Kruiskade

105

Laatste reacties

Hahahahaha ja dat had inderdaad beter bij Mats Dweil gepast 😂🇩🇪
Ja was hij heel goed? de cijfers zeggen iets anders.
hahaha nou dat wil ik nog wel zien. Dweil kan niet eens een bal normaal aannemen. En dan dat gekkie hoofdje van hem hahaha.
Snel stoppen met die Mats Dweil op rechtsback. Wat een aanfluiting.
RVP en Mats Dweil maken ook een hoop kapot hoor.
prachtig om te zien dat deze site het helemaal denkt uitgevonden te lopen te hebben.
hele matige speler. kan best een leuk persoon zijn maar hier komen wij niet verder mee.
Ik adviseer je om een keer 90 min Groningen te kijken. Zo bijzonder is Resink niet. Zeker met de gedachte dat volgend seizoen Zechiel er weer bijkomt en kraaijeveld een jaartje ouder wordt.
#slory out
Erg sneu voor hem ook wetende dat zijn vriendin bloed irritant is. Nu zit hij straks de hele dag met die inhoudsloze griet op de bank. Spoedig herstel gewenst Calla !!
Helemaal mee eens die was niet om aan te gluren
Maar wat was die slory slecht hè jongens jongens
we pakken die kebabvreters
Zonde dat je hem niet verkoopt; na zijn verhuurperiode is hij 28 en is zijn marktwaarde nog verder gedaald.
Nee je heb gelijk, ik liet me even gaan.
Speciaal een stadiontour geboekt die dag en dan krijg je dit weer. #wanbeleid #guddeout #bestuurtegendemuur
Er schijnt toch nog een buitenspeler te komen?? Waarom halen ze Slory dan terug.
Slory teruggehaald van Dordrecht, eindelijk een verstandige keuze.
Marino Pusic
Hoofdtrainer : Marino Pusic Assistent: John de Wolf en Etienne Reijnen
deze gozer is echt pure middelmaat.
Eens, en dan Hatenboer alvast voor volgend seizoen vastleggen.
Niet vergeten Cedric Hatenboer op te pikken bij Excelsior.