Bevestigd
whatsapp-image-2023-08-31-at-230450

VK Sportphoto | Edit 1908.nl

Transfers

DEADLINEDAY • Laatste uren transfermarkt aangebroken

FeyenoordTM

De zomerse transferwindow zit er bíj́na op. Feyenoord heeft zijn selectie na heel wat beweging op de markt nagenoeg compleet, al kunnen er in de laatste vierentwintig uur natuurlijk nog ontwikkelingen volgen.

Deze ochtend zal Feyenoord de inkomende transfer van Mikki van Sas wereldkundig maken. De 19-jarige doelman komt uiteindelijk transfervrij over van Manchester City, wat een doorverkooppercentage van twintig procent overhoudt aan de deal. 

Ook uitgaand staat er wellicht nog het een en ander te verwachten. Rapid Wien was bijvoorbeeld nog concreet voor Neraysho Kasanwirjo, maar de deal ketste voorlopig af. Weet de landskampioen ook de gewilde Lutsharel Geertruida binnenboord te houden? Dat moet vandaag blijken.

Welke ontwikkelingen verwachten jullie nog op de transfermarkt? Discussieer mee in de commentsectie!

Dit topic blijft vierentwintig uur lang op 'uitgelicht' staan.

schermafbeelding-2023-08-31-om-225248
Transfers eerste elftal - Data via Transfermarkt.com
schermafbeelding-2023-08-31-om-225447
Transfers U21 - Data via Transfermarkt.com

Legenda

Bevestigd Bevestigd
Betrouwbaar Betrouwbaar
Onbevestigd Onbevestigd
Gerucht Gerucht

Delen

Reacties

Mixed feelings; Lingr, Beelen, Ueda, Ivanusec lijken mij meer dan prima aankopen. Zerrouki twijfelgeval. 1 grote fout gemaakt door Stengs te kapen, dit kost je 6 miljoen, waarmee we Bitello of een andere fatsoenlijke 8 hadden kunnen halen, zeer jammer. PSV lijkt me zeer sterk, bij Ajax is het afwachten. Maar de spelers die ze gehaald hebben zijn echt niet dramatisch, zoals sommigen hier doen geloven. Strijden om plek 2 of anders voorronde CL halen!
En waarom niet strijden om plek 1? Geef je zo makkelijk op?
Dachten we dat in de eerste helft van vorig seizoen ook niet? 8 punten achter op de nr 1 en het voetbal was nog niet zo goed als het jaar ervoor.
Het seizoen is nog lang, komt echt wel goed
Toen hadden PSV en Ajax wel een ander niveau.
Het niveau van ajax weten we dit jaar ook nog niet.
Vorig jaar verloren we onze enige wedstrijd ook tegen psv. psv heeft een goeie selectie nu, zeker. Maar ook dat moet over een heel seizoen nog maar blijken.
Als Slot iets heeft aangetoond afgelopen 2 jaar is het wel dat hij de selectie goed fit kan krijgen en houden.
Kortom we gaan het zien, ik ben voorlopig nog positief gestemd :)
Ajax gaat een dramatisch seizoen tegemoet. Thuis verliezen van Ludogoretz…. Er is daar nu al volop cynisme op de tribunes. Ik moet zelfs nog maar zijn of zij europees voetbal gaan halen. PSV gaat wellicht meedoen, maar moeten dat zonder Sangare wiens vertrek de defensie nog zwakker maakt. Ik zie Feyenoord de meest uitgebalanceerde defensie hebben.
Zie je ons al spelen zonder 6 basisspelers.
Ik zou Stengs ook gewoon tijd geven
Zeker, uitstekende speler! We zouden hier moord en brand hebben geschreeuwd ald Stengs naar Ajax of PSV zou zijn gegaan!
Zijn niet dramatisch nee, maar de focus heeft in mijn ogen veel te veel op de lange termijn gelegen. Beelen ben ik niet van overtuigd,zeker niet als hij straks in de Champions League moet gaan spelen en uit alle investeringen in O21 en Dordrecht blijft er straks misschien ook net eentje over voor de toekomst
Wel heerlijk om te zien dat t bij ons gewoon rustig en op orde is terwijl ze in 020 de ene na de andere last minute waardeloze paniekaankoop doen.
Hahah waardeloos noem jij die spelers. Maar Zerrouki en Stengs vind je zeker briljant :P
Bod van 20 miljoen pond op Summerville geweigerd door Leeds United
Slot is tevreden met de selectie. Maakt spelers beter en zet ze op de juiste plek. Persoonlijk had ik liever nog een snelle begaafde ijzervretende echte ******** op 8 erbij gehad. Ben erg nieuwsgierig hoe Arne het gaat neerzetten. Zal nu wel al zijn skills in de strijd moeten gooien. En ja daar vertrouw ik wel op.
Zonde dat Solbakken naar Olympiakos is.. had hem graag gehad op rechts en dilrosun naar Olympiakos
FTM, je had het vanmorgen over een buitenspeler die aangeboden was waarvan jij zeer gecharmeerd was van zn kwaliteiten.
Word daar nog op doorgepakt? Of is het bij aanbieden gebleven?
Er is aangeboden, maar daar blijft het bij
De speler heet Greenhare, wat een talent! Moeten ze echt doen.
Zal denk ik Solbakken zijn geweest. Is nu naar Olympiakos
Dit zijn spelers die je beter maken, maar daar pakken we niet op door. En Stengs doen we alles om hem te kapen, onbegrijpelijk!
Duivendrecht haalt nog even linksback nummer 7. Die lui hebben wat, al 120 miljoen uitgegeven of zo?
Die kopen een heel eerste elftal bij elkaar. Van de basis van vorig jaar is bijna niemand meer over
Ik ben helemaal niet ontevreden over deze window, alleen dat een 8 niet als een hoofdtarget werd gezien snap ik niks van.
Niet mn punt homie. Meer dat ze onze scouting in de gaten houden :)
Ja want Mannsverk was anderen volledig onbekend. Werd ook al door Arsenal gescout.
En ze hebben nog back van Stuttgart
Zojuist aangekondig. Ajax verandert zijn naam in Ajaxgart!
Ajax gewoon nóg een speler gehaald. Borna Sosa. Dat wordt echt een vreemdelingenlegioen van heb ik jou daar.
Wat een bende daar! Ik lach me dood. Van hun trainer wordt te veel verwacht, dit is een complete organisatie- en cultuurveranderingstraject daar en onderwijl moeten presteren.
Toch bekruipt mij het gevoel dat ze zich in Eindhoven op glad ijs begeven. Op de laatste dag Sangare verkopen. En dan ook nog eens voor minder dan in de clausule staat. Ze vullen het ene gat met het andere. Lozano komt weer. Die komt ook niet voor een appel en een ei. Als die geen cl einde seizoen dan is de paniek daar groot...
Lozano voor 12 miljoen is een koopje. Net 28 geworden. Die gaat weer vlammen.
Die verkopen dan Bakayoko gewoon voor 40+ miljoen in de winter, dan zijn ze weer gered.
Als het echt moet gooien ze Veerman ook in de verkoop.
En dan kunnen wij het kampioenschap weer binnenhalen 🤣
Tegen de kerst schreeuwt hun penningmeester: 🔥🔥🔥🔥!!!!
Met zoveel aanvallend geweld winnen ze sowieso elk Eredivisie potje tegen de nummer 5 t/m 18. Die eindigen echt wel bij de eerste twee. Zwakste linie lijkt me laatste linie. Maar ik zie weinig eredivisieploegen daar voldoende gebruik van maken...
Vermoedens.....voor middernacht is vertrokken:
- Javairô Dilrosun (huur met koop)
- Thomas van den Belt (huur)

