteh nov een jaartje blijft.
Nu snap ik hier niets meer van: Gil is blijkbaar een rechtsbuiten. We hebben Minteh (als hij blijft), Paxiao, Alireza (??) en die vent van Vitesse. Het begint er naar uit te zien dat iemand Te Kloeze even vertelt dat niet alles kan.
Oftewel we hebben alleen Hadj Moussa. Paixao is in alles veel meer een linksbuiten. Alireza gaat niet verlengd worden en Minteh moet je nog maar zien of je die een jaar kan huren. Lijkt me toch redelijk belangrijk dat ze nu gaan kijken naar rechtsbuitens voor volgend jaar.
Die gaat gewoon naar eerste elftal Spurs
Walemark hebben we nog. Zal wel verkocht worden.
Ze we veel te laat mee, had hij van de zomer geen domme keuzes moeten maken en beter moeten verkopen. Kritiek vindt ik wel op ze plaats.
Paixao vooral voor links, Ali vertrekt. En drie spelers voor de rechterflank zou wel lekker zijn.
Als slot blijft hopelijk boadu of Sam Lammers voor gimi-mis, v Ewijk voor Geertruida, Justin Kluivert voor paksoi, vhecke voor hansco,
Is Newcastle echt niet bereid om Minteh te laten gaan? Ook niet als Feyenoord 20 miljoen zou bieden? Wellicht dat dit al onderzocht is, maar als dat niet zo is, dan hoop ik persoonlijk dat ze vol voor Minteh gaan. Gekke gedachte?
Hele gekke gedachte. Als we 20m voor 1 speler gaan betalen is het niet Minteh. Dan moet het een superspits zijn.
20 m is veel. Voor Feyenoord nog teveel. Ik ben wel benieuwd naar het eigen vermogen na de transfertijd.
Feyenoord gaat geen 20 miljoen betalen voor 1 speler. Forget it.
13+7 wel bij overwinteren. Als zie ik liever die 7 naar varkenoord gaan.
Deze man is 23 jaar en aanvaller van beroep, maar heeft in zijn gehele profcarriere slechts 13 doelpunten gemaakt, waarvan 4 op het 3e niveau in Spanje...

Tuurlijk dat zegt niet alles. Maar om nou klauwen met geld neer te leggen voor een speler met een dramatisch rendement, wiens hele status vergaard is door één degelijk seizoen als huurling bij SD Eibar in 20/21, en het verder niet heeft kunnen waarmaken... Het is mij wel een risicootje hoor. Kan zomaar een enorme miskleun worden dit.
Je kan van Dilrosun ook prima een superflitsend filmpje met highlights maken waarop het een topvoetballer lijkt. Maar effectiviteit en consistentie, dat is waar het om draait uiteindelijk. Dat heeft Gil voorlopig nog niet laten zien.
Hancko
Geertruida
Wieffer
Giminez
Timber gaan op zeker weg
Wie van mij ook verkocht mogen worden zijn.
Zerrouki
Van de belt
Lopez
Feyenoord moet op zeker kopen
Rechtsback die ook centraal kan spelen
Zoals die van west ham die ze willen overnemen
Een echte spelverdeler een 8 dus en liefst twee
Een echte tien is echt nodig of ivanusec daar laten spelen
Sauer verhuren aan een club zoals Utrecht of Twente
Een echte spits
Ueda is wel een groot talent hoor maar zie hem niet als eerste spits
Bijlow ook verkopen en Wellenreuther als eerste doelman maken en zijn contract verlengen
Rechtsbuiten is nodig of het gil word of rodriquez boeit mij niet
Ueda is 25 wordt dit jaar 26 dan ben je geen talent meer.
Gelukkig doe jij de onderhandelingen.... helemaal niets is zeker en zeker niet als je geen kantoortje in het maasgebouw bezit
Minteh dus sowieso geen optie zo lijkt het... zonde wel
Ik zou 15 mil bieden een voormalig top talent die te snel richting de top gegaan is zou met de juiste begeleiding de eredivisie op eten.
Onmiskenbaar kwaliteit aan de bal, maar mist hij niet de intensiteit die we juist zoeken op de vleugels? Zowel explosiviteit en snelheid lijkt niet echt van het vereiste niveau. Hoog Ivanusec gehalte met een linkerbeen. Zo'n speler hebben we eigenlijk al als project gehaald met die Moussa.

Ik hoop meer op een Sinisterra (van voor z'n knieblessure) achtige buitenspeler die het verschil kan maken in de diepte. PSV lijkt daar wat meer oog voor te hebben. In het filmpje zie ik Gil bovendien op rechts minder rendement hebben dan op links, maar een filmpje zegt natuurlijk vrij weinig.
Je zegt het zelf al, dat filmpje zegt niks en deze gozer lijkt echt in niks op Ivanusec.

