Primeur Bevestigd
photo-output-1

Jessy/Feyenoordfan30

Transfers

Ivanušec geland • De beelden!

FeyenoordTM

Luka Ivanušec is vrijdagmorgen aangekomen in Nederland. De Kroatisch-international is geland op Schiphol, waar hij onthaald werd door meerdere supporters en spelersbegeleider Ricky van Haaren.

Vrijdagmorgen werden de volgers van 1908.nl op social media op de hoogte gebracht van Ivanušec' vluchtgegevens. Fans snelden daarop naar Schiphol om de eerste glimpen van de nieuwe linksbuiten van Feyenoord op te vangen.

Ivanušec reist vanaf Schiphol direct af naar Sportcomplex 1908, waar hij medisch gekeurd wordt. In de namiddag ondertekent de Kroatisch-international zijn contract, waarop hij spoedig gepresenteerd kan worden door de Rotterdamse club.

0ce446e5-53af-43fa-813d-ee3005d61b4c
koentieee (Instagram)
9dd48b14-2976-43f8-bf1f-bf0d49f51438
joep_28 (instagram)
img-8685-1
Stijn Minke
img-8690
Demyan Johler
img-8692
Demyan Johler
img-8694
Demyan Johler
img-8695
3896dd14-03e9-4277-96db-b6de9b6ef6bb
img-8701
@boydpo
img-8704
Jessy/Feyenoordfan30
img-8703
Jessy/Feyenoordfan30

Legenda

Bevestigd Bevestigd
Betrouwbaar Betrouwbaar
Onbevestigd Onbevestigd
Gerucht Gerucht

Delen

Reacties

@FTM Vanavond lijkt me mooi moment voor een space, zijn veel dingen te bespreken zoals:
Waarom wil slot Bitello niet?
Wat verwacht je nou met het keepers kwestie?
Is men intern al tevreden met de staat van het huidige middenveld?
Nog ontwikkelingen op uitgaand of inkomend gebied?
En vast nog veel meer vragen van andere!
- Wanneer wordt de naam van de site veranderd naar 1913.nl
- Waarom zo hekel aan Slot en DTK
- Nog Psv nieuws
- Hoe zit het met Gini en Psv
- Verander je naam nog naar PsvTM
Geloof toch niet alles blind man. Jezus Christus.

“Slot wil Betillo niet”

Feyenoord heeft 7 miljoen geboden. Denk even na.
Vorige week ja. Toen Ivanusec nog niet rond was. Idrissi was ook al bijna akkoord.

Het was Bitello / Idrissi
Of Ivanusec / Lingr

Is toch niet zo moeilijk?
Qua kosten zal het ongeveer gelijk zijn. Dus nee Bitello komt niet. Geld is nagenoeg op.
Nee, gisteren toch? Er werd doorgepakt door ons terwijl Ivanusec al zeker was. En bovendien spelen ze niet op dezelfde positie. Als er een middenvelder vertrekt komt er ruimte voor Bitello, zo begrijp ik het?
Vorige week is het bod van 7 miljoen gemaakt omdat Ivanusec nog niet rond was. Toen hebben ze ook contact gelegd met Idrissi. Dus Idrissi LA / Bitello AM.

Uiteindelijk is Ivanusec deal toch gelukt. Pot is te klein voor ook Bitello. Dus zijn ze voor Lingr gegaan.

Bitello en Lingr waren de 10 opties.

Idrissi en Ivanusec de LA opties.

Zijn wel degelijk dezelfde posities.

Gisteren heeft Feyenoord één tegenvoorstel gekregen vanuit Gremio. Gaan ze niks mee doen wss. Geld is ver op. Alleen als bijv Timber vertrekt.
Zei ik ook gisteren of eergisteren. Maar werd ontkracht. Bitello staat los van Lingr en Ivanušec.
Ivanusec waren we al bijna 2 maanden mee bezig en daar was het geld al voor(werd daarna ook een bod gedaan op Isaksen).dus heeft niks te maken met dat bod op Bitello.Heeft Slot ook zo in de persconferentie gezegd wbt.een buitenkansje.
Ook dat Lingr huur was en er dus nog geld was door verkoop Pedersen.
Bitello gaat niet komen. Alleen als er een grote uitgaande transfer plaatsvindt anders niet.

