Paultje

2211

Laatste reacties

Het wordt gewoon Vrancken. Hoeven we niet moeilijk over te doen. Hij wordt ook alleen aan Feyenoord gelinkt. Geen andere club terwijl hij wel vrij is en een goed seizoen heeft gedraaid
Vrancken is vrij echter is zijn rechterhand net aangesteld als nieuwe trainer. Tevens blijven de overige stafleden bij STVV.
PSV heeft weer niets te klagen. Aan het einde veel thuiswedstrijden en als ze een zware treffen dan krijgen ze die ook thuis.
Ik denk niet dat Reedijk assistent wil spelen. Jij wel?
Waarschijnlijk hebben ze bij de knvb weer past copy gedaan en komen we de eerste wedstrijden weer niet uit Rotterdam.....
Van Glasner naar Vrancken is wel een behoorlijk verschil.
Moet je over 3 weken eens kijken....
Morgen komen ze nog met quote van Advocaat op de proppen.
Wat een flauwekul verhaal. V Persie wist al sinds vrijdag dat het einde verhaal was. Geen noodzaak dus om nog spelers te halen.
Ik denk ook niet dat hij gepolst is door onze TD.
En Schreuder wil zelf niet heeft hij net kenbaar gemaakt
Datzelfde kan gezegd worden over Vrancken en aangezien we een Belg hebben als TD en hij Vrancken goed kent vanuit de Belgische competitie.... Enfin, kun je rekenen.....
Glasner en Slot worden het niet zo meld ESPN net.
Toch vreemd want hij speelde nog 1 uur mee in de CL finale... Geertruida gaat denk ik weinig spelen
Dan heb ik toch liever een Schreuder. Volgens mij doen die 2 niet voor elkaar onder..
Die zijn er wel alleen welke zijn vrij en dus direct inzetbaar? Kom je toch uit bij v Bommel, Slot en Gio.
Onderstaande komt van Belgische VP. Vrancken is niet iemand die ik in een wespennest zie floreren, en bij Feyenoord kan het weleens flink zoemen. Het is dus nog maar de vraag of hij om zal kunnen gaan met de druk die er ligt op een trainer van Feyenoord. En zeker als je iemand als Van Persie moet opvolgen."
Vracken is een trainer die een ploeg leuk aanvallend voetbal laat spelen maar of hij nou de nieuwe man voor Feyenoord moet zijn??? Ik snap je wel alleen je verwoord wat te negatief. Het is niet de eerste naam die bij iedereen komt. Ik twijfel ook aan hem maar geef hem dan maar het voordeel van de twijfel.
Zou Mark van Bommel ook op z'n lijstje staan? Die kent hij toch ook uit de Belgische competitie...
Nou ja, laat ik het zo zeggen. Volgens mij zit er qua benadering van voetbal en manier van spelen weinig verschil tussen Vrancken en bv Schreuder. Waarom dan Vrancken? Een plusje is dat hij vrij is maar of hij het red bij een club als Feyenoord weet je nooit. Van Schreuder ook niet trouwens.