Ik hoop stiekem op een mooie rechtsbuiten! Minteh en Jahanbakhsh als back-up/afwisseling.
- Minteh heeft talent maar nog zo jong en gaat geen > 30 wedstrijden volhouden. Bovendien niet van ons, gebruiken zeker, maar ook niet te veel.
- Jahanbakhsh voor zijn drive en inzet, ook ervaring en begeleiding.

En ik hoop nog op een centrale middenvelder met aanvallende intenties.
Die komt helaas niet meer. Daarvoor hadden Dilrosun en Ali verkocht moeten worden.

Doodzonde dat dit niet gelukt is. Feyenoord had duidelijker moeten zijn tegen Ali dat er geen plek meer is voor hem.
Ben met je eens, hebben geen klasse rechtsbuiten nog.. misschien die Ueda een optie. Zeker op champions league niveau een rechtsbuiten nodig. Ik zou het zonde vinden als je bv toch nog Sinisterra haalt. Dan moet je of ivanusec of Sini laten banken. Aangezien ik verwacht dat paixao op rechts gaat, wel minder sterk op rechts dan links.

Overigens zou ik voor centraal achterin een versterking zoeken. Met voorkeur een linksbenige. Zeker als kasanwirjo en Hendriks weg zijn. Heb je alleen Beelen en geertruida die je centraal kan zetten.
Let me burst your bubble....er komt niets meer bij....
Dromen mag.....maar zijn soms bedrog 🎤
Ik kreeg zojuist van een collega nog wat doorgestuurd over Dilrosun: https://www.twentefans.nl/fc-twente-hoopte-op-dilrosun-begonnen-te-lachen-in-rotterdam/
Ik had graag aanvallend nog wat willen zien komen. Alireza, Dilrosun en Walemark liefst exit en dan nog één betere buitenspeler er voor terug.
Adil Aouchiche kennen we hem nog. Gaat als alles goed naar Sunderland
Off-topic: Ajax heeft erg zwaar geloot in de EL. Dit jaar wordt punten pakken voor de coëfficiënten moeilijk. Mogelijk moeten we ons plekje weer afstaan aan Frankrijk of zelfs Portugal.
Als Ajax 3 wordt conference League, en wij en psv moeten 3e worden
AEK kunnen ze hebben. Brighton en Marseille wordt erg pittig. Hopelijk sprokkelen ze wat punten en gaan ze door naar CoL, zodat ze daar ver kunnen komen in de knock-out fase.
PSV en Ajax treffen Franse clubs. Ze weten wat ze moeten doen. Al zal ik nooit voor Ajax zijn.
Ook al hadden we ons wel versterkt met spelers vanuit de de scouting wat sommige zo graag zien dan had nog gewoon heel lastig geworden om plek 1 weer te pakken alleen al omdat psv en Ajax zich enorm versterkt hebben. Ik zou gewoon echt heel gaaf vinden als straks na dit seizoen heel mondjes gesnoerd zijn omdat we weer goed seizoen gedraaid hebben met een matige selectie volgens sommige
Mokum zich versterkt? Buiten Sutalo..Wie dan?
Nou ja die hebben een hoop spelers gehaald en volgens sommige hier moet Feyenoord er ook nog wat halen anders redden we het niet volgens hun
Prima selectie. Alleen Kokcu niet 1 op 1 kunnen vervangen..
@ JLAW

Zeker weten prima selectie en tja voor kökcü mee eens maar denk dat we Timber de kans moeten geven die jongen kan echt wel voetballen. Vind jij Zechiël of milambo geen goede backup of zou dat nog te jong zijn. En stengs heeft bij Antwerp toch ook op 8 gespeeld? Alleen in de verdediging had wat beter bezet mogen zijn
Zechiel vind ik wel beelbelovend..
Wist niet dat het aantal spelers van belang zou zijn
Wist ik ook niet maar ik zei dat omdat sommige nog een buitenspeler willen en liefst nog een paar spelers zijn in paniek nu blijkt dat Feyenoord laatste dag niemand meer haalt. In de verdediging vind ik het wel magertjes
Te veel middelmaat gehaald helaas …… maar wie weet nog……
Dit is trouwens een mooie window om ook heel veel fans hun mondjes te snoeren die altijd maar roepen "wij moeten 40/50 miljoen vragen voor onze spelers1!11".

Het is heel duidelijk dat onze spelers in dat prijs segment niet interessant genoeg zijn. Uiteindelijk is er op Leipzig na geen enkele club concreet geworden voor Geertruida, en dat is toch opmerkelijk te noemen. Wij kunnen hieruit concluderen dat onze spelers t.o.v. Ajax/PSV toch een heel stuk minder op de markt liggen.
Is toch ook logisch, geen enkele speler van ons heeft een CL wedstrijd gespeeld. En toen we vorig seizoen die ene wedstrijd op echt niveau speelde tegen AS Roma gingen we er helemaal af in Rome. Totaal weggevaagd, niemand die EL niveau haalde. Logisch dat je geen 40M krijgt na zo'n prestatie. Als we nu in de CL een paar goeie wedstrijden draaien krijg je een hele andere situatie, maarja, dan gaan de jonkies gratis de deur uit.
Wie bij PSV heeft dan wel CL gespeeld?
Ben toch wel benieuwd wat de publieke mening is over dit window. Als supporter had ik er véél meer van verwacht. Dit was dé window om toe te slaan met allerlei scoutingsopties vol potentie. Daar is maar weinig tot niets van terechtgekomen. Hopen op plek twee.
Ach nee joh, hebben 100% een kampioenswaardig elftal
Gebaseerd waarop? Er zijn kwaliteitsimpulsen gedaan, team is op bijna alle fronten sterker dan vorig jaar en misschien wel het belangrijkste: het team is voor een groot deel intact gebleven waardoor Slot verder kan bouwen met waar 'ie mee bezig was ipv opnieuw te beginnen.