Als deal Ivanusec niet door zou gaan. Dan kwamen Idrissi en Bitello
Hoe weet je dat zo zeker dan?
Ivanusec zou al de hele tijd komen.
Dan was de bedoeling om evt
Idrissi of Sini erbij te halen.Wat slot overigens nog steeds had gedaan als de RVC er geen stokje voor had gestoken.
Dus het 1 heeft niets met het andere te maken toch?
Bitello speelt overigens op een heel andere positie want dat is de enige voor de 8 positie.

Misschien heb ik ook wel.iets gemist🤭maar het klinkt alleen allemaal niet zo logisch
Dus jij denkt dat Feyenoord Ivanusec EN Sinisterra zou vastleggen. Tuurlijk niet.
Zou me echt vies tegen vallen als Feyenoord niet doorpakt met Bitello. We hebben zo een creatieveling nodig op het middenveld, anders zit er veel te weinig voetbal in die ploeg. Dat is net zo een missend puzzelstukje wat je vorig jaar met Kokcu had. De transfermarkt is nog 1 week open, we gaan het zien.
https://nos.nl/artikel/2487970-voetbalwebsite-zet-kwaad-bloed-bij-slot-iemand-wil-onrust-bij-feyenoord-veroorzaken

haha zelfs de nos pakt het op
99% van de bezoekers van deze site: ''Dilrosun moet weg! Timber kan verder kijken! Waarom hebben we ooit Kasanwirjo gekocht??''

En dan post 1908.nl een analyse over precies die spelers die het eerst in aanmerking zouden kunnen komen voor een vertrek, en dan schaadt het ineens de club?

Dat Slot tegenover de media zijn eigen spelers niet zal afkraken is natuurlijk logisch en daarom zal hij nooit zelf zeggen welke spelers mogen vertrekken. Dat levert Feyenoord natuurlijk ook niet de beste onderhandelingspositie op. En dat hij ontkent dat spelers actief worden aangeboden heeft denk ik te maken met het feit dat Transferroom laagdrempeliger is dan de meesten denken. Tegenwoordig zit bijna iedere club op die site, en het wordt gebruikt om de markt duidelijk in kaart te brengen. Het is heus geen Marktplaats voor voetballers, zoals wel eens geschetst wordt in de media. Ook Feyenoord zal af en toe wel eens via die site kenbaar maken dat er mogelijkheden zijn bij sommige spelers, maar dat betekent niet meteen dat Kasanwirjo koste wat kost weg moet en dat stond volgens mij ook niet in het artikel.

Het was gewoon een logische analyse over de huidige selectie, en tegelijkertijd is het ook heel logisch dat Slot niet snel zal delen wat de huidige interne visie is van de club betreffende sommige spelers. En de suggestie van Slot dat het artikel met negatieve intenties is geschreven valt natuurlijk ook binnen die defensieve houding die een trainer van Feyenoord moet opstellen tegenover de media.
Het is natuurlijk wel zo dat 1908 een groot bereik heeft, ook onder andere (voetbal) media websites. Jij en ik kunnen hier roepen wat we willen, er is geen enkele media website die dit overneemt en plaatst. Voorzichtiggmheid is daarom gewenst.

Ik snap dat Slot voor zijn spelers opkomt maar moet dit ook niet groter maken dan dat het is. Het is in mijn ogen wat overdreven dit via de media breedt uit te meten. Hij moet dit gewoon intern houden en daarmee moet de kous af zijn.
Ik vond het artikel van gister eigenlijk niet zo sensationeel als Slot en de journalist die met de vraag kwam suggereerden. Ik vond dat ze allebei niet goed representeerden wat er nou eigenlijk geschreven is door FTM. Slot ontkent dat er spelers zijn aangeboden via Transferroom, terwijl Transferroom in het artikel alleen genoemd wordt in betrekking tot Kasanwirjo en daar wordt verder niks gezegd over dat hij aangeboden is. Transferroom is een website die in coronatijd enorm gegroeid is en die inmiddels gebruikt wordt door honderden professionele voetbalclubs. De insteek van de site is dat de transfermarkt transparanter en makkelijker toegankelijk is. Dat Kasanwirjo blijkbaar op die site staat hoeft niet te betekenen dat Feyenoord hem koste wat kost weg wil hebben, het kan namelijk ook gewoon een middel zijn dat wordt ingezet om alle geïnteresseerde clubs een toegankelijk medium te geven om in contact te komen met alle betrokken partijen. In het artikel werd over Kasanwirjo voor de rest niks anders gezegd dan over de andere spelers, de situatie was eigenlijk steeds hetzelfde: Speler hoeft niet weg, Feyenoord wacht rustig af of er een interessante aanbieding komt en jaagt niemand naar de uitgang bij de club.
nu bitello nog! en dan hebben we echt de beste selectie van de eredivise
1908 komt er niet goed af bij Slot over de 8 spelers die zouden mogen vertrekken. Onzin aldus de trainer. Die degene die dit publiceert een onrust stoker en een anti Feyenoorder noemt.
Kap met deze shit Rutger, FTM of hoe je ook genoemd wil worden.
Het Slot en DtK bashen is echt te belachelijk voor woorden!
Het lijkt erop dat als je primeurtje niet klopt dat je dan reageert met kritiek op het beleid! Hoe belangrijk is een primeur????
Stop met beschadigen van de club en ga lekker iets anders doen!
Nu je zo voor *** wordt gezet door Arne betekend dit ook het einde van 1908 ?

