Ayase Ueda - Jop van der Avert - Jim Breeman Sports Photography

Jim Breeman Sports Photography

Nieuws

Thuistenue vanaf aanstaande vrijdag verkrijgbaar

Karst

Het gloednieuwe thuistenue van het seizoen 2024/'25 is vanaf aanstaande vrijdag verkrijgbaar in zowel de fysieke fanshop als de online fanshop. Dat meldt Feyenoord op haar sociale mediakanalen.

De Rotterdammers spelen zoals altijd in het rood en wit. De grootste verandering ten opzichte van voorgaande seizoenen is de hoofdsponsor. Sinds 1 juli 2024 is niet EuroParcs de hoofdsponsor van de Rotterdamse voetbalclub, maar MediaMarkt.  

Delen

Reacties

Bedoel die banen van boven naar onder. Die zijn nu weg. Vond ik zo lelijk vorig jaar
Is er al enig zicht op wanneer de trainingskleding verstuurd gaat worden uit de pre order??
Verschrikkelijk. Dat de ene partij (Castore) die miljoenen dokt de andere partij (MediaMarkt) er zo slecht laat uitzien... en dat er niemand bij Feyenoord is om dat tijdig te voorkomen.

Dat draaikolk-rondje moet natuurlijk optisch op de scheiding rood/wit zitten. Evengoed ga je voor deze rommel geen 90 euro neerleggen?
Naar mijn weten zullen uiteindelijk veel mensen gewoon weer hun shirt van hun favoriete club halen.
Dan is het prijsvrij op de rug wat er niet uit ziet, dan niet te vergeten de kwaliteit en zo zijn er vast meer opmerkingen te noemen.
Dit jaar is er gewoon weer een verkoop record wat er aan zit te komen.
Kortom lekker zeiken en erna toch kopen, wat is het toch heerlijk Feyenoorder te zijn.
Feyenoord is toch een professionele club, met professionele mensen. Dan kan en mag dit de uitkomst niet zijn. Niet voor je nieuwe mainsponsor en niet voor de supporters die voor 100 euro een tenue kopen. Doe het gewoon meteen goed.

Tegen FC Dordrecht had het eerste team wel een shirt met goed geplakt MediaMarkt-logo. Toch raar dat dit dan in de winkel zou liggen. Extreem rommelig. Onkunde. Volgend jaar een nieuwe kans...
Klopt. beetje snelle reactie van me maar ben het wel eens met je.
Dit is feitelijk juist. Mensen zeuren eerst en kopen het uiteindelijk toch, omdat ze van de club houden.
Al zou het bij wijze van spreken een shirt van Zeeman kwaliteit zijn dan kopen mensen het nog.
Zelf koop ik ze ook ieder jaar trouw, maar vindt wel dat het shirt wat in de fanshop verkocht wordt hetzelfde moet lijken zoals de spelers ze aan hebben en niet twee versies. Dat is gewoon puur geldklopperij in mijn beleving.
Daarnaast vind ik ook dat 4 shirts overdreven is. De helft van de shirts spelen ze 1 tot 3 keer in,maar goed zolang het de club geld oplevert ben ik tevreden.
Ben het opzich met je eens, maar het logo is natuurlijk een standaard afbeelding welke in zijn originele vorm gecentreerd is. Coolblue paste het logo wel aan maar betaalde te weinig 😋
Je hebt helemaal gelijk trouwens! Raar als dit zo de verkoop in gaat.
Dat is uiteraard in overeenstemming met de marketeers van Media Markt gegaan. Het ontwerp is voorgelegd en uiteindelijk goedgekeurd door hen. Dus het alternatief zal minder goed zijn geweest.