Kijk dan naar de NL concurrentie, 020 is een grote teringbende en PSV staat er kwalitatief ongeveer hetzelfde voor als vorig jaar.

En dan zeggen mensen dat we geen kampioenskandidaat zijn, was de azijn in de uitverkoop ofzo.
PSV is toch echt stukken verder dan vorig jaar. Met Lang, Saibari, Bakayoko, Schouten, Veerman, Lozano en Tillman zie ik in PSV toch wel de voornaamste kampioenskandidaat.
Dat bij elkaar is gebleven is goed maar Van den Belt, Beelen , Zerrouki, Stengs, Nieuwkoop, Minteh vind ik matig had ik beter 2/3 goeie voor gehaald
Van den Belt en Minteh hebben niks gekost (Minteh misschien niet eens salaris, dat weet ik niet). Beelen is voor die 2miljoen een prima backup om erbij te hebben.
Stengs kan je over twijfelen, ik snap de aankoop op basis van zn verleden. Maar ik twijfel of dat er ook weer uit gaat komen bij hem. 2,5miljoen salaris is wel exorbitant voor Feyenoord begrippen.
Zerrouki zagen we al een jaar aankomen, denk goeie spelers maar lastig omdat je Wieffer ook al hebt
PSV heeft tenminste een back-up voor op 10 die enigszins kan voetballen. Wij hebben alleen Lingr.
Het positieve is dat we de boel aardig bij elkaar hebben gehouden
Als je kijkt naar vorige seizoen hebben we
Timber voor Kokcu
Ivanusec voor Idrissi
Lingr voor Szymanski
Ueda voor Danilo

Daarnaast zijn we op alle plekken goed dubbel bezet en hebben we Slot nog steeds als Trainer

Wat dat betreft redelijk gelijk zullen we maar zeggen

Wel hebben we een positief transfersresultaat behaald

Ik denk dat we mee zullen doen maar belangrijker ik denk dat we goede kans maken op de tweede plek

Dit Ivm de CL inkomsten

Of Feyenoord dan wel PSV in staat is het langste stabiel te blijven, ook gezien het programma

Tja dat is de vraag?

Beide hebben een goede selectie
Beide een goede trainer

De grote winst is dat ondanks een enorm vermogen op de bank de Amstelgrachtengordel zich van alle drie op dit moment denk ik zich het meeste zorgen maakt?!
De vier wie jij benoemd als vervanger is opzich logisch en dit is wel doodzonde dat je Stengs en Zerrouki hebt voor circa 14 mln totaal op de bank zitten. De breedt is wel goed gevuld. Alleen had je ook 1 goede speler rond 14 mln kunnen halen. 1 iemand die het niveau omhoog brengt.
Stengs is een 8, heeft hij bij Antwerp uitstekend laten zien. Timber is ook een 8 en die is daar vorig jaar al voor gekocht. En Zechiel is de 8 voor de nabije toekomst.
Wanneer drop je de naam waar je niks over ging zeggen waar ze waarschijnlijk vandaag concreet over zou worden?
Plek 2 wordt zwaar genoeg zo window is zwaar teleurstellend
Kampioen word je tegen de kleintjes.
Champions league is een ander verhaal
Echt niet mee eens. Ik begrijp ook niet alle gemaakte keuzes deze transferwindow, maar ik zie een ploeg die (zeker als ik kijk naar hoe het elftal zich vorig jaar ontwikkelde) titelfavoriet is en 100% kans maakt om 2e in de CL groepsfase te worden. Met een sterke coach als Slot gaat dat gewoon lukken.

Heb een beetje vertrouwen svp.
Moet ook eerlijk zijn dat het me erg tegenvalt. Zeker als er geen verdediger meer komt. En de nr 8.
Een goede window! We hebben nooit zo’n sterk elftal (bank) gehad.
Lastige is dat wij lang niet alle opties weten die jij wel weet. Als leek zonder meer (optie) kennis denk ik een prima selectie met zat potentie. Er zijn altijd spelers waarvan je denkt: had ik misschien niet gekozen of waarom die speler niet. Maar er zal zoveel meer spelen als wij weten voor een speler wordt gehaald. Neem als voorbeeld Mannsverk. Al heel lang staat hij op de lijst. Uiteindelijk wordt hij niet meer gehaald maar gaat die club uit A’dam er mee aan de haal. Wat was nu de beweegreden om hem niet te halen en een zerrouki wel.
Ik geef het een 6. Jammer dat de scouting niet is gebruikt maar we hebben opzich een redelijke selectie die Arne Slot vast wel weer aan de praat krijgt. Ik hoop heel erg dat Timber structureel gaat verrassen op 8 zodat hij de opvolger van Kokcu kan zijn die we vorig jaar nog in hem zagen. In de breedte vind ik echt dat dit Feyenoord er sterker voor staat dan vorig jaar (wat nodig is met cl)
Nee joh prima selectie. Prima window.
@FTM hier zou ieder supporter het mee eens moeten zijn. Met de CL hebben we spelers een ontzettend mooi podium te bieden. De scouting heeft afgelopen jaren z'n dienst bewezen en hier hadden we vol op in moeten zetten en door op moeten pakken. Al met al een zeer teleurstellende window met als enige positieve punt dat de groep grotendeels bij elkaar gebleven is. maar van een extra kwaliteit impuls op je selectie van vorig jaar is zeker geen sprake. Tijd voor verandering in bestuur met een AD en TD gescheiden.
Uiteindelijk teleurgesteld bijna niks van de scouting erg jammer.
Vooral de uitspraak van Slot aan het begin van de window deed de verwachtingen hoog inzetten.

Toch ben ik wel positief over deze window. Er staat straks meer waarde op het veld. Vorig seizoen waren twee spelers die veel speelde (Seba en Idrissi) toch gehuurd. Nu staan er eigen spelers op het veld.

Ik hoop niet dat volgend jaar blijkt dat het zonde is Geertruida niet verkocht is deze window. We hadden deze inkomsten goed kunnen gebruiken om nog een kwaliteitsimpuls te geven aan dit elftal. Als blijkt dat hij volgend jaar voor minder weg gaat is dat natuurlijk zonde van deze window.
Scouting opties vol potentie weten wij als gewone supporter niks vanaf. Ze zullen vast wat namen geprobeerd hebben die onhaalbaar bleken te zijn.
Ik ben niet negatief over deze transferperiode, ik denk dat er een team staat met voldoende kwaliteit om mee te doen om plek 1 en 2. Maar ik heb wel t gevoel dat we meer kwaliteit hadden kunnen halen voor het bedrag en vooral salaris van Stengs.
Had er persoonlijke meer van verwacht. haal je ipv Zerrouki Mansverkk/Bitello en Stengs Szymanski/Zakahryan had ik er meer vrede mee gehad. aankoop van Nieuwkoop kan ik best begrijpen en beelen kan mij ook wel bekoren.

