HenkDuut

94

Laatste reacties

Tja, als je het toch hebt over een waardeloze AD dan staat Dhr. Gudde toch stijf bovenaan.
Maak er maar 50 jaar van (uitzondering periode v/d Herik), dubbelfunctie was niet ideaal maar welke andere TD had een positieve balans van miljoenen. Zeer spijtig dat deze man club onze club verlaat.
Jammer, uitstekende AD. Bedankt en ga je goed!
Juist, groffe schande dit
Robin heeft gelijk. Schandalig dat de voormalig jeugdscheidsrechter van "de toekomst" deze wedstrijd mocht fluiten. Wellicht opzet?
Alleen bij de voormalig jeugdscheidsrechter van de toekomst niet
Na vandaag weer 1 minder
Tot vandaag hoop gehad op beterschap, RvP is totaal ongeschikt. Sluit me volledig aan bij Sjors zijn reactie.
Wellicht de juiste beslissing, bedankt voor alles oer Feyenoorder!!!!!!
Opzich wel maar 4,5 mlj is toch een hoop voor principes
Te weinig wc's, lekkend dak, duur bier, gladde trappen, allemaal de schuld van RVP
Bedoel jij die Timber die al anderhalf zegt in gesprek te zijn?
juist, wat volgt? Kameraden met een snor?
lees nergens iets over "gratis"?
Haha, Sjaak was al Feyenoorder toen hij nog vloeibaar was. Ja hij heeft foutjes gemaakt. Maar blijkbaar tellen de goede dingen niet. En het verleden van de club ken ik weldegelijk, jij ook? Lekker meejanken met de wolven in het bos.....
Heel goed Sjaak, bijt van je af!!!!!
Wat een onzin, DtK is een topper.
Zijn die aandelen gratis?