Janos
13Laatste reacties
Volume zal best op plekken te hoog zijn maar ik denk dat het vooral als irritant wordt ervaren door de slechte geluidskwaliteit: betere krachtigere luidsprekers klinken veel mooier met minder vervorming. Geluid is nu kermiskwaliteit: kan veel beter
Issue is volgens mij vooral de kwaliteit van het geluid: met goede en krachtige luidsprekers (en een goed signaal) zal het niet of nauwelijks als storend worden ervaren maar eerder sfeerverhogend. Dat is de reden dat ik nooit meer naar een kermis ga: het slechte geluid
Priske doet onbegrijpelijke wissels die hij later ook nooit uit legt en daardoor hebben we geen idee wat zijn gedachte was. Als een wissel slecht uit pakt: vertel het gewoon. Daarin kan hij echt een voorbeeld aan zijn voorganger nemen. Altijd het positieve zoeken is een zwakke manier van communiceren en hij mag meer directe kritiek geven op zijn spelers. En de corners mogen ook wel wat beter: daar kun je veel meer rendement uit halen
NAC: de ADO van het Zuiden…
In de nieuwe Feyenoord app werkt bij mij “Mijn tickets” niet: wel via een omweg: Eerst naar Tickets en dan staat er bovenaan Match center met een link naar mijn tickets. Als je 0900-1908 belt hoor je gelijk een melding dat je de nee app nodig hebt maar die heeft blijkbaar problemen
Koud en bar maar gelukkig wel beloond met een ‘toetje’.
Gisteravond en tegen PSV heb ik me lopen ergeren aan de slechte corners: daar kunnen we veel meer uit halen. Zeker als je er moeilijk doorheen komt extra belangrijk.
Hulde voor de scheidsrechter die geel geeft voor een schwalbe!