A fijn ik denk dat slot van dit team weer een goed elftal kan maken zoals die dat altijd doet.
Wie weet word Lingr een grote verassing gaat Timber goed draaien op 8 en gaat stengs ook zijn draai vinden
Ik had graag gezien dat het geld 'slimmer' was uitgegeven. Met name veel geld in Zerrouki leek me overbodig, want speelt op positie waar Wieffer staat, en die was zeker van een basisplek. Liever had ik op die plek Bitello zien komen, en een goedkopere optie voor 6.

Veel aankopen kunnen met wel bekoren. Ueda een seizoen warmstomen achter Gimenez is slim. Denk dat hij een betere spits is dan Danilo. Ivanusec nog weinig van gezien, maar dat zou de topaankoop moeten zien. Hem schat ik hoger in dan Idrissi. Stengs ben ik gematigd enthousiast over. Tegen de kleintjes kan hij het wel, maar tegen Ajax/PSV of zelfs in de CL ben ik huiverig. Beelen/Nieuwkoop/Wellenreuther vind ik logische breedteaankopen, al misstaat Nieuwkoop niet in de basis. Lingr tegen Bullaude lijkt me ook een versterking van het elftal. Conclusie wat betreft aankopen is met name dat ik de aandacht voor het middenveld discutabel vind. Bank is sterker dan vorig seizoen, basismiddenveld (nog) niet.

Wat verkopen betreft: prima zo. Goed dat Geertruida (voorlopig) binnenboord blijft. Goede schoonmaak gehouden met de verkoop en verhuur van Bannis, Taabouni, Conteh, Azarkan, Bozenik, Marciano, Bullaude. Naast Kokcu geen grote inkomsten gehad. Jammer dat de vleugels nu nog zo overbezet zijn. Jahanbakhsh schijnt een goeie te zijn om bij de groep te houden, maar Dilrosun mag nog weg, m.i.
Mee eens. Rond 33 uitgegeven rond 33 ontvangen. Gelukkig geen grote risico's en bedragen boven de tien miljoen. Dat komt komende jaren wellicht. Mannsverk kost bijna net zoveel als Zerrouki dat is om t even, Zerrouki spreekt Nederlands. Onze 4 topaanwinsten kunnen we nog niet echt beoordelen. Ueda lijkt prima spits. Stengs kan voetballen, nog wat flegmatiek. Alles dubbel bezet dus qua groei veel mogelijk. Iig geen vreemdenlingenlegioen als bij Aj.. Achterin bijna alles behouden dat is ook belangrijk, achilleshiel van een team.
Eens dat het een gemiste kans is. We hadden eindelijk geld waarmee we het beleid van de voorgaande jaren (goed gescoute spelers) hadden kunnen voorzetten. In plaats daarvan is er veel geld uitgegeven aan spelers wiens top nooit hoger zal liggen dan Feyenoord, als ze al een versterking blijken (Zerrouki/Stengs/Nieuwkoop/Lingr/Van de Belt).
Ik ben dik tevreden. Kijk waar we vandaan komen 2 a 3 jaar geleden... Door is echt fijn in orde. Lange contracten, weinig huur. Nu knallen in de cl en dan oogsten.
De kern is behoorlijk in tact gebleven en je bank is echt mega sterk geworden. Verdediging oogt wel wat uitgedund wat zorgelijk is. Een 7,5 is denk ik netjes. Met een 8 en/of cv ga je snel naar de 8,5 a 9. Maar de negatieve stemming snap ik totaal niet. Teken even je eerste elftal uit en je tweede elftal. Dan zul je zien dat er echt een meer dan uitstekende selectie staat.
Psv is mijn ogen wel echt kanonnen gehaald, maar die kunnen dat ook vanwege andere salarishuishouding. Gewoon deze route blijven volgen en in no time ben je daar ook overheen geklapt.
Ik denk dat plek twee realistisch is. In 020 moet ik het nog maar zien gebeuren. Voorlopig niet indrukwekkend. Als de puzzel daar goed valt en ze een aantal groeibriljanten in huis hebben kan het nog wat worden. Gevoelsmatig denk ik dat PSV - door de ongelooflijke aanvallende power die ze hebben - veel Eredivisieduels gaat winnen. Ook al laten ze achterin af en toe steken vallen denk ik (en je zag dat tegen Vitesse en Utrecht al) dat het niveau in de Eredivisie te laag is om dat af te straffen. Plek twee geeft Feyenoord sowieso weer een financiële boost en maakt Feyenoord aantrekkelijk voor andere spelers omdat je dan wederom CL speelt.
Het enige dat ik mis is een gerichte vervanging van Kökcü. Voor de rest hebben we de boel bij elkaar gehouden en hebben we ons in de breedte versterkt. Ik ben bijvoorbeeld veel minder negatief over aankopen als Zerrouki (als concurrent van Wieffer) en Stengs dan anderen hier. Ivanusec halen is gewoon heel knap. PSV is er duidelijk op vooruit gegaan maar het gejank over de versterkingen van ajax begrijp ik totaal niet. Die hebben op één of twee spelers na niets bijzonders gehaald. Aankopen die hier finaal zouden zijn afgebrand, zeker voor die bedragen. Sterker nog, ik denk dat daar meer kwaliteit is vertrokken dan bij is gekomen (Timber, Kudus, Alvarez).
Zerrouki -> Onbegrijpelijke aankoop. Zeker op dat moment en voor die prijs. Waarom zoveel uitgeven voor een speler waar je al een NL elftal speler hebt lopen?
Vd Belt -> Niet eerlijk om op dit seizoen al te beoordelen. Had hem nog een jaar bij Zwolle laten spelen.
Stengs -> Ik begreep de aankoop wel. Zijn salaris wat minder. Kan op 8, 10 en AMR. Voor dat geld moet hij onomstreden zijn en ik zie hem dat niet zijn op alle 3 de posities.
Ueda -> Ik denk echt een topaankoop. Verwacht heel veel van hem en als hij de fitheid heeft die Slot voor ogen heeft, dan zie ik hem graag met Gimenez samen in de basis waarbij hij de rol invult zoals Danilo dat deed.
Ivanusec -> Lijkt mij de speler op de vleugel die wij misten. Hij en Paixao op de vleugels zal levensgevaarlijk zijn.
Beelen -> Prima backup toch? Krijgt de kans om zich verder te ontwikkelen om op termijn basis te worden. Prima aankoop.
Nieuwkoop -> Te snel gehandeld. Prima dat hij er is, maar overduidelijk een verhaal van beer/huid/schieten.
Wellenreuther -> Prima 2e keeper.
Van Sas -> Ik begrijp hier gewoon niets van. Niets ten nadele van hem, maar ik vind nog een keeper gewoon echt niet nodig.
Lamprou -> Nu als 4e keeper prima om erbij te hebben om te kunnen klaverjassen. Als 3e keeper logisch. Als 4e keeper idioot.
Lingr -> Lijkt mij een speler voor de breedte. Ik hoop graag mis te zitten en dat het een revelatie op 10 wordt. Al zie ik daar liever Ueda.
Minteh -> Totaal onnodig. Moet nog veel leren. Snap niets van deze deal. Tegen de tijd dat hij op niveau is, speelt hij alweer elders.