Echt een prima speler en knap dat we volhardend zijn voor kwaliteit.
Niet weer die vent, die kan er echt helemaal niets van. Bij Spurs komt hij ook niet meer aan spelen toe, die komt geen steen voorbij.
Beide, maar voornamelijk rechts
(Remember, linkspoot op rechts rechtspoot op links)
@FeyenoordTM Betekent dit dan het einde van minteh?
Voor welke positie wordt hij voornamelijk gehaald?
2 assistent in 1258 minuten speeltijd...
Dat lijkt mij nu niet bepaalt een versterking aan de bovenkant
Blijf dit toch een net-niet speler vinden die vooral een 'grote' naam heeft. Maar we gaan het zien en hopelijk zit ik mis, als die uberhaupt komt.
Nou hopen dat Gil en Rodriquez snel worden vastgesteld.
@FeyenoordTM hoe kijken ze binnen Feyenoord naar de afgelopen zomer met de aankopen?
Heeft de staf binnen Feyenoord aangegeven dat ze bepaalde spelers sowieso willen behouden of iets dergelijks. Lijkt me niet dat Slot zin heeft in nog een nieuwe opbouwing.
Ben ik niet de enige hopelijk gaan we een een goeie transferzomer in net als in 2022.
Hier maak ik uit op dat Ueda niet het gewenste niveau heeft en gaat krijgen.
Scouting heeft te kloese gewaarschuwd en niet naar geluisterd. nog steeds jammer dat danilo voor een vriendenprijs is weggegaan. En dan haal je een duurdere en oudere Japanner is ook niet leuk voor ueda zelf. Kijken hoe we dit gaan oplossen zelfde geldt voor ivanušec en zerrouki trouwens.
Ivanusec kan ik nog wel mee leven en Ueda kan wel scoren maar dan moet hij wat langer in de basis staan en Feyenoord moet meer de spits aanspelen. Zerrouki vindt ik de grootste flop ooit. 8 miljoen door het toilet gespoeld.
Het is hopen dat vindt ik al erg genoeg. als we zagen dat ze paixão en gimenez het moeilijk hadden gemaakt krijg je concurrentie en dat werkt. nu moet ik het maar zien of het goed komt. Want als ik alleen al denk aan de kans van ivanušec tegen heracles is dat niet echt een hoogtepunt.
Zal op de pek van Wieffer komen als Wieffer vertrekt neem ik aan?
Ja, ben ik het mee eens. Weliswaar heeft hij één prachtige goal gemaakt in de CL, maar dat was het dan ook wel.
Ivanusec kan op 10 als Paixao blijft
Dat heb je zelf toch inmiddels ook wel kunnen constateren?
Wanneer komt er een nieuwe podcast? Ik ben in ieder geval benieuwd naar jouw meningen over het (transfer)beleid van Feyenoord. Daarnaast ook benieuwd waarom Feyenoord niet meer naar de gescoute spelers kijkt.
Goeie vraag ben ik ook benieuwd naar.
Als we weer eens naar de scouting gaan luisteren! 🤪

Nee zonder gekheid, denk ergens na de competitie
Wat zien ze in deze jongen? Wordt er niet echt enthousiast van eerlijk gezegd. Waarom niet minteh huren met koopoptie , want die begint nu echt in een stijgende lijn te komen.
Omdat je een partij hebt die daar aan moet meewerken en dat doet Newcastle niet, die zien een toekomstige goudmijn in hem
Er zijn dan vast betere opties die je aan de bovenkant versterken met betere stats ik wordt niet vrolijk van gil , dus hopen dat ze betere opties op de schaduwlijst hebben staan
Ik word toch soms ook wel moe van diverse mensen die even een YouTube filmpje kijken en meteen een hard oordeel vellen. En daarbij volledig voorbij gaan aan een scouting die uitgebreid onderzoek heeft gedaan.
Wanneer komen die gasten van Newcastle hier praten?
Eerst maanden lopen ******** en janken op minteh en nou moet dat de reddende engel zijn ? Ik weet het niet betreft die gil, maar blijkbaar zijn er allemaal scouts a la cor pot hier die een mening geven basis van een filmpje en wat statistieken in een elftal waar het moord van de concurrentie.
Weer een links buiten
Sauer
Ivanusec
Paixao
Je heb er zat of Feyenoord moet Sauer verhuren en of ivanusec nu al verkopen
Of paixao op rechts plaatsen
Word zo te veel maar Feyenoord zal verstandiger zijn dan mij
Of Paixao verkopen, of Gil op rechts. Of Sauer en Ivanusec op 10. Er zijn zat opties.
Paixao rechts en Ivanusec links betekent iig bruikbare voorzetten voor een spits. Goede 10 halen, Stengs achter de hand. Ivanusec op 10 kan ook.
Stengs is een waanzinnige speler voor ons en oranje international. Maar vooral net als velen in de media Feyenoord spelers allemaal neer benden en uit oranje praten. Zodat ze weer net als vroeger weinig opleveren. En dan vervolgens zeker schelden dat Feyenoord zijn spelers voor een appel en een ei verkoopt?
dan ik, maar verder lijkt het wel goed met je.
Is deze jongen nou de echte versterking die ons verder helpt? Qua stats is het niet heel bijzonder, ken hem verder niet goed genoeg
Heb je niks aan aan zo’n opmerking. Zei iedereen ook bij Kang in Lee toen hij in verband werd gebracht met Feyenoord. Speelt nu gewoon bij Paris Saint Germain.
  • 1
  • 2