de-kuip

Tekst: business.feyenoord.nl | Foto: VK Sportphoto

Nieuws

Feyenoord verkoopt De Kuip ook op zakelijk gebied volledig uit

Stan

Na de succesvolle verkoop van seizoenkaarten in het publiekssegment, waar alle 33.000 beschikbare seizoenkaarten in korte tijd werden verkocht, constateert Feyenoord dat ook alle zakelijke stoelen al ruim voor de start van de competitie volledig ingevuld zijn voor seizoen 2023-2024.

De zakelijke bezetting bij thuiswedstrijden van Feyenoord is al jarenlang erg hoog. Het landskampioenschap heeft de vraag naar Business Units, Director Seats, Business Seats, de Shipping Club, Maas Seats, Comfort Seats en zakelijke stoelen op Vak A alleen maar verder doen toenemen, waardoor de uitverkochte status bijzonder snel is bereikt.

Business Partnerships
Feyenoord is erg tevreden met deze zakelijke groei, die zeker aan de bovenkant van het zakelijk segment, bij de partners, aanzienlijk is. In deze Partnerships worden veelal LED boarding en zakelijke seats in het topsegment opgenomen. Voor de nabije toekomst hoopt Feyenoord het aantal Partnerships uit te breiden. Dit zal het neveneffect met zich meebrengen dat er meer krapte zal ontstaan in het zakelijk aanbod.

Feyenoord Business Club
Naast het comfortabel bekijken van de wedstrijden van Feyenoord in De Kuip, hebben de zakelijke relaties van Feyenoord ook nog de mogelijkheid zich aan te sluiten bij de Feyenoord Business Club. Momenteel telt de club ruim 1.100 zakelijke relaties, waarvan er circa 950 aangesloten zijn als Business Club-lid. Gedurende het seizoen worden er diverse evenementen voor de Feyenoord Business Club georganiseerd, waarbij het onderling netwerken met elkaar centraal staat. Ook deze groep aan leden is continu groeiende.

Wachtlijst
Hoewel Feyenoord erg blij is met deze positieve ontwikkelingen op zakelijk gebied, zorgt de grote interesse in Feyenoord er momenteel ook voor dat niet aan alle aanvragen binnen het zakelijke segment voldaan kunnen worden. Om die reden gaat Feyenoord voor toekomstige zakelijke aanvragen die niet ingewilligd kunnen worden met een wachtlijst werken. Er wordt momenteel de laatste hand gelegd aan dit alternatief.

Making (The Best) Memories
De sportieve opmars van de laatste seizoenen in combinatie met de verbeterde netwerkmogelijkheden is een van de voornaamste redenen waarom veel bedrijven trots zijn om onderdeel uit te maken van Feyenoord. Dit gevoel van saamhorigheid wil de club dan ook graag behouden: Making Memories!

Delen

Reacties

❤️ Jongens! Beoordeel mijn tienerkutje pls

🍓👉 𝐖𝐖𝐖.𝐒𝐋𝐔𝐓𝟒.𝐅𝐔𝐍 💦 nick AlinaMillerNL
Heel fijn dat het allemaal nu uitverkocht is. Ben benieuwd of de vraag net zo hoog blijft in het zakelijk segment als Feyenoord 2 mindere jaren draait.
Of ook op de tweede ring LED boarding.
Het wordt tijd voor Feyenoord City.
Grotere capaciteit en meer inkomsten.