Qua verkopen baal ik nog steeds van de verkoop van Kokcu. Had gewoon meer gehoopt. Danilo was een zeer nette prijs. Pedersen snap ik wel na het halen van Nieuwkoop. En geld krijgen voor Bozenik, Azarkan en Taabouni is gewoon een bonus. Hendriks verhuren baart mij beetje zorgen over de breedte qua verdedigers.

Over het algemeen is de grooste bonus dat we veel sleutelspelers nog hier hebben. Plus we hebben bedragen uit kunnen geven en kunnen weigeren die jaren lang ondenkbaar waren. Als club hebben we echt hele grote stappen gezet. Als Timber zijn belofte op 8 gaat invullen, dan denk ik dat we een degelijke transferperiode hebben gehad. Maar degelijk is niet waar je op hoopt.
Ik vind dat Feyenoord het goed gedaan heeft in deze transferperiode. Alleen Kokcu is een aderlating, maar verder zijn we er zeker niet minder op geworden. Szymanski is vervangen door Lingr en Ivanusec is aanzienlijk beter dan Idrissi. Bovendien zijn Beelen en Nieuwkoop breedte-versterkingen als vervangers van Trauner en Geertruida in de verdediging en Ueda is beter dan Danilo als back-up voor Santi. Dus ik zie wel een potentiele kampioen.
Ik geef het een 7. Ik vind dat je in de breedte zeker sterker bent geworden dan vorig seizoen, met een sterke bank KUN je kampioen worden.
Zeker als ik kijk naar de voorhoede zijn we daar echt wel op vooruit gegaan met ivanusec, Sauer, Minteh en Euda.
Middenveld is lastig in te schatten, dat ligt er geheel aan hoe Timber en wieffer zich ontwikkelen.
En wat Lingr toe te voegen heeft op het middenveld.
Verdedigend ben je ook sterker met Beelen die nu al mooie dingen laat zien en 1/1 Rasmussen vervangt.
En Nieuwkoop als stand in is zeker niet verkeerd, alhoewel ik daar met de verdedigers die vertrokken zijn liever een kwaliteitsimpuls had gezien ala Nino.
Moeten gewoon voor plek 1 gaan, niks hopen op plek 2. We hebben de selectie grotendeels in tact gehouden en versterkt. Tuurlijk had ook ik nog 1 of 2 topaankopen gezien, maar die portemonnee hebben we niet. We hebben echter wél een goed basis team met een, naar mijn mening, veel sterker team daar achter (wat echt wennen is voor ons). Nu is het aan Slot om hier weer zo’n sterke voetbalmachine van te maken als vorig jaar, en vooral op het middenveld stappen te maken.
Maar wat had je dan verwacht? Aankopen van 12-15m net zoals PSV? Dat is toch niet te betalen voor ons.
Zerrouki en Stengs worden alweer afgeschreven volgens sommigen. Op basis van twee wedstrijden, waar hebben we het over. Bijna bij elke ploeg zie je nieuwe spelers die eerst even moeten wennen. Geef deze jongens eerst eens de tijd....
Ik geef je groot gelijk.
Geef deze jongens nou eens de kans zonder ze meteen af te schrijven.
En als je ze dan op de bank belanden zul je ze nog vaak nodig hebben met het voetbal dat slot voor ogen heeft.
En is het dus pure weelde als je nog zerrouki, Stengs/Lingr en Vd Belt kunt brengen.
Ik heb hier niet veel zicht op. Is dit dus gewoon Dennis en Arne? Daar zal de scouting ook van spugen dan toch?

En ik als leek vind dat we echt beter staan dan vorig jaar. In ieder geval qua geld.
volledig mee eens. met geen waardige vervanger voor kokcu. we hebben geen spelmaker op het middenveld dat is echt heel triest en de breedte zijn we beter maar meer ook niet
De vervanger van Kockcu is vorig jaar al gekocht. Daarvoor is Timber toen gehaald. Daarnaast kunnen ook Stengs en Zechiel daar prima spelen.
stengs op 8 heb ik bij Antwerpen gezien was niet bijzonder, zichzelf leuke speler maar wel klasse minder zelfde geld voor timber die wandelt nog teveel met fe bal.
Heb je hem vaak gezien? Of maar een keertje? Men baalde daar namelijk ongelofelijk dat wij hem wegkaapten.
denk z.n 5 x een hele wedstrijd. hij voetbalt mee maar niet meer dan dat ik vind hem op de vleugel het beste. met name toen bij az
Voor mij al met al een krappe voldoende. Als je kijkt voor welke bedragen spelers van de concurrentie gaan hebben we gewoon te weinig uit de transfer van Kokcu gehaald. Ook is zijn vertrek alles behalve goed opgevangen. Toch vind ik dat we op andere posities wel duidelijk vooruit zijn gegaan met het aantrekken van spelers als Ivanusec, Ueda, Sauer en Nieuwkoop. Lingr moet nog blijken maar heb ik wel vertrouwen in. Ook zijn we in de breedte vooruit gegaan met jongens als Zerrouki, Beelen en van Sas.

Als je kijkt naar uitgaande transfers is het team heel goed bij elkaar gebleven. Ik verwacht daarom dat volgend jaar het pas echt do or die gaat worden op de transfermarkt, wanneer jongens als Gimenez, Geertruida, Hartman en Wieffer zomaar allemaal de deur uit kunnen lopen. Daar houd ik mijn hart wel voor vast.

Omdat het team voor een groot deel bij elkaar is gebleven en we een brede selectie hebben denk ik dat we competitief zijn voor plekken 1-2 in de competitie, maar ik verwacht niet dat we in de CL hoge ogen gaan gooien.
Vorige jaar haalde we spelers die weinig mensen kende. Kijk hoe dat is uitgepakt en ook daar verloren we punten in het begin.