En het begin van 1913.nl of deherdgang.nl en wordt FeyenoordTM nu PsvTM ?
hopelijk wel, zijn artikelen zorgen blijkbaar al voor onrust in de spelersgroep. Ik hoop daarom dat hij inziet dat het voor hem beter is om te stoppen in het belang van de club.
Ik denk helaas dat hij hierop geilt en denkt echt belangrijk te zijn.
Terwijl het clubbelang altijd in acht genomen wordt, hulde! (Kan ook de prullenbak in)
Jemig, wat een hoop kinderachtige reacties. Allemaal haantjes die elkaar nakraaien. De mensen die in de ochtend als eerste op deze website zitten, spreken nu als ware moraalridders van deze tijd schande van de zaken. Olie op het vuur gooien of iemand voor rotte vis uitmaken, maar wel allemaal hopen op het laatste nieuws omtrent Bitello en vervolgens 27 keer dezelfde vraag stellen.

Volgens mij is het desbetreffende artikel inmiddels offline, maar stond er niet meer in dan een update over bepaalde spelers en dat Feyenoord bij verscheidene spelers open staat voor een (tijdelijk) vertrek. Er stond toch niks over spelers die vanaf nu op een zijveldje moeten trainen, omdat ze pertinent weg moeten?

Dat Slot zich vervolgens zo laat gaan, zegt ook wel iets over de (gezonde) spanning die bij hem heerst. Onze trainer heeft inmiddels een peperdure selectie tot zijn beschikking, met veelal spelers die hij zelf wilt en/of heeft voorgedragen en moet nu gewoon gaan presteren zoals hij afgelopen jaren steevast heeft gedaan. Zowel nationaal als internationaal.
Helemaal mee eens het grappige is als er dan een nieuwe speler komt. Checken ze toch deze site plus er zijn genoeg websites die nog erger zijn. Zoals footballtransfer daar staat dat wieffer al met één been in het vliegtuig stapt naar liverpool dat vindt ik toch een stuk erger.
Rectificatie, het desbetreffende artikel staat nog gewon op deze website. Overigens, bij het lezen van het artikel wordt ik er niet warm of koud van. Geciteerd staat er staat namelijk: "1908.nl zocht binnen Feyenoord uit welke spelers er op de nominatie staan voor een eventueel of tijdelijk vertrek".

Vervolgens staat er per speler een uiteenzetting van vrijblijvende informatie met teksten als "[...] Dat wordt dan ook nagenoeg uitgesloten, waardoor Timber zich kan blijven focussen op Feyenoord 1.", "[...] mag van de club verder kijken dan Rotterdam-Zuid, maar bronnen rond de speler melden dat hij prima op zijn plek zit bij Feyenoord" en "[...] komt in aanmerking voor een verhuur".

Waar spelers komen, zullen ook spelers gaan. En ook geruchten. Bovendien was het Arne Slot zelf die na afsluiting van het seizoen zelf zei: "Stel je voor dat ze op vakantie zijn en dan een piepsignaal op hun telefoon horen. Ze kijken naar het scherm en zien dat Feyenoord een nieuwe speler heeft aangetrokken. En dan denken ze: 'Wow, die komt erbij. Ik moet aan de bak.'

Daarmee wil ik zeggen, dat als spelers op dit moment derde of vierde keuze zijn, bijvoorbeeld op de rechtsbuiten positie, het toch vrij logisch is dat er wordt gesuggereerd dat deze spelers ook kunnen vertrekken en/of de club open staat voor een (tijdelijk) vertrek.
De tekst was toch heel duidelijk: 8 spelers mogen uitkijken naar een nieuwe club, waarbij per speler werd aangegeven of het om verhuur of defnitief afscheid ging.

