Paultje
2232Laatste reacties
Terghalinne wordt vaak de hemel in geprezen maar zoals v Haneghem ook al meerdere keren aangaf in zijn podcast, hij vertraagt het spel. Hij haalt of veroverd de bal en gaat er dan mee lopen. Hij zal nooit een directe pass geven naar voren. Ik snap wel dat ze dus nog een middenvelder halen.
Keeperstrainer Lodewijks na het wk?
Ik snap al dat gezeik ook niet. Gio heeft prijzen gepakt bij ons en na Feyenoord in het buitenland ervaring opgedaan. Zelfs de EL finale gehaald. Hulsoff is de beste assistent die er rond loopt. Wat wil je nog meer!!!
Amorim gaat naar Milan. Benieuwd waar Glasner dan naar toe gaat. Daar hebben ze in ieder geval niet op gewacht.
Ik ben bet met je eens dat het spel wat Feyenoord destijds onder zijn leiding liet zien niet altijd een lust voor het oog was. Maar met Hulsoff en Baikati er bij hebben we nu echt wel 2 tactische meesters onder ons. Vergeet ook niet dat Gio naar buiten toe altijd verstandige praat uut slaat en een prima uithangbord is voor de club en groot aanzien heeft internationaal gezien. Probeer het wat positiever in te zien..
Nu hoop ik alleen dat ze de performance coach ook halen die bij Slot zat. Ben z'n naam even kwijt maar wat hadden wij ontzettend veel blessures de afgelopen 2 seizoenen....
Want?
Prima beslissing, kan niet anders zeggen.
Van alle namen die voorbij zijn gekomen kom je dan uit op die Oostenrijker of die Belg.
De combi Hulshoff Gio spreekt mij erg aan!
Het wordt gewoon Vrancken. Hoeven we niet moeilijk over te doen. Hij wordt ook alleen aan Feyenoord gelinkt. Geen andere club terwijl hij wel vrij is en een goed seizoen heeft gedraaid
Vrancken is vrij echter is zijn rechterhand net aangesteld als nieuwe trainer. Tevens blijven de overige stafleden bij STVV.
PSV heeft weer niets te klagen. Aan het einde veel thuiswedstrijden en als ze een zware treffen dan krijgen ze die ook thuis.
Ik denk niet dat Reedijk assistent wil spelen. Jij wel?
Waarschijnlijk hebben ze bij de knvb weer past copy gedaan en komen we de eerste wedstrijden weer niet uit Rotterdam.....
Ik vermeld de bron toch.
Van Glasner naar Vrancken is wel een behoorlijk verschil.
Moet je over 3 weken eens kijken....
Morgen komen ze nog met quote van Advocaat op de proppen.
Precies, plaats dit niet
Wat een flauwekul verhaal. V Persie wist al sinds vrijdag dat het einde verhaal was. Geen noodzaak dus om nog spelers te halen.
Ik denk ook niet dat hij gepolst is door onze TD.
Schreuder ook niet.
En Schreuder wil zelf niet heeft hij net kenbaar gemaakt