Ik ben er van overtuigd dat slot er weer een uitstekende ploeg van maakt en we gewoon weer voor de titel gaan spelen.
@FTM Jij bent natuurlijk veel beter ingevoerd dan wij (de supporters) zijn. Je zegt in de hoedanigheid van Feyenoord-supporter dat de window je tegenvalt. Maar ik ben dan ook wel benieuwd hoe je naar de window kijkt door de bril van (onderzoeks)journalist of analist.
Valt mee hoor. We krijgen wat concurrentie van PSV en daarnaast hooguit nog wat van Vitesse. Ajax moet moeite doen om de play offs voor Europees voetbal te halen. Op plek 1 en plek 8 na zijn we vergeleken met 1 september vorig jaar werkelijk op èlke positie veel sterker geworden. En daarbij hebben we een bank die bezet is met volwaardige spelers, ook dat was de laatste twee jaar veel minder. We zijn nog jiet zover dat we Frankie en Mbappe kunnen halen, maar we zijn vergeleken met 1 september vorig jaar enorm gegroeid!!
30x 🎯

https://1908.nl/artikelen/timeline-overzicht-zomerse-transferwindow
Best vreemd om overal "first call" neer te zetten.
Ook is de lijst te lang daardoor onoverzichtelijk.
Bayern weer bezig met Trevor Chalobah, willen hem liefst huren, Chelsea wil hem verkopen.
Vers van de pers 20 minuten geleden
Rutgertje, leuke kerel. Vind het jammer dat je nooit op me berichtjes reageert. Zou je het leuk vinden om na deze hectische periode een keer een drankje te doen. Je bent een man die ik adoreer.

Dank voor deze transferzomer weer.

Heel veel liefs
Benieuwd welke verdediger er nog wordt gepresenteerd. Met verhuur Hendriks en Kasanwirjo kom je eigenlijk nog een LCV te kort. Type Rasmussen zou ideaal zijn.
Lieve mensen, ga er maar van uit dat er niets meer komt. Er is denk ik geen budget meer. Bitello was anders al wel eerder gehaald en niet nog op de laatste dag. En Geert gaat niet weg tenzij ineens een club 40 milj plus gaat bieden. Dus een lekker rustig dagje.
Als je spelers verhuurd, zou er ook budget moeten zijn voor huur.
Mee eens.
Behalve dat het budget op is.
Salaris misschien transfer verwacht ik niet.

Alleen je hoeft niet alles gelijk uit te geven.
Ik zie in de selectie geen zwakke plekken die niet op te vangen zijn. Zelfs al zijn Trauner en Nieuwkoop geblesseerd
Zou die onvoorstelbare naam (buitenspeler) niet Mason Greenwood kunnen zijn geweest?
De kans is veel groter dat die nooit bestaan heeft en puur voor de kliks is neergezet.
Haha zou wel grappig zijn idd.
En dan vanavond in een space een random, onhaalbare naam noemen 😬
HHmmm bij de concurrentie borrelt en bruist het. Daar gebeurt van alles. Hier is een serene rust. Kan ook nog stilte voor de storm zijn. Ben benieuwd en wacht af.
Serene rust it is.
Er komt geen storm meer. Feyenoord heeft genoeg uitgegeven, salarishuis zit vol en elke positie is dubbel (of meer) bezet.
Kasanwirjo gaat nog weg en dat is het denk ik
Nou een goede periode dan? Sorry hoor deze periode krijgt van mij een 5. Gelukkig blijft de verdediging. Maar als Hacko geblesseerd raakt zit je. Alleen Ivanusec is een goede transfer.
Dat gaan we over enkele weken/maanden pas zien. Als Slot dit aan het voetballen krijgt, dan zit er echt wel genoeg kwaliteit om mee te doen om de bovenste 2 plekken denk ik.
En als Hancko geblesseerd raakt kan je prima Beelen neerzetten. Het is echt geen ramp om met 2 rechtsbenige CV's re re spelen
Krijg je er van als je spelers als stengs en dildosun grootverdieners maakt..
Alleen bij PSV. Bij de neuzen gebeurt ook niks meer.
@ftm ga je de onvoorstelbare naam nog droppen vandaag?
Misschien na middernacht. Tot die tijd kan het enkel nadelig uitpakken voor Feyenoord
Jahoor, in de space. Halverwege/eind middag doe ik de eerste space.
Komt er nog een livestream op X vandaag?
Dilrosun en Alireza nog weg en dan Sini en Bitello als kers op de taart presenteren. Dan zijn we écht nummer één kandidaat voor het kampioenschap (gevoelsmatig heeft PSV nu iets meer kwaliteit, zeker in aanvallend opzicht) en maken we echt een serieuze kans om te overwinteren in CL.
Man man, er gaat gewoon iets meer komen hoor. Het is geen computerspelletje.
Dacht even dat dit baardmans was😂
Ik blijf hopen op een transferwonder! En ja, hoop is uitgestelde teleurstelling...😉
Sangare voor 30 plus ongeveer 5 miljoen aan bonussen naar Nottingham. Voor een matige speler zoveel betalen 🙈
Wat dacht van je van een bod van 40 miljoen op bakayoko , zeer wisselvallige speler ( en maar 44 wedstrijden voor psv gespeeld, die. Engelsen zijn gek)
Wat ik dan nog gekker vind is dat Hancko Geertruida Hartman en Gimenez die veel beter zijn die bedragen nog niet krijgen
Heel vreemd ik dacht precies het zelfde.
Mason Greenwood waarsch voor €0 naar Lazio met een jaarsalaris van 700k. Was ook een haalbare deal voor Feyenoord geweest
Oprotten met die crimineel. Verkrachters niet welkom bij onze mooie club.
Nazio club zonder principes, mooie club voor hem.
Prachtige dag ben lekker thuis, totdat ik naar café ga lekker alles aan het bijhouden. Kijk zelf vaak op wat Engelse sites, staat nog hoop te gebeuren. Ik kijk dan wat er aan de hand is met spelers die min of meer een band met Feyenoord hebben.
Of wel eens genoemd.
Vanuit Leeds United Sinisterra wil weg, wil naar Premier zou dan waarschijnlijk om huur gaan.
Gnonto die probeert ook van alles is al bod op hem geweigerd en Summerville laten ze ook nog niet gaan. Kan over half uur zo weet zijn veranderd uiteraard
Wie ga je dan op de bank zetten? Paixao of ivanusec en zal gaan om huur. Begrijp me niet verkeerd ik ben enorme fan van Sini maar zou het wel zonde vinden voor wat je hebt gekocht
Niks ervan. Geert houden nu want er komt geen inkomende transfer van waarde meer. Geen Nino, geen Bitello, niets.
Saaie deadline day zo of toch nog een verrassing?
@FTM: die onvoorstelbare naam kan je best noemen. Hij komt toch niet. En verder gebeurt er niks meer vandaag.
Inderdaad, gooi hem er maar in. Kunnen we bepalen of het valse hoop was of niet
Die komt natuurlijk pas vanavond. Anders kijkt er niemand meer op deze site toch? Lijkt me logisch;)
Waarom zou je nu dan wel op de site kijken? 🙃
Iedereen hoopt nog ergens op een versterking. Tegen beter weten in waarschijnlijk
Ja, dat begrijp ik. Maar daar verandert het wel of niet brengen van die naam niks mee.
Gaat er bij ons nog wat bij komen als Kasanwirjo weg gaat en nu ook Hendriks weg is?
Neem je dan vrij op deadlineday Rutger zijnde, gebeurt er geen ene reet meer.
@FTM kunnen we concluderen dat er voor het eerste elftal niks meer bij gaat komen? Of wacht je op 23.59 uur😉 en kun je al de onvoorstelbare naam met ons delen??
Ik denk dat Alireza de tweede Bogarde wil gaan worden.......
Iets meer respect voor Alireza mag wel!
Eens, al zie ik Jahanbakhsh in de komende weken nog wel vertrekken. Griekenland, Portugal, Turkije en Saudi-Arabie transfermarkt allemaal nog open.
Streep Saudi Arabië maar weg als Iraniër...
Alireza heeft wisselend gepresteerd, maar heeft altijd volle inzet getoond, is volgens mij ook een fijn mens en is in de Eredivisie nog steeds een heel bruikbare speler die zelf denk ik nog wel kans ziet om veel minuten te maken. Dat is zijn goed recht. De vergelijking met Bogarde is misplaatst.
Eerder Dilrosun hoor.
Alireza zie ik nog vechten voor zn plek, ongeacht of hij die plek ook haalt.
Dilrosun lijkt t allemaal wel prima te vinden, geeft aan zich thuis te voelen in Rotterdam krijg weinig idee dat hij wil vechten voor zn plek
Niet iedereen kijkt hetzelfde naar hem kennelijk. Ik zie geen foute speler. Maar wel een met pieken en dalen. Waartegen gezegd is dat hij moet rekenen op minder speeltijd, en dat Feyenoord wil helpen met transfer. Vervolgens geeft hij via verschillende kanalen te kennen dat hij wil blijven. Waarom blijven wanneer er veel minder minuten aan zitten te komen. En het blijft doodstil over hem.
Hij zegt in diezelfde kanalen ook dat hij denkt zichzelf nog naar genoeg speelminuten kan knokken. Dat is wat anders dan als Bogarde op de tribune je contract uitdienen.
Dat zie ik Dilrosun wel doen
We gaan het zien. En nee niet op de tribune.
Nee, past totaal niet bij zijn karakter.
Balde naar Nice, kleven daar nog wat knaken voor ons aan?
https://1908.nl/artikelen/feyenoord-trekt-enorm-profijt-uit-vervolgtransfer-balde
Wel gek dat in dat artikel staat dat Nice 7miljoen gaat betalen. Op transfermakt staat dat Nice 2,5miljoen betaald heeft
Grootste winst van deze window is dat Sidney en Brenet niet zijn gehaald.
Daar kan verandering in komen met aanstaand vertrek van Kasanwirjo
@FeyenoordTM kan je je voorstellen dat bij een vertrek van Kasanwirjo, Feyenoord doorschakelt en opzoek gaat naar een 2e LCV? (Waarschijnlijk huur)
Internationals die gehaald zijn

