Ouwe56
173Laatste reacties
En weer verkopen 😁
Ik snap die updates niet. Laat de tegenstander in het ongewisse. Een uur voor aanvang van de wedstrijd is vroeg genoeg. Als de tegenstanders alles van te voren weten kunnen ze zich daarop aanpassen.
Soms gaat er iemand per brancard ( schrijf je dat zo?) vanaf met pijn in zijn duim
Naam, uitstraling en hoogstwaarschijnlijke kwaliteit van Raheem kunnen nu al een positief effect hebben op de rest. Dat hoop ik en verwacht ik ook, dan zou de investering toch heel goed kunnen uitpakken. Nu al afbranden heeft een tegengesteld effect.
Hetzelfde
Ja, precies. Wat mij betreft minimaal net zolang schorsen als de blessure duurt.
VP dus
Voor ipv vpro
4,5 miljoen lees ik net bij VPRO’s. Had gehoopt op 10. Valt me wel wat tegen, maar meer dan niks.
Misschien al na donderdag
👍
Eigenlijk maakt zo’n bericht me een beetje achterdochtig, zou van Persie misschien op weg zijn naar de uitgang? Of zijn ze een uitgang aan het zoeken?
Of worden dit soort recepties vaker gemist?
Veel slechter kan het niet worden na ontslag van van Persie.
Lijkt mij dat er nu toch wel meer dan genoeg verpest is. Krijg de indruk dat alleen de supporters dat zien, mogelijk de spelers ook. Nu de directie nog.
Heel kort door de bocht, Resink kopen en van Persie eruit. Over een paar jaar misschien wel van Persie, maar is op dit moment geen goeie coach.
Mee eens, hoeven ze ook niet naar de andere kant van de wereld voor een oefen interland.
Leuke speler, maar als straks Japan tegen Zuid-Korea moet spelen moeten 4 spelers naar de andere kant van de wereld vliegen. Weet niet of Sano international is. Als hij bij Feyenoord speelt neemt de kans daarop wel toe.
Daar heb je wel gelijk in, deze keer duidelijk na 60 minuten één punt gehaald. Of mag je ook zeggen 2 punten verloren?. Het centrale duo was in het begin bijna niet te passeren, maar nu komen ze bij mij onzeker over. Waarom?
Ik vind het ook heel belastend dat veel spelers aan de andere kant van de wereld ( vriendschappelijke) interlands moeten spelen. 1 speler kan wel, maar 4?. Misschien moet daar in de toekomst rekening mee worden gehouden en dichter bij huis inkopen.
Ja erger me rot aan dat eindeloze opbouwen van achteruit, vaak veel te veel risico’s waarbij medespelers in de problemen komen.
Zo vaak verliezen hoort ook niet bij de club. Een iets aangepaste speelstijl/ tactiek zou mij welkom zijn.
Waarom het woord ****** gebruiken, dat doet heel veel mensen erg veel pijn
Krijg niet de indruk dat de spelers echt achter van Persie staan. Zo komt het bij mij over. Mogelijk vergis ik me, maar na een goed begin lijkt het vertrouwen volkomen weg. Ook bij de centrale verdedigers merk ik onzekerheid, terwijl dat de eerste wedstrijden volkomen anders was.
Wie?
Van Persie had eerst 5 jaar een team uit het rechter rijtje moeten coachen. Dit komt te vroeg voor hem. Helaas.