343ruit
308Laatste reacties
Sauer en Bos zijn 2 spelers die het liever breed houden. Net als Frimpong Dumfries nooit werkt. Sauer is bij nac wel sterker geworden maar heeft wel een beetje verleerd in de kleine ruimte tussen de linies te spelen
Ja je hebt gelijk. Dacht altijd dat die rechts was.
Natuurlijk niet goed genoeg. Heeft ruimte nodig en is rechtsbenig
Het belangrijkste doel zou moeten zijn dat we weer druk gaan zetten. Zoals Dessers en Til deden in het conference League jaar. Iedereen is nog steeds lyrisch terwijl je 3de werd
Kopen 60m
A.Rodriguez 16m
Buonanotte 15m
M.Rots 10m
Nijstad 6m
Young 5m
Martes 5m
Jeng 3m
Verkopen 93m
Hadj-Moussa 26m
Ueda 20m
Hwang 10m
Steijn 8m
Ahmedhodzic 6m
Borges 5m
Bullaude 5m
Mitchell 5m
Smal 5m
Zerrouki 4m
Lotomba 3m
Deijl 1m
Het Malieveld heeft minder protestacties. Ben wel een beetje klaar met het eindeloze gejank. Dit shirt gaat het commercieel goed doen en er komt vast een shirt dat ik de smaak valt bij de oudere mensen
Feyenoord kan toch onmogelijk die investeringen garanderen. Met lockdowns of iets vergelijkbaars kan dat natuurlijk niet. Feyenoord is ook gebaat bij het investeren in het stadion dus intentie zou genoeg moeten zijn
Geloofde dit al niet
Zechiël op 10, Valente linkshalf, Targhalline rechtshalf. Steijn direct afscheid van nemen. Met hem kan je geen druk zetten. En door hem heeft iedereen zich de vernieling in moeten rennen. Sinds hij weg is bij Twente spelen ze daar weer goed voetbal en dat is geen toeval. Net als PSG droomvoetbal speelt sinds Mbappe vertrokken is
Laten we iets van continuïteit behouden. Maar er moet wel een talentvolle keeper bij die hem eruit kan spelen
*schamen ipv slapen
Het heeft gewoon nul toegevoegde waarde om te roepen dat ze zich moeten slapen en werkt alleen maar averechts. Af en toe beetje positief omdenken en zeggen wat er beter kan, is natuurlijk altijd goed.
Alle aankopen van az buiten de eredivisie zijn allemaal mislukt. Patati, mihailovic, belic, Ryan, Sin, Chavez, vindahl, sadiq, lahdo kunnen er allemaal geen klote van. Zo goed is het beleid van az niet
Ueda, Steijn, Ahmedhodzic, Stengs, Borges, Mitchell, Ivanusec, Diarra, Carranza, Zerrouki en Deijl. Mogen van mij allemaal (alweer) vertrekken. Dan moet je toch genoeg geld binnenkrijgen voor een paar gerichten aankopen. Zoals een meevoetballende spits
Er wordt niks gereduceerd. Die extra plaatsen bestaan nu überhaupt nog niet. Extra inkomsten halveren zijn nog steeds extra inkomsten
Hou toch op met spelers een complex aanpraten. Net als met dat dinopak
Wat de Kuip echt uniek maakt in de wereld zijn die tribunes die over elkaar heen hangen
Misschien dat je met Jaros ipv Wellenreuther wel nog mee deed om het kampioenschap
Dieperink als var. Dan weet je het wel. Hoe duidelijk wil je het hebben
Beetje lastig als heel het jaar maar max 2 centrale verdedigers fit zijn
Ben benieuwd naar het aantal miskopen die doorgedrukt zijn door de vvf. Als je als directie je daar via de pers over uitspreekt voelen die vrienden ook minder draagvlak om dwars te doen
De koppen van artikels net zo genuanceerd als de gemiddelde fr12 bezoeker
Feyenoord 2 Twente 3 Nec 4 ajax 5
Het is gewoon in zowel alle fysieke als technische aspecten een heel matige spits. Die alleen vanwege zijn prijskaartje kans op kans heeft gekregen. Het drukzetten is dankzij hem ook helemaal weg