Zerrouki 1 van de beste op zijn positie gebaseerd op de statistieken in de Eredivisie, verdient een kans kan het bij ons niet zomaar verleerd zijn.

Ivanusec en Ueda spreken voor zich

Lingr gaat ons allemaal verassen veel goals en assists opleveren.

Goede aanwinsten

Stengs bij Antwerp opgeleefd en gewoon een goede transfer creativiteit en voetballend vermogen de kans geven die jongen.

Nieuwkoop sterk ontwikkeld bij Union prima om erbij te hebben.

Wellenreuther definitief vast gelegd zijn waarde bewezen.

Talentvolle aankopen

Minteh en Beelen ontwikkelen zich goed gaan we plezier aan beleven

van Sas een jonge keeper met talent.

van den Belt de enigste die een beetje uit de toon valt tot nu toe misschien verhuren.

Dan nog Sauer en Zechiël die zich spectaculair ontwikkelen

Gezeik over de Kokcu positie onzin Timber gaat monden snoeren en verdient een echte kans laat hem maar een paar maanden staan en geef hem vertrouwen dan ga je het zien. Aursnes positie liep ook iedereen te janken en kijk eens wat er gebeurde! En de meeste sterk houders gebleven.

Gewoon een goede transfer Window
Je bekijkt het individueel. Dat is leuk, maar het gaat om de puzzel. Dan is 8 te mager, ook omdat we niemand hebben die de ballen even weglegt zoals Veerman. Leuk dat Timber het goed doet tegen een promovendus, maar dat zegt weinig. Verder is de rechtsbuiten kwalitatief onderbezet. Na Paxao hebben we niemand die daar goed genoeg is voor veel speeltijd.
Het stroomt in ieder geval niet over zoals bij jou.

Maar nee, dat klopt niet. We hebben overwegend een goede selectie, maar ik vind sommige investeringen doodzonde her zuurverdiende geld en signaleer twee zwakke punten in de selectie.
Stengs is een van de beste passers in de Eredivisie. Die kan ook op 8. Daarnaast is Stengs een optie op rechtsbuiten. Op die plek was hij ook een van de beste spelers in de Eredivisie bij AZ. Verder moet je bedenken dat Feyenoord iets anders gaat spelen: Ivanusec gaat waarschijnlijk in een vrije rol vanaf links spelen met zoals bij Zagreb. Daar dook hij ook vaak op het middenveld op om het spel te verdelen. Tot slot dat we Timber eens de kans moeten geven. 8 is waarschijnlijk wel zijn beste positie en daar heeft hij vorig seizoen natuurlijk zelden de kans gekregen.
Als Timber doorzet wat die tegen Almere deed komt het goed. Zerrouki heeft gewoon het niveau van Wieffer nog niet. Laten wennen en invallen. Dan kijken wat die brengt. De rest mee eens. Alleen een Stengs moet je dan wel puur als middenvelder gebruiken en blinkt tot nu toe vooral uit in heel slap duels aangaan
Almere🤣 tegens PSV viel die in op 8 en kostte die ons bijna 2 doelpunten. Dat vergeten we even gemakshalve...
Ja dus? Vorig jaar bakt die er tegen niveau Almere ook niks van. Het gaat om de elementen in het spel die hij liet zien. Dat was hoop gevend. Daarom zeg ik lijn doortrekken.
De tegenstand was ruk ja. Toch vielen er gewoon nog een paar spelers door de mand zoals Stengs. Beelen ook weer slap bij de goal.
Vind ik ook. Ik vind namelijk dat Stengs veel te snel wordt afgeschreven. Kijk naar een Senesi en Sinisterra, die konden er volgens velen geen klote van en kijk ze nu.

