Feyenoordsupporter

1082

Laatste reacties

Ik schrok van de titel maar een meesterlijk column
Tot zover maakt Rigaux een prima indruk. Zou heel mooi zijn als hij Ruben Peeters terughaalt.
Hoe meer tweedracht, hoe langer het duurt en dat is in het nadeel van Feyenoord. Doorpakken waar mogelijk i.
"Gelijktijdig wordt een traject opgestart dat tussen nu en 2040 moet leiden tot de vernieuwde Kuip." Kan dus nog 14 jaar duren..... Hoop toch wel dat plan de Ru binnen 2-3 wordt gerealiseerd
De koopoptie van Jeng niet lichten, dom... Liet in 10min zien dat ondanks zijn jonge leeftijd hij een goede degelijke verdediger is met veel potentie. Nee liever Deijl en st Juste contracteren die duidelijk tekort komen , zij het op andere posities
Mitchell is beter dan de aankopen St Juste en Deijl
Speel alle twee een goed wk dan kan Feyenoord cashen. Geldt vooral voor Zerrouki.
Geen bericht voor deze site
Als plan de Ru is uitgevoerd komt de KNVB graag terug. Feyenoord als stadion eigenaar kan dan cashen.
Zechiel brengt meer dan Steijn. Steijn loopt veelal blind te jagen maar verovert geen enkele bal. Zechiel heeft gewoon meer voetballend vermogen.
Eenhoorn en Rigaux hebben in de winterstop een evaluatie met van Persie en dan gaan we het zien. Deze heren weten van wanten en eisen prestaties.
Ik hoop dat theorie werkelijkheid wordt en dat we binnen 2-3 jaar in een gerenoveerde Kuip mogen zitten met minimaal 56000 supporters
Ik ga er van uit dat Rigaux de juiste spelers aantrekt, verkoopt en verhuurt
Ik hoop dat Zechiel net zoveel kansen en vertrouwen van van Persie krijgt als hij aan Sterling heeft gegeven.
Tja, waar ontwikkel je het meest. Een jaartje bij Feyenoord met een zekere basisplaats maar voetbal zinder visie, automatismen en patronen. Of bij een topclub met dagelijks trainen met topspelers en incidenteel een invalbeurt of misschien toch veel speeltijd omdat je het heel goed doet. Moeilijk maar Read is nuchter en kiest terecht zijn eigen weg al hoop ik dat hij nog 1 jaartje blijft
Inderdaad, waardeloos die reclame
Mijn verwachtingspatroon van Rigaux wordt door dit soort berichten alleen maar hoopvolle.
Beperkte bijdrage.....zeg maar gerust dat hij totaal niets bijdraagt. Ik was tegen PEC in Zwolle in het stadion. Sterling werd zelfs uitgelachen toen hij over de bal struikelde. Feyenoord speelde met 10 man
Gewoon een hele goede AD en als TD heeft hij wisselend succes behaald. Feyenoord staat er financieel goed voor en de weg naar de eenwording met de Kuip is voorbereid. Dennis bedankt en heel veel succes en plezier gewenst in Mexico
Het is maar de vraag hoe de hazen gaan lopen maar hopelijk vinden ze Eenhoorn na het 1e gesprek DE kandidaat. Ik ben slechts een trouwe supporter maar Eenhoorn mag van mij komen.
Dit is gewoon een hele goede speler die voor een schijntje is gehaald. Een steunpilaar voor het elftal en levert altijd en niet blessure gevoelig.
Spits.......bij Feyenoord speelde hij op het middenveld