Port of Rotterdam
Nieuws
Port of Rotterdam kandidaat hoofdsponsorschap
Feyenoord wenst op termijn een nieuwe hoofdsponsor te verwelkomen. Terwijl de gesprekken nog in een verkennende fase verkeren, kan gesteld worden dat Port of Rotterdam een van de kandidaten is om EuroParcs per ingaande van het voetbalseizoen 2024/2025 op te volgen.
Als een van de grootste havens ter wereld, heeft Port of Rotterdam een sterke reputatie opgebouwd op het gebied van logistiek en handel. Het is dan ook geen verrassing dat Feyenoord geïnteresseerd is in een samenwerking met deze invloedrijke partij: een kans zijn voor zowel de club als de haven om hun merk te versterken en hun positie in de markt te versterken.
Hoewel er ook gesprekken plaatsvinden met andere geïnteresseerde partijen, is Port of Rotterdam de naam die momenteel de meeste aandacht trekt. De potentiële samenwerking tussen Feyenoord en Port of Rotterdam zou niet alleen een financiële impuls kunnen betekenen voor de club, maar ook voor de stad Rotterdam als geheel. Het zou een partnerschap zijn dat de lokale economie zou stimuleren en de stad internationaal op de kaart zou zetten.
Feyenoord heeft duidelijk gemaakt dat de club op zoek is naar een nieuwe hoofdsponsor met een langdurige verbintenis van vier seizoenen. Dit is bedoeld om rust en continuïteit te waarborgen, zodat de club zich volledig kan blijven richten op het behalen van sportieve successen. Het is vooralsnog nog niet duidelijk of Port of Rotterdam aan deze eis kan voldoen, aangezien het bedrijf mogelijk andere prioriteiten op de economische markt heeft.
Hoewel de eerste gesprekken met Port of Rotterdam — daterend uit begin dit kalenderjaar — veelbelovend zijn gebleken, is het belangrijk om te benadrukken dat er nog niets concreet is. Feyenoord is nog steeds in gesprek met verschillende potentiële sponsors en er kan nog van alles gebeuren.
De club is vastbesloten om een hoofdsponsor te vinden die past bij de ambities en waarden van de club, en die de stabiliteit en groei op de lange termijn kan waarborgen. Daarbij richt de regerend landskampioen op een bedrag van meer dan acht miljoen euro per seizoen.
Legenda
Reacties
🍓👉 𝐖𝐖𝐖.𝐒𝐋𝐔𝐓𝟒.𝐅𝐔𝐍 💦 nick AlinaMillerNL
Samen 10 miljoen?
Heb een beetje het gevoel dat Feyenoord hier zijn eigen ramen mee ingooit op de transfermarkt. Beetje lullig ook.
En natuurlijk, als Prijsvrij wil blijven betalen, blijven ze echt wel op de rug staan. Waarom zou Feyenoord dat geld laten liggen?
Prijsvrij is alleen een issue bij supporters.
Go for it!
Port of rotterdam de hoofdsponsor van feyenoord.
Mooier gaan we het niet krijgen
Wat Brainport aan PSV betaalt, is mij niet duidelijk. Het zou ca. 1.250.000 euro per deelnemend bedrijf zijn maar in dat pakket zit wellicht ook wel boarding.
Ajax schijnt 9 miljoen euro per jaar van Ziggo ontvangen en daar kunnen nog bonussen bijkomen van 3 miljoen euro. Naar die bonussen kunnen ze fluiten dit seizoen. Maar dan nog toucheren ze daar bijna het dubbele.
Inzet meer dan 8 miljoen euro met de vernieuwde professionele uitstraling is een goed uitgangspunt maar claim ook bonussen erbovenop.
Een echte Rotterdamse sponsor als Port of Rotterdam op het roodwit is het mooiste. Daar zal Castore ook blij mee zijn. Het wakkert de shirtverkoop nog verder aan.
Nu meurt het alleen nog in Noord Holland.
😉🇳🇬😜💪🏼🇲🇨
Hoewel, als hij het graag had gewild, had hij dat ook vast wel eerder kunnen regelen toen hij nog de baas was bij HbR.
Qua naam fantastisch. Vanuit het bedrijf begrijp ik alleen niet helemaal wat ze er mee opschieten. Het is voor het grootste deel niet echt een commercieel bedrijf en naamsbekendheid is dan ook minder relevant.
Daarna gaat het veel meer om relaties met zakelijke klanten of consumenten, hoe straalt het imago van de club op je af als sponsor. Staat bijvoorbeeld een team voor vooruitstrevend en aanvallend, en wil je daar als sponsor ook; associeer je dan met dat team. Ik kan me voorstellen dat dat voor de bedrijven binnen Brainport die associatie belangrijk is om personeel naar Eindhoven te trekken.
Sponsoring kan natuurlijk ook bestaan uit diensten, bedrijven binnen Brainport die wellicht goed met data zijn.
Naamsbekendheid van Port of Rotterdam lijkt me niet het doel, lijkt me dat de meeste bedrijven de grootste haven van Europa wel kennen. Misschien is het daar ook de associatie met personeel, willen ze af van het chemie-imago en vernieuwender zijn?
Al zal er toch wel meer dan 8milj per jaar op te halen zijn lijkt me zo, dat is voor zulke bedrijven toch een schijntje.
Mogen nu niet vergeten dat ze dan ook nog naar leuk voetbal mogen kijken.
Maak er 10 van en verplicht Arne gedurende de periode aan te blijven. Kan zn salarisverhoging ook gelijk van betaald worden. ;-)