Heel logisch dat Slot daar zo op reageert overigens. Verhalen de wereld in gooien waardoor je alleen maar onrust creëert binnen de club, zorgt wel voor juist die gedachte die Slot ook heeft.

Prima om geruchten over inkomende transfers te plaatsen, ook al ben je er lang niet zeker van. Maar over huidige spelers en hun contract moet je toch altijd terughoudender zijn.

Leer ervan zou ik zeggen.
Je zal toch iets verder moeten lezen dan alleen de titel. Ik heb het hele bericht net opnieuw gelezen en kom persoonlijk tot de conclusies dat het een uiteenzetting is van veelal vrijblijvende informatie.

Tevens vind ik de opmerking 'Prima om geruchten over inkomende transfers te plaatsen, ook al ben je er lang niet zeker van. Maar over huidige spelers en hun contract moet je toch altijd terughoudender zijn.' niet helemaal de lading dekken. Hoe zouden fans van GNK Dinamo Zagreb zich voelen wanneer er wekenlang over één van hun spelers wordt geschreven en gesuggereerd? Omdat dit een inkomende transfer is, is dit geoorloofd. Maar wanneer er iets te vertellen valt over Timber, Dilrosun of Peter Pan dan moeten we terughoudend zijn. Zoals ik al zei, waar spelers komen, zullen ook spelers gaan. En ook geruchten. Deal with it. Helemaal bij een grote club als Feyenoord.
Vreemde vergelijking, die van de supporters van Zagreb. Dat valt onder het nieuws als Geertruida-Leibzig.

Geruchten zul je altijd houden en is ook prima, maar hier wordt gesproken over spelers die van Feyenoord weg mogen, terwijl Feyenoord dat helemaal niet heeft gecommuniceerd. En daar zit toch wel een verschil in. Speculeer je over inkomende/uitgaande transfers, of speculeer je over "einde dienstverband". En juist met dat laatste moet je voorzichtig zijn.

Je hoeft het niet te begrijpen, hopelijk degene die het plaatste wel.
Ze zitten er steeds vaker naast hier Beetje jammer , 1 voordeel hier lezen is goedkoper dan de story en de privé. Die ook maar wat schrijven .
We kunnen beter in deze fase achter onze club en spelers blijven staan. We gaan een geweldig seizoen tegemoet met CL voetbal en dat bericht over die 8 spelers is wel echt dom!
Hé, waar is het artikel "https://1908.nl/artikelen/deze-acht-spelers-mogen-uitkijken-naar-nieuwe-clubs" nou gebleven?
sws omdat daarin stond dat kasanwirjo door feyenoord werd aangeboden op tranferroom en dat is een leugen.
Benieuwd of we nog vaker het verhaal gaan horen dat Slot het aantrekken van Betillo tegenhoudt. Of niet overtuigd zou zijn.

Terwijl de club serieus op hem heeft geboden volgens deze website. Hoe zit dit? Biedt Feyenoord op spelers die Slot niet ziet zitten?
Ik geloof daar helemaal niks van dat Slot dit tegenhoudt. En daarnaast, als dat wel zo is, past die blijkbaar niet in Slot zijn systeem en niet omdat die Feyenoord wil naaien zoals onze grote vriend met andere woorden beweerde.
Ja de retoriek die soms een beetje wordt geïnsinueerd dat Slot gebruik maakt van Feyenoord en de club actief tegenwerkt is op z’n minst raar te noemen. Geen enkele coach heeft er belang bij om spelers die zijn ploeg beter maken te weigeren. Wat hoogstens kan gebeuren is dat de visie van coach en club niet op 1 lijn zit, en dat gebeurt letterlijk overal in de top. Het idee dat een coach maar spelers krijgt toegeworpen en er 0 inspraak op heeft is een illusie.
Gewoon soms wat meer intern navragen of het geplaatst kan worden. Kan me voorstellen dat dit ook niet lekker landt in zo’n spelersgroep
Wat een gezeur als Slot in Engeland gaat werken wat moet hij dan zeggen ? Stop met zeuren en door
Het slaat nergens op, 1908 was toch een website voor Feyenoord ook. Je bent nu gewoon bezig om onrust te zaaien, helemaal als je de reactie ziet van FTM dat Slot anti-feyenoord is. Gaat helemaal nergens over joh.