Geef die nieuwe jongens even de tijd
Dat komt omdat die gewoon heel slap is. Je ziet dat die kan voetballen maar bij windkracht 4 is die van de bal af. Dat moet gewoon verbeteren of je moet zo snel handelen dat je geen duels moet uitvechten. Je ziet dat die kan voetballen, maar sportschool pakken moet die zeker even doen.
Senesi eerste wedstrijd, dat zag eruit als Bambi op ijs. Dus laten we even zijn ontwikkeling afwachten
hij zit dan ook bij onze zogenaamde breakfast club dus dat weet hij duidelijk maar al te goed.
@svds

Helemaal eens met jou stukje ook dik tevreden met selectie. Heb ik tot nu toe geen antwoord op gekregen van andere maar ben benieuwd wat jij van Zechiël op 8 vind
Voor een groot deel waar,er staat straks een prima elftal,maar persoonlijk had ik liever één of twee echte versterkingen erbij gezien ipv al die spelers voor de toekomst.
Volledig eens ik moet het met van sas ook nog zien maarja transfervrij waarom ook niet.

vd belt heeft wat tijd nodig en is gewoon een goeie aankoop voor dat bedrag anders wilde zwolle hem niet gelijk terughalen wieffer stond er ook niet direct en in de beker ofzo een keertje laten starten of tegen rkc

Al met al het gaat wel lukken met die heren verwacht ik.
Martijn Krabbendam heeft op Deadline Day laten weten dat Dennis te Kloese, technisch én algemeen directeur van Feyenoord, geen spektakel meer verwacht op de transfermarkt. Volgens de Voetbal International-journalist gaan de Rotterdammers niet meer voor vuurwerk
Goed dat Krabby laat weten dat Te Kloese in beide hoedanigheden niets meer verwacht. Het zou toch wat zijn als de TD Te Kloese nog drie aankopen wil doen, maar de AD Te Kloese van niets weet.
Rutger wordt ook schijt ziek van Krabby.. om de haverklap pm's sturen... en? en? Heb je nog wat nieuws voor mij.. 😂🤣
Klinkt misschien gek, maar vind het jammer dat Geertruida niet voor een heel groot bedrag is verkocht. Je moet volgend jaar nog maar zien wat dat dan nog oplevert. Maar aan de andere kant super om deze topper er nog bij te hebben.

Hoop wel dan Jahanbakhsh of Dilrosun nog van de hand gedaan kan worden.
Nog meer salaris bieden dat hij misschien nog met een jaar wil verlengen en een clausule van 30 miljoen erin zetten dan houd je nog een mooi bedrag over
Mee eens dat was ook heel de reden dat hij zijn contract had verlengt en feyenoord meer kon krijgen.
Kan ook nog in de winterstop toch.
Dilrosun en Olympiakos kan nog tot 11 September dan sluit de Griekse markt
Ik denk dat de technische leiding dit ook vindt en men echt had ingecalculeerd dat onze Geert verkocht zou worden. De beoogde vervangers Nino en Brenet (?) leken al klaar te staan en dan was er nog geld om de rechtsbuiten aan de bovenkant te versterken (Isaksen bijvoorbeeld) of te gaan voor een échte opvolger van Kökcu (Vetlesen of Bitello bijvoorbeeld). Nu proef je toch het sentiment dat er meer in deze window had gezeten.
@FTM correct me if I'm wrong!

PS Ben ook wel blij dat m'n schatje Geert blijft, maar denk dat we bij een verkoop er écht sterker op hadden kunnen worden.
Lijkt mij een aannemelijke redenatie
- Ivanusec > Idrissi
- Nieuwkoop > Pedersen
- Lingr/Stengs > Kokcu (waarschijnlijk Timber)
- Zerrouki > de breedte (gewoon prima speler)
- Beelen > Rasmussen
- vd Belt > de breedte
- Ueda > Danilo

Kijken hoe vervanging Kokcu uitpakt maar verder prima transferperiode denk ik. Zeker als Geetruida, Hancko en Gimenez in de kuip blijven!
-
Als je het zo ziet staan, helemaal niet gek. Enige onzekerheid is of we Kokcu wel goed hebben vervangen.
Lingr/Stengs beter dan Kokcu? Serieus?

Verder vergeet je twee dingen:
* de vleugels waren vorig jaar het zorgenkindje waren. Links is aardig opgelost, rechts natuurlijk niet.
* waar is Szymanski in je lijstje?

Je vergelijking met vorig jaar vertekent. We hadden veel geld om uit te geven. In plaats van bovenkant versterkingen zoals uitgesproken, is het vooral (op Ivanusec na) naar breedte spelers gegaan. en 8,5 miljoen voor een breedte speler als Zerrouki (zoals je zelf aangeeft) is wel erg veel.

Ik vind deze investeringen vooral een gemiste kans. Eindelijk hebben we geld en dan worden we er vooral in de breedte sterker door. Ik had op anders gehoopt, maar mijn verwachtingen waren wellicht te hoog.
Ik heb volgens mij nergens gezegd dat Lingr en Stengs beter zijn dan Kokcu. Als je hem dan compleet wilt hebben dan nog speciaal voor jou:

Lingr/stengs/timber > Symanszki.

Vergeet niet dat je 2 jaar op rij een 10 hebt gehuurd. Een 10 kopen met dezelfde kwaliteiten als seba is niet te betalen voor Feyenoord. Misschien wel qua transfersom maar niet aan salaris. Salarishuis is al ver overschreden. Voor positie kokcu geldt precies hetzelfde...
Misschien ga ik hierop heel veel haat krijgen maar snap niet dat Feyenoord geen lijntje heeft uitgegooid naar vd Beek. Kan op 8, veel loopvermorgen en met een type Wieffer achter hem kan die veel in de 16 komen en dan ook scorend vermogen. Denk dat huren niet eens veel salaris hoefde te kosten en vond hem bij 020 ook qua werken echt een Feyenoord type speler.

Ben ik hierin de enige of delen mensen die mening? xD
Joh anders kijken we of de ligt en mazraoui ook willen! Leuk!!
Hoelaat moet je je ID bewijs ophalen puber -.-‘
Lijkt mij idd niet verkeerd . Gaan meer toevoegen als Beelen en vd Belt
Man, wat ben jij een ***** ***** *****! Wat zeg ik, ik vind je zelfs een ****** *****!!!



(sterretjes zelf ingevuld hoor, heeft de site niet gedaan… 😎)
Goed verhaal, blijft een mening natuurlijk.
Ik zou het eens op showtime proberen.
Dit zonder schaamte durven voorstellen..