JohnHetKanon

392

Laatste reacties

En ook nog eens een jongen uit de eigen jeugdopleiding
Hancko is ook onmogelijk te vervangen voor een club als Feyenoord
Kleine nuance is dat ik geen trainer ben van Feyenoord en voetbal & emotie gaan nou eenmaal gepaard. Overigens ben ik best rustig geweest in de reacties de laatste maanden. Ook al hoop ik soms dat Trump ook een oorlog begint tegen 1908 in het kader van regimeverandering, gezien de prestaties van de laatste tijd. Fijn weekend!
Heb het interview niet gezien maar hoe ik het nu lees lijkt het net alsof Van Persie zich al indekt op puntenverlies
Qua prestaties in de jeugdcompetities ben ik het met je eens. Maar de doorbraak van jeugd naar het eerste elftal en professioneel voetbal is bij AZ het beste in Nederland naar mijn mening.
Met Redmond in de basis haha, nog hartelijk bedankt Pascal!
Logisch Feyenoord is een flinke stap naar beneden in vergelijking met wat hij nu presteert
Zal waarschijnlijk nooit het eerste halen..
Yannick Eduardo van Dordrecht naar de nummer 3 in de Bundesliga en dat voor een bedrag lager als wat Carrillo is gehaald..
Ik ben benieuwd naar de scoutingsverslagen van sommige mislukte transfers, hopelijk wordt hier intern op gereflecteerd
Zal je shirt nog met trots dragen, veel succes in de toekomst!
Luka Ivanusec misschien ook een leuke naam om aan deze lijst toe te voegen. Maar zonder gekkigheid de jaren met Slot werd de matige bezetting van de vleugels aangevuld met huurspeler. Misschien in dit segment een talentvolle speler oppikken (incl koopoptie)
Ik begrijp dat de transfersom bij een halfjaar durend contract lager zal zijn dan de transferwaarde van een speler, maar je begint de onderhandelingen voor een nieuw contract niet pas afgelopen zomer. Feyenoord had deze zomer gewoon meer moeite moeten doen om hem te verkopen (stond hij toen ook al voor open) als de wensen van beide partijen daadwerkelijk te ver uit elkaar lagen. Nu wordt er binnen de club een beeld geschetst dat Timber zo moeilijk doet bij de onderhandelingen voor een verlenging, maar ...
Maar wiens belang moet Timber dan vertegenwoordigen in contractonderhandelingen? Ik vind de situatie wel vergelijkbaar met Hancko omdat hij ook aanvoerder was en het was altijd duidelijk dat hij een stap hogerop wilde doen. In die situatie zijn volgens mij duidelijk afspraken gemaakt. Ik geloof Timber als hij zegt dat hij de club niet transfervrij wilt verlaten, we hebben immers flink wat geld voor hem betaalt. Maar als je aanvoerdersband wordt afgepakt en je speeltijd wordt ingeperkt dan is Feye...
Mooie stap, wens hem veel succes daar. Beste voor beide partijen
Naar mijn mening was het een slechte keuze om de aanvoerdersband af te pakken van Timber, bij een selectie die al veel wisselingen heeft door de transferperiode wil je enige vorm van continuïteit. Je zegt dat Van Persie een aanvoerder wilde die 100% zijn gedachte bij Feyenoord heeft, volgensmij heeft Timber tot deze zomer een contract bij Feyenoord en is zijn gedrag altijd professioneel geweest. Raar om dan een aanname te doen dat zijn gedachte niet bij de club is (zeiden we ook niet over Hancko vorig s...
Helemaal mee eens, Timber wordt al een lange periode onder druk gezet mbt de contractsituatie, maar heeft zich nooit negatief geuit tegen de club en de supporters. Lekker makkelijk om een van de kwetsbaardere spelers onder de bus te gooien (aanvoerdersband afpakken & kritiek op trainingsprestaties) als trainer zijnde. Ik zal zijn actie voorafgaand aan de 1-0 in Amsterdam 23/24 nooit vergeten, voor mij een toonbeeld vab de mentaliteit en strijdlust van Timber
Oproep aan Van Persie: presteer, dan kan er moeilijk worden geklaagd.
CL-voetbal halen zal al een wonder zijn met de vorm waar wij de laatste maanden in verkeren
Defineer slagen Goncalo, nu lees ik alleen maar excuusjes waarom het nog niet is gelukt. Nog iets meer met de mentale coach gaan zitten denk ik…
Snap hem wel zou ook niet naar die stink Jomeinen willen
Zelfs het transferbeleid wat betreft de verhuurde spelers faalt
Typerend voor Feyenoord afgelopen seizoenen, melden voor spelers die niet haalbaar zijn en dan uiteindelijk kopen we weer een halfgare