Zelf alles online gooien maar als er een keer kritiek komt gelijk zo doen. Is toch jammer
Wat een onzin slot dan over zijn buitenlandse spelers altijd goed , die spelers mogen ook alle 8 vertrekken als het goed is voor hun en club. Slot is na dit jaar gewoon weg hoor is gewoon een passant niks meer en niks minder
Ik snap jou eerste, vrij lange zin niet. En wat betreft jouw laatste zin, Slot is het beste wat Feyenoord afgelopen jaren is overkomen. Zo’n trainer die Feyenoord zo laat voetballen, dus puur een passant vind ik een ietwat negatieve insteek
Slot zei dat als er buitenlandse spelers komen dat dat altijd “goed” is. Slot heeft het zeker goed gedaan maar hij heeft ook een veeeeeel betere selectie als zijn voorgangers. En een trainer blijft een passant. Let maar op volgend seizoen is die weg
Ik kan me nog herinneren dat slot iets zei over balde dat het geen goeie voetballer was. Daar hoor ik dan niks over vindt ik ook erg respectloos.
Wat voor mij in deze persco vooral naar buiten kwam is dat slot die keeper er nog doorheen wil drukken en dus geen veldspeler meer wilt toevoegen. Het stukje over die 8 spelers interesseert me eigenlijk niet zoveel. @FTM kunnen we hieruit afleiden dat de komst van Bitello heel ver weg of van de baan is?
Hij zegt op het einde toch juist dat Bijlow waarschijnlijk sneller terug is dan ze eerst dachten...
Dan is die extra keeper niet meer echt nodig lijkt me
Voor mij was die keeper sowieso niet nodig, maar aan het begin van de persco begint hij weer over de zoektocht naar een keeper en met daarbij verschillende profielen.
Kan ook profiel "gratis op te halen" zijn he ;)
Dat ze gewoon kijken of ze goedkoop wat kunnen doen en anders de gok nemen dat Bijlow snel weer terug is...
Dan zou ik het nog maar een keer kijken.
Tja Slot had wel gelijk.

Door platformen als 1908 worden onzinnigheden (naast ook postief nieuws) de wereld ingeslingerd
Slot heeft geen gelijk want als hij hier niet tegen kan moet je stoppen trainer te zijn met alle respect dit hoort erbij dus niet zeuren
Slot mag zeggen wat hij wilt. Vooral als het een functie heeft (onrust temperen in de selectie).

Verder moet je er als medium ook tegen kunnen dat je door een trainer wordt gecorrigeerd. En niet wild om je heen gaan slaan.
Als Slot mag zeggen wat hij wilt dan mag een (supporter)website ook zeggen wat hij wilt en moet hij niet zo zeuren
Een "journalist" mag niet zeggen wat hij wil maar moet zijn bronnen checken en zorgen dat het klopt wat hij zegt. Anders lekker de boel opdoeken en oppassen dat je niet persona non grata in de Kuip wordt.
Is reageren ‘zeuren’? Nee, is gewoon iets dat nodig is om te zeggen.
Als je waar niet tegen kan? Rutger verspreid gewoon leugens waardoor er problemen komen binnen de selectie
Wat is een leugen dan? Al die spelers mogen zeker weg als dat voor club en speler goed is
Moet je ook mee kunnen dealen. in Engeland is dit 10x erger.
Enigszins als het onwaarheden zijn.

Buiten dat, hij wilt graag in de Premier League werken. Dan kan hij elke persco deze teksten opdreunen.

Nuance is natuurlijk dat FTM geen geruchten/tabloid wilt zijn en anders staat de waarschijnlijkheid vermeld in de ranking.
@FTM verwacht je nog een 2e bod op bitello? Of gaat die niet komen omdat Slot tegen is?
Slot is na dit seizoen wss weg, dus dan kunnen we beter Bitello nu halen voor iig de toekomst
Heeft nog een contract voor 2 seizoenen na dit seizoen. Er zijn mensen die hem al 3 seizoenen willen wegpraten bij de club. Maar de kans is reuzengroot dat hij er volgend seizoen nog is.

Daarnaast gaat de club echt geen 7 miljoen openingsbod uitbrengen voor een speler die de trainer niet zit zitten.

Databus echt pure bullshit.
Voor de duidelijkheid: dat is echt pure bullshit
Mmmh, je hebt gelijk. Ik liet me hier even gaan in het feit dat ik Bitello er graag bij zie haha
Kom op Te Kloese nog even Bitello binnen halen.
Aandachtig zitten luisteren.
1. Er is nog geld voor versterking
2. Hij verwacht gewoon dat Geertruida vertrekt (continu praten over contractduur)