Foto: Feyenoord.nl
Nieuws
Thuistenue Feyenoord blijft zoals het was; tenue tegen FC Dordrecht drukfout
Ruim een week geleden lanceerde Feyenoord het nieuwe thuistenue voor het seizoen 2024/'25. De reacties van de supporters waren wisselend, maar één ding viel op. Het logo van de nieuwe hoofdsponsor MediaMarkt leek niet gecentreerd te zijn. Bronnen bevestigen aan 1908.nl dat de bedrukking van MediaMarkt, waarbij het logo optisch gezien niet in het midden zit, wel de juiste versie is.
Het viel iedereen vrijwel meteen op: het logo van MediaMarkt zat optisch niet in het midden. In de eerste wedstrijd van het seizoen tegen FC Dordrecht was dit plotseling wel zo. Hoe zit dit? 1908.nl zocht het uit.
In de gewonnen oefenwedstrijd tegen FC Dordrecht speelde Feyenoord voor het eerst in de nieuwe thuistenues van 24/'25, maar daar viel één groot detail op. De hoofdsponsor MediaMarkt zat opeens optisch gezien wél in het midden. Nu blijkt dat dit komt door een drukfout. Deze foutief gedrukte shirts zijn door Castore niet goed aangeleverd bij Feyenoord, maar wel gebruikt voor de oefenwedstrijd tegen de Schapekoppen.
Feyenoord zal dus aanstaand seizoen 'gewoon' spelen in de shirts die ook gepresenteerd zijn door Feyenoord op 1 juli 2024. Dit zijn de shirts waarbij het logo optisch niet in het midden zit. Het nieuwe thuistenue is vanaf vandaag verkrijgbaar in zowel de fysieke fanshop als de online fanshop.
Ga jij het nieuwe thuistenue van Feyenoord kopen? Laat het weten in de reacties!
Reacties
🍓👉 𝐖𝐖𝐖.𝐒𝐋𝐔𝐓𝟒.𝐅𝐔𝐍 💦 nick AlinaMillerNL
Shout out naar man. Jij bent een topper! Zouden er meer van moeten zijn.
Hopelijk dat het wel goed is???
Want afgelopen seizoen was ook een ramp met de kleding van Castore!!!
"Drukfout" serieus, en als we dan volgend seizoen wel een "drukfout" shirts krijgen dan zijn ze eigenlijk correct ja klinkt logisch allemaal.
Je mag er wat van vinden, absoluut, maar de plaatsing van het logo is écht wel afgestemd met de marketing afdeling van MM. Dat wij een andere keuze zouden maken ben ik het mee eens, maar denk nou niet dat iemand bij MM nu de shirts ziet en denkt 'he?! Dat is raar...'.
Je kan het logo zo aanpassen dat het nog steeds in totaliteit gecentreerd is. Valt niemand op en klanten gaan er niet van naar Coolblue.
Het verbaast me oprecht dat mensen dit niet begrijpen.
Ter verduidelijking ik vind het ook lelijk. Maar ik snap de reden vanuit feyenoord wel.🙃
Scheef is niet scheef zeg maar.
De waarheid zal zijn: het had anders gemoeten (zoals bij de presentatie in maart en tegen FC Dordrecht) maar er ligt in de Waalhaven al een pakhuis vol met meuk. Ja, dan kan niet terug.